![]() |
Verlegen
Hallo,
Ik ben verliefd op een meisje uit mijn klas. Ik ga best veel met haar om enzo, maar ik weet niet of zij mij ook leuk vind. Iedereen uit de klas zit te pushen dat we moeten nemen, maar dan reageren wij allebei een beetje van "Ja doei!". Wat bij mij dus niet waar is! Maar ik durf haar niet te vragen! :( HELP plz! |
dan vraag je haar niet!
|
Aah dat is lullig Barabas!
Als je het niet durft flirt dan eerst gewoon met haar en kijk hoe ze reageert, als ze heel afwijsend reageert dan weet je het al, als ze terugflirt ga er dan dieper op in, spreek een keer samen met haar af en vraag het als jullie samen zijn, dus niet als je met een hele groep bent! En kijk eens verder op het forum of daar nog goede tips staan er zijn veel mensen (jongens) met hetzelfde probleem! xxSucces |
Hoe lullig het ook zal zijn, het is gewoon zo. Als je te verlegen bent om haar te vragen zegt dat al genoeg. Zie je het voor je? Spreken ze af, zijn ze te verlegen om een woord tegen elkaar te zeggen.
|
Ben jij dan zo dapper om op iemand af te stappen, ik zou het ook niet durven hoor!
Ik weet niet wat voor soort meisje het is, maar als ze heel populair is en nooit alleen word het ook lastig om te praten, nou geeft hij al aan dat hij veel met haar praat dus zou het makkelijker moeten zijn Maar alsnog niet iedereen is zo dapper om op iemand af te stappen! Voor Boet Wees niet te verlegen daar knappen wij meiden alleen maar op af! x |
nouja ik heb het probleem van de extreme verlegenheid bij meisjes i durf ze nog niet eens aan te spreken als ik ze leuk vind verder ben ik dus nooit verlegen maar hoe ik daar vanaf kan komen al schiet je me lek
|
Begin met gowoon hai of hallo zeggen
Misschien een keer op msn, doe het met kleine stapkjes dan kom je er wel overheen! x |
zal k t wel na de vakantie proberen >.<
|
@MissKim
We zijn toch wel redelijk (lees: heel) goede vrienden. Ik ben al eens met haar naar de Bioscoop geweest, en ik mag ook gewoon mijn arm over haar schouder leggen enzo. |
Wat lief. Als je haar echt leuk vind, en je gaat vaak met haar om, moet je het simpelweg vragen. Als ze nee zegt, wat ik betwijfel, dan maakt het niets uit als jullie echt heel goede vrienden zijn. Dan is het jammer voor jou, maar zijn jullie nog steeds vrienden. Niet geschoten is altijd mis, mien jong.
|
Er is lef voor nodig om voluit te gaan.
Je neemt het risico verlaten in de kou te staan. Het blijft een gok, want het gaat wel of niet verkeerd. Maar je bereikt niets als je niets investeert. Zij is diegene die de moeite waard is en je moet het laten weten voor het echt te laat is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
N00dles, je moet de hele tekst lezen: Onkwetsbaarheid is eenzaamheid van Osdorp Posse :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je goed met haar op kan schieten en ook al een keer afgesproken hebt moet je dat gewoon vaker doen en laat het dan ontstaan.
|
Verlegenheid is een gevolg van onzekerheid. Probeer die onzekerheid uit je hoofd te zetten, jij mag er zijn, net als iedereen. Als dat meisje je dan niet wil (of gewoon helemaal niets met iemand wil) dan heb jij er in ieder geval alles aan gedaan en mag je zeker trots op jezelf zijn! Oh en trouwens: Zelfverzekerd zijn is veel leuker en interessant!
|
Daarbij heb je alle recht om zeker te zijn van jezelf, van wat ik begrijp zit het wel goed ;)
|
het is een enorme enorme opluchting nadat je het haar verteld, wat de uitkomst ook is.
het is moeilijk, want ik had ook een goede vriend die ik leuk vond, ik heb het hem verteld maar hij wees me af. ik was wel heel opgelucht en dan weet je tenminste waar je aan toe bent. we zijn nog steeds goede vrienden. vertel het haar! ze zal het waarschijnlijk een eer vinden! |
Heeft er nog iemand tips HOE ik haar het beste kan vragen?
|
ik heb het via MSN gedaan. Misschien niet de beste manier, maar dan bespaar je een hoop gedoe. Ik raad je aan het eens tijdens een 'date' kan vertellen. Ik weet niet hoe oud je bent, maar het is een beetje kinderachtig om verkering te vragen.
zeg zoiets van: ik vind je al een tijdje leuk, zou je misschien mijn vriendin willen zijn? hoe precies weet ik niet, ik heb hier ook een probleem mee ;) |
En? Heb je haar gevraagd?
|
Nog niet..... :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |