![]() |
Baardgroei
Ben wel geïnteresseerd wanneer jullie allemaal baardgroei kregen en wat voor baardgroei jullie nu hebben. Ikzelf kreeg m'n eerste baardhaartjes al van m'n 14e, rond mijn 15e begon het echt te komen en rond mijn 17e had ik een volle baardgroei. Ik vond het in het begin echt kut, maar nu vind ik het wel cool eigenlijk, een volle baard :cool:. Scheer mezelf dagelijks, behalve in het weekend. Wat zijn jullie ervaringen?
Ook dames mogen reageren (lief he), wat vinden jullie mooi/niet mooi aan stoppels/bakkebaarden et cetera? |
1 Bijlage(n)
I <3 van die kleine baardjes
|
Oh 't vriendje heeft fatsoenlijke baardgroei en dat vind ik wel sexy. Veel jongens van mijn leeftijd ook nog hebben van die 'gaten' in hun baard, kale plekken, en dan is het niet leuk als je 'm laat groeien. Maar een flinke stoppelbaard, hmmm. Ook korte baard = sexy. Het haar mag niet te lang worden, dan is het weer vies.
Ex had bakkebaarden en een sikje, dat vond ik ook heet. Maar het stond hem wel, sommige mannen staat dat dus echt niet. Zelfde geldt trouwens ook voor een baard. Oh en alleen een (rondlopende) baard of alleen een snor is echt oerlelijk. |
Ik ben echt massive fan van snorren en baarden en nog het allermeest van bakkenbaarden. <333 Dan heb ik iig het idee dat het een kerel is en geen jongetje, al hoeft dat mentaal gezien natuurlijk helemaal niet zo te zijn.
Mennekes met van die hele gestylede baardjes vind ik maar niks trouwens. Stel es voor dat je daarmee samenwoont, moet je vechten om de badkamer omdat meneer een half uur kwijt is om z'n baard in model te krijgen. No thanks. btw, Leuk feitje dat ik hoorde op de radio: De baard van een man groeit sneller wanneer hij seks verwacht. Iets met testosteron enzo. |
Zelf scheer ik me 1 keer per week ofzo, dan hoef ik maar 1x per week in de rondte, of soms wel 2 weken. Ligt eraan of ik zin heb te scheren. Scheren vind ik vreselijk. Pas als het gaat jeuken wordt het irritant en moet het weg. Zonder baard zie ik er vrij jong uit.
@ Freyja: zoiets: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...x-Zeijl_14.jpg |
Scheren vreselijk? Juist lekker, als je het goed doet tenminste. Maar heb je een langzame baardgroei ofzo? Want het lijkt me dat het er een beetje onverzorgd uit gaat zien na een tijdje, iig bij mij wel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |