![]() |
Ghislaine - 17 jaar - 5vwo - Wil geneeskunde studeren
-
|
Salut Ghislaine!
Leuk dat je Geneeskunde wilt gaan doen! Weet je al waar? Ik hoop in elk geval dat je door de loting komt, zou toch mooi zijn. Lotingsklasse A is lastig hoor, dan moet je geloof ik gemiddeld een 7,5 staan. En V5 is een rotjaar, succes in elk geval. Ben je trouwens een jaar blijven zitten? Aangezien je bijna 18 bent? Nouja kun je er nog eens extra over nadenken moet je maar denken haha. En welke keuzevakken enzo heb je precies in je profiel? |
Citaat:
Maar goed, ik neus de laatste tijd nogal veel rond op fora over geneeskunde en de lotingprocedures, en dat geeft zó'n enorme motivatie! Als ik verhalen lees van kinderen die niet hun best deden en in klasse C of D zaten en zijn uitgeloot, krijg ik spontaan zin om huiswerk te gaan maken:D En jij? Hoe oud ben jij, wat doe je (of wat wil je doen:P) en hoe lang zit je hier al? |
Dit is natuurlijk jouw voorsteltopic, maargoed xD
Ik ben net 18 geworden, zit in VWO 6 en wil graag Rechten gaan studeren. Dat lijkt me erg interessant. Ik heb profiel E&M met M&O en Latijn en zit hier geloof ik een half jaar nu. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |