![]() |
Adios Amigos ;D
Tsjah, wat zal ik eens vertellen...? Nou, ik zal beginnen me even voor te stellen.
Ik ben Eline, en VOOR je denkt, wat een *slechtwoordgebruik* naam is dat zeg, moet je eerst even weten dat Eline toevallig WEL rijmt op....: -heroine<3 -cocaine<3 -nicotine<3 -limousine -ecoline -guilliotine<3 -moordmachine<3 -trampoline<3 xD -terpentine -misschien-ne -wasmachine<3 -typmachine -blik-sardiene(n) -geeft-Ronja-vaak-tiene(n) -inspiloosheidtine- -alles waar een "<3" achter staat is dodelijk =3 en ik keek laatst een serie waar iemand de hele tijd mensen vermoorde door ze in een wasmachine te stoppen x'D dus vandaar dat "<3"^^ okee, dat was dus mn naam xD nu de rest: Ik heb een blonde krullenkop wat meestal "plofplof-haar" wordt genoemd door iedereen, ben veertien jaartjes oud, heb blauwe ogen, ben 1.68 lang, zit in drie atheneum, woon in da Achterhoek en mn hobies zijn: tekenen, schrijven, rpgen, chilluh met vrienduh, zingen, acteren, en ook een soort van turnen, maar dan zonder dat ik op les zit, gewoon in de tuin^^ En ooowja, zwemmen ook nog^^ Dat was het wel denk ik...=3 xoxo' Eline Swan (echtgenoot van Heike Cullen^.^) hulde aan twilight_O_ |
Haha dat rijtje met woorden is best grappig. xD
Heb je ook zo'n Achterhoeks accent, of doe je daar niet aan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |