![]() |
We weten toch al saaiventig jaar dat Duitsers niet te vertrouwen zijn? #727
(:
|
Imène, dat was op een ander forum.
en moet die è naar links of naar rechts? :o |
En nu ga ik weer leren.
|
Morgen weer eens naar Lille treinen.(y)
|
goeie titel :D
|
Citaat:
yep het is juist zoals je het geschreven hebt (y) |
:cool:
|
succes met je Frans ;)
|
"accent grave" of "accent aigue"
of hoe je eeguu ook schrijft :( |
aigu
accent circumflex:cool: |
idd fizzle :p is juist
|
Duitsers(N)
|
naja zoals lucky zegt, het is nl un accent.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D:D:
|
Italianen (y)
Slowaken (y) Slovenen (y) Hongaren (n) Zwitsers (n) Portugezen (y) |
Noren (y)
|
Amerikanen(y)
Britten(y) Belgen(y)(n) |
barbie toch! alles heeft ergens wel charme! Nederland dus ook (y)
|
Belgen zijn vriendelijker dan Nederlanders.
|
Citaat:
|
Brabanders (n)
Belgen (y) |
Ik vind ze vervelend en het accent maar niks:O maar ze zijn opzich vaak ookwel chill:)
|
Citaat:
|
Duitsers zijn kut, ook al ben ik zelf kwart Duits. :s Ik ben vlak bij de grens met Duitsland opgegroeid, en als je dan naar de Aldi gaat in een plaats nét over de grens, rijden de Duitsers daar op een moeilijk en onoverzichtelijk verkeerspunt vaak de Nederlandse auto's klem, ook al heeft zo'n Nederlandse auto voorrang (en dan moet je bijvoorbeeld een klein beetje terugrijden om zo'n Duitser voor te laten). Aso-kut-Duitsers. (n) Ik irriteer me er vaak aan; soms zou ik zo willen uitstappen en met een honkbalknuppel die auto van zo'n Duitser willen slopen. (y) Maar ja, mag niet. :(
|
Ik vind Brabanders leuk en Belgen vond ik heel lang stom maar nu vind ik ze eigenlijk juist heel gaaf. Volgens mij komt het door Wim Helsen. En door Jeroom. En doordat de Belgische (en originele) Man Bijt Hond veel leuker is.
|
En Duitsers zijn ook leuk.
|
Duitsers zijn vervelend. Als we daar komen moeten we Duits praten, maar als ze hier komen gaan ze echt geen Nederlands praten hoor, ho maar. Omhooggevallen kutvolk.
|
Ik vind brabanders dom en irritant. En als je dat tegen brabanders zegt hoor je "joooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah mooooarr wij hebbe carneval!!!!"
|
Citaat:
|
Sowieso dat volk uit het zuiden dat maf praat, ik praat toch ook normaal, kunnen zij ook. (y)
|
Ik vind Belgie stom omdat de wegen verrot zijn en er betuttelende billboards hingen die agressie bij me opwekten. Over Belgen heb ik geen mening.
|
Althans niet over de Belgen als volk.
|
Citaat:
|
Brabanders en Duitsers zijn tof juist!
|
ik spreek me daar niet echt over uit. Sommige mensen uit een bepaald land zijn dom, saai en/of onbeschoft, maar dat betekent niet dat ze dat allemaa zijn. Ik ben een wereldmens <3:cool:
|
Citaat:
|
Ik heb een hekel aan alle mensen. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
I hate poopin' in public places but we all hate that (8) |
Citaat:
|
Godver ik heb één of ander paupernummer in mijn hoofd door een topic op onzin.
|
Citaat:
|
?:D |
Sambal op de boterham (8)
|
Citaat:
Dans jij de hele nacht met mijjjjjjjjjjjjjjj |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |