![]() |
Weet geen titel
Nu zit ik hier
achter mijn computertje mijn ogen vol tranen een beetje naar een schermpje te kijken en ik zit te denken wat mijn leven nog voor zin heeft Ik weet het niet meer Ik weet het echt niet meer Ik weet alleen dat ik heel veel van je houd Weet je ik kan me best voorstellen dat je niet weet hoe je op mij moet reageren als ik spontaan in tranen uitbarst ik zou precies hetzelde hebben En ik kan me best voorstellen Dat je op bepaalde momenten een hekel aan mij zou kunnen hebben als ik... Nou ja, laat maar, ik weet niks Maar wat ik probeer te zeggen Komt er niet echt uit Ik wil je vertellen wat mij dwarszit En dat ben ikzelf... Ik hou van je maar vergeef me alsjeblieft de pijn die ik je misschien aandoe want misschien ben ik binnenkort wel dood... Marchje |
mooi...........
en doe jezelf nix aan wat bereik he ermee, je bent lief |
Citaat:
Dankje Kus, Marchje |
hey... dit doet me toch wel heel erg denken aan ons gesprek an gisteren... http://forum.scholieren.com/frown.gif
|
een dikke knuffel voor jou.. wnat het klinkt of je die wel even nodig hebt!
kop op he dikke kuz |
Tja......
Wat heeft het voor zin om jezelf wel iets aan te doen? Probeer de nare dingen te vergeten en de leuke dingen te onthouden, da's de enige tip die ik je nu op dit moment kan geven die misschien ietsje helpt. Zo heb ik het ook gedaan. Dikke knuffel, Love Me |
Tnx allemaal... t Gaat nu wel weer een beetje...
Kus, marchje |
vind het gedicht wel aardig, niet geweldig, maar geeft wel goed je gevoel weer...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |