![]() |
welk lichaamsdeel...
Om welk lichaamsdeel ben jij het meest verlegen en waarom...?
x |
benen
zijn te iel |
och zolang mijn kruis redelijk bedekt blijft durf ik wel over straat :D
|
Euhm, niet echt een bepaald lichaamsdeel eigenlijk.
(staan deze topics niet altijd op L&G?) |
Citaat:
|
tietjes:( buik en bovenbenen, enne oja flapoortjes
|
kniëen en ik heb een klein beetje flapoortjes :(
|
Citaat:
tietjes zeker :( :o (complexen,complexen),buik,valt wel mee(maar ook niet om aan iedereen te showen),bovenboven=te dik en ik heb ook flaporen :( |
me armen vinnik niet zo mooi waarom weeknie.
|
M'n knietjes.. ik vind knieen sowieso al lelijk, maakt niet uit bij wie dus complexen heb ik zeker niet!
|
me kont
|
M'n enkels of kuiten, ze zijn niet in verhouding met elkaar vind ik. :confused:
|
kan geen één lichaamsdeel bedenken waar ik verlegen om moet zijn :confused:
|
Citaat:
t probleem is alleen dat ik de enige ben die die flaporen nu nog ziet, vroeger was t veel erger |
Citaat:
borsten (niet stevig en groot) buik ( te dik) rug ( uitslag) hals (uitslag) boven benen (straíe) knieën ( rare vorm) kuiten ( niet stevig genoeg) vingers ( erg lang en erg dik) voeten (voeten zijn mega groot en vies) |
wehhehe
dat moet je toch niet vertellen? de volgende keer als iemand je ziet dan gaat ie er gelijk op letten en das juist niet de bedoeling ;) ik vind mn hele bouw niet leuk. t is juist niet klein en schattig en ook lang niet mooi en lang zeg maar. bleh en mn oog. whe. |
Heupen
|
bovenarmen.....
|
Citaat:
|
Benen -> scheef, adertjes
Borsten-> te klein Armen-> te dun Alleen mijn rug is wel mooi, en mijn kont ook als ik een broek draag. |
Citaat:
|
je kunt beter stellen, wat niet?
|
mja mn armpjes..beetje veel haartjes :(
|
niets eigenlijk ben best wel blij met alles
|
Ik ben niet zo heel erg blij met mijn lichaam,maarja ik heb het nou eenmaal :)
|
mjah... als je er over na gaat denken wel meerdere dingen, maar ik heb niet zoiets dat als ik in de spiegel kijk *waahh* had ik dit maar niet/wel!
ja alleen mn mond vind ik niet mooi als ik het zo zou bekijken. anders ook mn buik, borsten, benen en voeten.. |
kep beetje puistjes op mijn rug, borst....
vind ik niet zo geweldig.....maja tis ook geen ramp |
Citaat:
|
bovenarmen- te gespierd
|
Citaat:
|
denk niet dat ik een lichaamsdeel heb waarvan ik zeg ... daar schaam ik me voor... kweet niet... :o
|
Heb een beetje buikie, en striae op mn billen en mn bovenbenen. Daar ben ik niet echt blij mee, maar ik ben er te lui voor om er iets aan te doen. Als ik blijf zoals ik nu ben, zal ik niet zeuren.
|
Ik zit hier nu echt de hele tijd over na te denken, en ik denk... Overal verlegen om? Ik denk dat het enige wat ik niet echt heel erg lelijk vind m'n schouders zijn? Daar zitten 2 kuiltjes in (geen cellulitis :)) en dat vind ik wel grappig..
|
Citaat:
|
mn bovenbenen vind ik te dik, en mn puistjes op mn gezicht zijn lelijk
|
Citaat:
|
Ik vind bijna niks mooi.
Alles is te dik nu. Als ik wat afegevallen ben zal ik wel wat blijer zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn gezicht, daarom zit er ook een flinke bos haar overheen :)
|
Zolang ik kleren aan heb vind ik mezelf een leuke meid om te zien (klinkt dat opschepperig) Maar zodra ik in m'n bikini rondhuppel word ik wel onzeker over:
- m'n buikie (vind ik iets te dik) - m'n bovenbenen (weet niet precies waarom maar toch...) En m'n voeten vind ik sowieso niets! Verder ben ik tevreden met mezelf, je moet het er toch mee doen en m'n vriend is blij met me. Dus waarom ik niet? (hij heeft ook geen problemen met de dingen die ik zou juist op noemde) |
Bovenarmen
Knieën Voeten Handen *zucht* Nek Schouders |
Citaat:
|
-Kuiten (moeten dunner)
-Benen (moeten langer) -Tenen (moeten minder scheef en eelterig) -Buik (moeten minder haartjes op) Hmz, valt nog mee, mijn lijstje... |
Citaat:
|
'k vind mn benen niet mooi, en mn voeten zijn te groot. En verder..uhmzz, k vind mn buik ook niet echt geweldig.
|
stiekem heb ik het figuur van een zak zand, maar ben veel te lui om me daar druk om te maken :]
|
handen/vingers.....t klopt gewoon niet :confused: :D :o
|
Euhm..mn buik vind ik iets te dik (maar das mn eigen schuld eigenlijk) en met mn borsten ben ik ook niet echt blij.
Verder wel tevreden :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |