![]() |
Wat vinden mannen nou eigenlijk
van uggs?
Ben ik toch op de een of andere manier zo benieuwd naar :y |
Ik denk dat mannen alles van uggs vinden wat er maar van uggs te vinden is ;)
|
mja... er is leuker schoeisel om een dame in te zien :y
|
Ik denk niet dat mannen echt warm worden van uggs. Ik ook niet for that matter.
En past dit topic niet beter op lifestyle? |
Ik kan niet spreken voor alle mannen maar ik vind ze ongeveer net zo leuk als de hypothetische kinderen van de bastaardzoon van Adolf Hitler en Priscilla van "Over de Kook".
|
:D
|
Citaat:
|
Ik heb altijd het idee dat veel meisjes/vrouwen Uggs geweldig vinden maar dat mannen ze afschuwelijk vinden.
|
Als ik uggs vind breng ik ze naar de gevonden voorwerpen.
|
Afschuwelijke schoenen! Een echte afknapper.
|
Citaat:
Het merk, het model, de kleuren, de prijs? |
Citaat:
|
Citaat:
|
kvind ze niet mooi (n)
maar bij mannen gaat het niet om de uggs hoor :o http://foto-uploaden.nl/img/1/1n3ads2.jpg http://foto-uploaden.nl/img/0/no195d7.bmp |
Waarom zou je in godesnaam van die dikke bontlaarzen aantrekken in fucking californie? :|
|
Ik vind ze leuk als sloffen, maar als schoenen zijn ze echt heel lelijk.
|
Citaat:
|
O ja duh.
|
Die schoenen schijnen toch voor zowel de winter als de zomer geschikt te zijn vanwege de ge-wel-di-ge ventilatie?
|
Laat me niet lachen.
|
it's what they've told me but i do not believe it of course not!!!!!!
|
Citaat:
|
ze komen toch uit Australië?
|
hetzelfde als meisjes met smaak
|
Uggs zijn erger dan de aanslag op het WTC.
|
Het is helaas onvermijdelijk. Uggs hebben hier ook intrede gemaakt in het huis. -o-
|
Uggs zijn walgelijk, maar nog niet zo erg als croqs.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ken helemaal niemand die die wanstaltige dingen draagt en daar ben ik heel tevreden over, want het spreekt boekdelen over mijn sociale omgeving.
|
Lelijke dingen ja. Welke persoon die right in his mind is vindt dat nou leuke schoenen. Leuke sloffen wel;). Maarja, ze heten ook niet voor niets Uggs....Yuch!
|
Onbeschrijvelijk lelijk. En Crocs indeed ook en die stomme eskimoschoenen van nepbont met die debiele balletjes eraan ook. Als de hel bestaat moet dat schoeisel voor eeuwig daarin branden :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Bluh! |
Uggs zijn prachtig.
Ik dacht trouwens dat Mean een jongetje was. |
Enkel acceptabel als winterschoenen.
|
hahaha nee ik ben een meisje
Soms door dat hele schorsingstopic, begrijp het wel normaal zijn jongens altijd de sjaak en schorsing, schorsing dat maar ach... Forumnaam komt trouwens van Mean girls ;p |
sooooo fetch
|
M'n moeder heeft sloffen die erop lijken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en de prijs ook, al die tere kindertjes hun centjes aftroggelen. (n)
|
Uggs, dat kan ik nog begrijpen. Die moeten echt heeeerlijk lopen. Maar croq, dat zit toch geeneens lekker.
|
Citaat:
|
Daar gaat m'n bewering :( Gelukkig heb je voor de rest wel een prima smaak in kleding, dat compenseert.
|
Citaat:
|
Uggs zijn de eerste schoenen die vernoemd zijn naar het geluid dat er het best bij past. Zo'n lompe mongolenkreet.
|
Citaat:
|
Mijn moeder zweert bij croqs als ze in de tuin werkt, volgens haar lopen die dingen echt goddelijk en zou ze er de hele dag op lopen als ze er niet zo lomp uitzagen...
|
Mijn moeder zegt precies hetzelfde, ik snap het niet zo goed.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31. |