![]() |
Oeps Abonnement
Hoii,
ik moest een abonnement op zeggen van een telefoon. Maar ik ben vergeten om er een postzegel op te plakken omdat ik niet wist dat je op Postbus zegels moet plakken. zou ik nou een 'boete' krijgen? en zo ja zou het dan veel zijn. |
Je krijgt geen boete voor het niet plakken van postzegels. Het is wel mogelijk dat je brief niet aankomt. Ik zou 'm nog een keer sturen, dit keer met postzegel. :)
|
Maar ik heb gehoord / gelezen ofzo, dat je er een soort boete over moet betalen.
bijvoorbeeld, 300% over het bedrag van de postzegels dat je er op moest plakken. |
Citaat:
en alleen als de ontvanger het niet betaald/jij niet duidelijk als afzender bent.. onthou gewoon => antwoordnummer = gratis, de rest niet :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
moet dus ook weer opnieuw die papier opsturen haha. |
Citaat:
|
de brief wordt gewoon bezorgd en de ontvanger krijgt een briefje met verzoek tot betaling. daarna krijgt die nog een herinnering of twee, maar dan wordt het tnt ook te gortig :p
|
Hehe, tja je kan gokken en hopen dat hij toch wordt verstuurd. Of opnieuw sturen ;)
Btw opzeggen abo via een brief? Kon het niet online? |
Hij wordt wel bezorgd, de ontvanger moet verzendkosten en administratiekosten betalen om hem te krijgen, en de ontvanger kan dat weigeren en dan komt je brief dus niet aan. Dus je kunt er het beste nog een sturen en nu dan met postzegel.
|
Als je een afzender op je brief hebt gezet zit je goed. Dan kan je brief namelijk gewoon teruggestuurd worden naar jou als de ontvanger de brief weigert (en er dus 'retour afzender' op zet).
|
Nou ik heb vandaag voor de zekerheid toch maar even er weer 1tje heen gestuurd.
want het kan ook lang duren anders voordat ik hem weer thuis heb. en hem nog een keer uitprinten maakt niet uit. |
Citaat:
|
Okéé,
bedankt allemaal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |