![]() |
Wat is er allemaal saai in jouw huis en wat vind je daarvan? #728
*O*
|
oh ook goed
|
*O*
|
Ik ben content met mijn titel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zat op een heel kleine, gemengde basisschool met op een gegeven moment klassen van 7 man ongeveer. mijn eigen klas was iets van 18 man met 11 verschillende nationaliteiten.
door de kleinschaligheid en de vele nationaliteiten werd er veel aandacht besteed aan gelijkheid en werd pesten goed bestreden, het gebeurde vrijwel niet :) |
Nu moet je nog wel een DAF-filmpje posten om het goed te maken, Barabas.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik loop nu stage op een basisschool en daar wordt er ook heel erg op gelet dat er niet wordt gepest.(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben nooit gepest. Mijn basisschool was ook klein, ongeveer 100 leerlingen, maar volgens mij slechts één nationaliteit (al was er geloof ik ook een Duitser, maar ik weet niet welke nationaliteit die had).
|
Provincialen. Schattig.
|
Ohja en toen kreeg ik op de middelbare school matties die buitenlands waren, nou je moest mijn broertje erover horen joh. :D
|
Nou de boel gaat hier zo dicht, ik ga maar vast. Ik heb toch honger.
|
Mijn basisschool was zo'n vreemde Jenaplanschool. Daar hadden we ook een bonte verzameling nationaliteiten en één pauper die onze klassenneger een nikker noemde. Die kreeg toen straf.
|
Er wordt ook gepest op werk en in bejaardenhuizen. Een collega van mij werd tot vorige week ook voor de gek gehouden door een twee Marokkaanse jongens omdat hij homo is of zou zijn, dunno. Ze zeggen iedere keer dat dat vies is ofzo maar dat wordt nooit expliciet gezegd als hij er bij is maar die collega is ook niet dom. Ik sta meestal buiten te roken dus heb er weinig last van maar toen ik hoorde dat de supervisor altijd een beetje schaapachtig lacht heb ik wel actie ondernomen. Ik heb op de werkvloer openlijk gezegd dat je alles over de telefoon mag zeggen want racisme is gewoon relaxed. Meteen werd ik natuurlijk aangevallen door allerlei types maar toen heb ik even een preek gehouden dat racisme niet alleen over ras gaat maar ook over sekse en seksualiteit. En dat als ik zou walgen van een collega omdat hij zwart is ik meteen ontslagen wordt maar dat zoiets bij andere dingen niet gelden en dat zoiets hier ook gebeurt. Manager werd er een tikkeltje zenuwachtig van en is er later die avond nog op terug gekomen en gaf mij gelijk(Y). Hij vindt wel dat ik vaak provoceer en dat ik het ook tegen hem had kunnen melden. Maarja, werken is saai en soms is een beetje sensatie in die toko niet verkeerd :bloos: :o
|
Ik wist niet dat homo's een ras zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ehh, racisme gaat wel alleen over ras.
|
Ik ga ook maar eens nomnom maken.:y
|
Ik werk al een paar jaar in bejaardentehuizen en is het mij nog nooit opgevallen dat er mensen worden gepest of dat ik zo'n vermoeden had.
|
discriminatie, racisme, whatever :p
|
Citaat:
|
Ik verwoord het verkeerd, dat discriminatie relaxed is.
|
Er wonen meer dan 130 nationaliteiten in de Bijlmer en het is hier ubercool.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laatst stond een vriend van me hier in het trappenhuis en toen schrok mijn buurvrouw omdat ze niet zo vaak blanke mensen ziet.
|
rollators saboteren etc :)
|
Citaat:
|
En nu ga ik WoWen later;)
|
Citaat:
|
Ik vind die titels die lijken op andere titels altijd zo irritant. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Op onze school werd sowieso niet gepest. :confused: |
Het is hier dood:eek:
|
Kazet wilde net bruidje met me doen, ik vind dat echt zo leuk als ie dat doet. dan voel ik me zo'n leuk jong ding/bruidje.
zo dus :http://img99.imageshack.us/img99/9162/bruidgk9.jpg |
Titel :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kom ook een beetje omdat mijn moeder heel goed kan koken:O