![]() |
autisme onderzoek
hoi hoi,
Wij zijn studenten van de Hogeschool Utrecht en wij vragen ons af wat de mening van jullie is over autisme en autistische kinderen. WIj hebben binnenkort een presentatie hierover en vroegen ons af wat jullie mening was?! We hopen dat jullie hier serieus een antwoord over geven. Groetjes!! |
ok, het volgende bedoel ik echt serieus:
wat voor mening zoeken jullie? willen jullie weten of we voor of tegen autisme zijn of zo :confused: vraagstelling is wat schraal voor een onderzoek van een Hogeschool... (sorry, maar ik denk dat dit topic gebaat is bij een duidelijkere vraag) |
Citaat:
Misschien hebben jullie een duidelijk stelling of wat vragen (over wat mensen bijvoorbeeld weten van autisme)? Want je kan niet echt reageren op 'wat vind je van autisme?'... |
Ik vind autisme niet kunnen.
|
Als iemand die zelf het syndroom van Asperger heeft heb ik de volgende vragen:
-besteden jullie aandacht aan de diverse stoornissen binnen het autistische spectrum? -besteden jullie aandacht aan diverse leeftijdsgroepen met betrekking hiermee? -besteden jullie met betrekking hiermee aandacht aan diverse gebieden waarop iemand functioneert, en zo ja welke gebieden? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |