![]() |
Wat vinden jullie van k3?
Heej hallo allemaal!
dit is voor de mensen van een jaar of 15.wat vinden jullie nou van k3?ikzelf vind dat sommige liedjes wel leuk zijn. |
leuk voor kinderen
|
uhmmm.. Nee
|
voor hun doelgroep zullen die van k3 best leuke muziek 'maken'.. iemand vanaf 14/15 jaar kan zich nou eenmaal niet verplaatsen in de denkbeelden van een 6 a 7 jarige.
|
kut
|
Goed marketingidee als je het mij vraagt, 3 vrouwen van bijna dertig die zich als narren kleden en net doen alsof ze kleuters zijn. Maken vreselijk hinderlijke -maar voor jonge kinderen aansprekende- 'muziek' en worden ook veel gepromoot (in kindermagazines, televisieprogramma's ed)...
Neemt niet weg dat het 3 scheitirritante wijven zijn.. |
Ik ben een mens van een jaar of 17, mag ik ook reageren?
Okee dan: ik vind ze verreweg te zielig voor woorden. Graag gedaan. |
Hmmz.. nix voor mij...
|
k moet eerlijk zeggen dat ik ze wel ken, maar nog NOOIT een nummer van ze gehoord heb :D :D en daar ben ik best wel trots op.. dus k kan geen mening over de muziek geven :)
|
super lomp
|
leuk voor de kids
|
wat een herrie
|
en nouja, leuk voor de kids, hoewel ik stiekem hoop dat mijn kids later meer smaak hebben... op hun 3e al op rancid te dansen... vet toch? :cool:
|
Citaat:
|
is het woord kinderachtig al genoemd?
|
nee ik vind het echt niks..
Vind de teksten trouwens niet echt geschikt voor kleine kinderen :confused: Ookal weten die misschien niet eens wat het allemaal betekent maar toch.. (n) |
irritant, hersenloos, kinderachtig en saai.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die meiden kunnen trouwens maar een klein deel van het podium gebruiken, anders kunnen de kindjes ze vast niet meer zien. |
ze zuigen!
|
Ach, ik vind het bagger. Maar toen ik 10 was vond ik Flippo's ook leuk. Dus..
|
Voor kleine kinderen is het fantastisch! Het zit gewoon leuk in elkaar en het spreekt aan.
Ik sta regelmatig met m'n oppaskindjes te zingen en te dansen op K3 :D Maarrre..serieuze popmuziek kan je het natuurlijk niet noemen, zal ook wel niet echt de bedoeling van het hele idee zijn toch? |
ik moet zeggen, ze pakken het heel slim aan.
de muziek is geweldig simpel, voor kleine(re) kinderen erg leuk en herkenbaar lijkt me, en ze treden overal op. zelfs een keer in een school 200 meter van mijn huis :o! maar toch zal ik de cd niet zo snel kopen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
erg goed in elkaar goeie struktuur om het maar niet over de opzwepende teksten te hebben luister het vaak 's ochtends in de bus naar werk, het helpt me de dag door zodat ook dan scherp en alert kan blijven.
|
dit is toch onzin? Je kan ze gerust afzeiken, maar het is een feit dat de muziek goed in elkaar zit! Goed genoeg voor een peuter/kleuter bedoel ik dan... en dat is de bedoeling van die muziek, om die doelgroep aan te spreken.
|
Geweldig, nee hoor grapje, maar als ik in een melige bui ben soms wel.
Eigenlijk is het heel knap dat je als je het liedje al 1 x gehoord heb, je het eigenlijk al uit je hoofd kan. Maar het ergste is, ze gaan ook nooit meer uit je hoofd. ......van afrika tot in amerika, van..... |
Citaat:
|
Hmm, marketingtechnisch gezien hebben ze het hartstikke goed geregeld, ze verdienen bakken met gelad aan niet alleen cd´s, maar ook rugtassen, broodtrommels, zelfs stripboeken (!), en dan lees ik dat iemand het hersenloos vind..
Ik vind het heel slim gedaan! Muziek puur voor kleine inderen maken, en ook oudere jongeren die zich ermee kunnen vermaken, en zo je geld binnenslepen.. De muziek? Ze hadden van mij ook secretaresses/managers mogen worden, dan had ik ze meer gewaardeerd.. |
Verschrikkelijk.
Vooral toen m'n ouders naar de notenclub op belgie kijken en 1 van die 3 begon te zingen. Live. :eek: :eek: :eek: :eek: |
Citaat:
|
Zelfs in m'n meest dronke bui kan ik het nog meezingen :D , zo voorspelbaar zijn de teksten, maarja wat wil je ook, voor kinderen van 8, kortom, geen mening, ik zap het weg als ik het hoor/zie, tis gewoon niks voor mij
|
Ik vind het best leuk
|
Perfect uitgekiend marketingformat, maar het is natuurlijk geen muziek in de zin van 'kunst'.
|
Ach ja.. m'n zusje heeft alle cd's dus ik word er mee dood gegooit en ik kan je zeggen: het went...
Kan zelf al liedjes mee zingen en sommige liedjes vind ik ook best leuk, dat je er vrolijk van wordt is iig zeker!! En dat zou voor sommige mensen best eens een tip kunnen zijn... |
t is zo saaaaaai
er zit niks in qua muziek en het is echt vervelend eentonig op mijn werk heb ik er een keer een uur lang naar geluisterd, en ik kreeg ook nog commentaar: je kan de teksten anders al snel meezingen nee duh, die refreintjes zijn zo simpel na nee, ik hou er niet van |
Citaat:
|
Citaat:
|
KUTMUZIEK!
alleen al tevaak gehoord, kheb kindjes in de familie die nix anders luisteren, heeeeeeeeeeel erg vervelend |
Ach, het gaat toch alleen om het geld. Ik vraag me af of die meisjes daar echt plezier in hebben. Maarja, als de kinderen het leuk vinden.... Het is in elk geval niet aan mij bestemd.
|
Hartstikke leuk om te zien hoe die kleutertjes helemaal gek ervan zijn. En hartstikke leuk dat die drie er stinkend rijk van worden :)
IMHO stelt het muzikaal niets tot weinig voor, en volgens mij krijgen ze gigantische pijn aan hun kaken van al dat vriendelijk lachen, vooral die ene blonde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |