![]() |
Fuck what I saaid ;) #734
|
Paranoide 69
fizzle-fluffy 40 Commendatore 36 Allure 32 Kazet Nagorra 32 *Miekje* 29 Pippeloen 29 Rationeel 29 Jaeger 28 Daboman 24 Mr Soija 23 imène 19 Barabas 14 Katje 11 Chick Rock 11 Lucky Luciano 10 Sarah 10 Tink* 8 Missy 7 Andijvie 6 Havock 5 Lisa 4 Hernuel Fan 4 JasperJD 4 N00dles 3 ecnelis 3 Kunst 2 Archont 2 grl 1 IKBENBABSNIET 1 White Trash 1 Biertank 52 1 TopDrop 1 Dark Phoenix 1 Martiño 1 |
|
jeetje dexter is al op 97%!
|
zo maar eens naar de opticien, kijken of ik m'n ogen nog meer verneukt heb :)
|
sterkte (y)
|
98.8% *o* En nu gaat het met 50kb/s *o*
|
:bloos:
|
Lisa :bloos:
|
ik zou me toch eens in nieuwsgroepen gaan verdiepen als ik jou was :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, nu zie ik ook pas dat er 100 seeders tegenover 400 leechers staan.
|
Oke ik ga nu kijken!
|
Citaat:
|
Die winkel was trouwens hilarisch. De bezoekers bestonden voor de helft uit kinderen die enthousiast in de bakken graaiden, en voor de andere helft uit eenzame mannen van een jaar of dertig, gekleed in kakibroeken en spijkerjasjes, die met een ernstige blik exacte hoeveelheden van verschillende soorten steentjes uit de bakken zochten.
|
3929 kb/s downloaden, wtf. :| Dit na weken waarin mijn internet snelheid tussen de 400 en 1600 kb/s zat. Me likes, als het nu ook zo blijft. :o
|
haha wat is hey you van the rock steady crew toch een ontzettend gay nummer. wel leuk tho :)
|
Nouuu ze hebben nergens branders :'( ik heb mezelf getroost door een kookring (hahahahaha dat lijkt op cockring ja) te kopen.
|
:D
|
Ha, er komt een vervolg op Tron.
|
Clickety Clack!
|
Citaat:
|
wat vinden jullie van rick brandsteder?
|
Citaat:
|
Zoals met de meeste BN'ers - althans, ik neem aan dat hij er een is - heb ik geen idee wie hij is en wat hij doet en daar ben ik wel content mee. Als ik wel wist wie hij was en wat hij deed zou ik er waarschijnlijk geen mening over hebben.
|
Citaat:
|
Rick? *googlet* Oh hij. Daar heb geen mening over.
|
Hij is de zoon van en hij presenteert Wie is de chef. Mijn nekharen gaan recht overeind staan van hem.
|
Hij doet zo'n kookprogramma tegenwoordig.
|
zo
|
Citaat:
|
helpless helpless helpless helpless (8)
|
Citaat:
|
De zoon van Ron. :p
|
mijn ogen zijn nog net zo verneukt als vorige keer (y)
wel raar als een man tegen je zegt dat je mooie ogen hebt :bloos: |
Oja Katje, omdat je geen brander kon vinden - hai.
|
Citaat:
|
Citaat:
pics plz. |
Citaat:
|
zo, ik ben uit mijn graf opgestaan
heeeeey rationeel de harmonica is binnen! Wat een schitterend ding joh! |
Er komt echt niks uit m'n handen wat dat meeneemtentamen betreft -O- Ik heb teveel andere crap gemaakt en geleerd en geschreven in de afgelopen twee weken, de motivatie is echt beneden nulpunt. Ik zou haast gewoon voor de herkansing gaan.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar ik heb geen mooie ogen :bloos:
|
Citaat:
|