![]() |
Welk spel heb jij het laatst gekocht? Deel 2
:cool:
|
farcry 2, voor 12,75 bij de Bart smit.
Een vrij matige fps naar mijn mening maar wel de enige waar ik een vakantiegevoel bij krijg hehehe |
Stalker: Shadow of Chernobyl.
Heb hem ooit uitgespeeld en vond hem wel leuk maar dat was iets minder legaal dus nu met de steam sale maar gekocht. |
Operation flashpoint 2 en met truffels op op lan gespeeld. Kogels irl ontwijken enzo, wel dope.
|
Battle forge maar dat is legaal downloaden:P
CoD 5 (wel een key gekocht voor 11.50) |
Wolfenstein... inderdaad nog niet gekocht, en ondanks dat het leuk is weer eens nazi's af te knallen (ik shooter nauwelijks), blijft het toch aan me knagen dat ik wel erg snel door de game schiet en dat die nazi's maar Engels blijven praten. Weet dus niet of het de prijs waard is.
Zit nog te twijfelen over Fifa10. Fifa09 legaal kopen was op meerdere punten een domper: ik kwam allemaal bugs, vaak uit vorige versies, tegen (de stomste is dan nog wel die waarbij ie tig keer vastloopt voor je eindelijk naar het volgende seizoen kan als coach) die niet werden gepatcht; de online play is niet al te gevarieerd en gold ook niet als lekkere oefening voor de WCG-voorrondes omdat die ook al zogen door gebrek aan budget: lags all over the place terwijl ik het van snel spel moet hebben. Waarschijnlijk ga ik Fifa10 dus wel een keer eerst downloaden. :) |
Pro Evolution Soccer 2010 voor PS2
|
Zojuist Halo: ODST en COD: Moder Warfare 2 gekocht (y)
|
Steam Dealtje v/d week gekocht
gvd steam deals :( |
Gekocht? Hmm... kan het me niet meer herinneren :bloos:
|
Tales of Monkey Island deeltje 4 en... NBA2K9 + Soul Calibur IV
|
Muramasa: The Demon Blade.
|
Assassin's Creed 2
|
PixelJunk Monsters Deluxe voor m'n PSP.
|
|
Vanavond post ik hier een MAG beta key voor de PS3.
|
tekken 6 koning der 3d fighters (y)
|
MAG beta key. In te wisselen op PSN. G53A-T9B5-K32E
|
Company of Heroes
Company of Heroes: Opposing Fronts Company of Heroes: Tales of Valor Frontlines™: Fuel of War™ Full Spectrum Warrior Full Spectrum Warrior: Ten Hammers Juiced 2: Hot Import Nights Red Faction Red Faction Guerrilla Red Faction II S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (had ik al) Saints Row 2 (had ik al) Titan Quest Titan Quest - Immortal Throne Warhammer 40,000: Dawn of War - Dark Crusade Warhammer 40,000: Dawn of War - Gold Edition Warhammer 40K: Dawn of War - Soulstorm 30 euro; hoppa. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh en ik heb deze in de pre-order staan *o*
http://www.coplanet.it/userfiles/417687ps_500h.jpg |
Oh vet, zijn dat van die zacht aanvoelende plastic beeldjes? die dingen heersen.
Weet iemand waar je ME2 kan preorderen btw? tenzij ik met steam veel kan besparen wil ik dat geile doosje. |
|
Ik moet toch eens met mijn ouders naar de bank gaan voor internet bankieren:O aangezien ik wel zin heb in een paar games uit de steam budgetbak:)
|
Braid
Machinarium Experience 112 Dracula Origin Dream Chronicles: The Chosen Child Risen Bioshock (toch maar legaal :P) en most importantly Dragon Age: Origins EN Eufloria :D (Zou eerst Dyson gaan heten) |
dragon age is so much win.. bioware does it again!
|
Hehe, indeed :D, mijn studiewerk heeft het zwaar te verduren atm door Dragon Age :P.
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Ik weet niet Dinsdag eindelijk loon binnen voor MW2 maar nu is iedereen ermee gekapt en weer begonnen met MW1:mad::o |
PES2010 (PS3) voor 20 eurootjes
|
Citaat:
houdt er wel rekening mee dat paypal aanvragen/activeren 2 weken kan duren :) Oh en ben blij, dat bespaart je geld weg te gooien aan mw2 en daar kan je mass effect 2 van kopen (Y) |
PayPal kan ook zonder internet bankieren(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zit deze maand sowieso niet heel erg verlegen om geld maar ik zie nog wel;)
|
Warcraft III RoC + tFT
Red Alert 3 En hopelijk binnenkort Starcraft II |
Ratchet and Clank A Crack in Time , geweldig spel zoals gewoonlijk. en Orange box op steam. TF2!
COD6 (legaal(A)) komteraan denk ik. Misschien kerst. En AC2 misschien voor Ps3 kopen maar weet nog niet zekr. |
Toch CoD 6 gekocht vermaak me er prima mee(y)
|
GH: Smash Hits, Rock Band 2, Assassin's Creed 2 en Brütal Legend, allemaal voor nog geen €140 totaal. Vooral erg veel zin in de laatste twee. :y
|
Tekken 6 voor 20 eurootjes!
|
Citaat:
Maja, na eeuwen geen games te hebben gekocht, laatst de nieuwe mario voor de wii aangeschaft, epic(y) Nu wil ik nog starcraft 2, dragonquest 9 en monster hunters 3. Gelukkig heb ik geen haast:bloos: |
The King of Fighters Collection: The Orochi Saga.
Voor de Wii. *Bawl* |
Citaat:
|
Dragon Age besteld. Had het eigenlijk niet eens van tevoren hoeven downloaden, gezien alle positieve reacties overal. :p
|
Citaat:
|
Klopt. ;) En de DLC's en multiplayeropties e.d. zijn dan een goed lokkertje om alsnog het echte spel te kopen. Naast dat sommige ontwikkelaars het natuurlijk gewoon verdienen/nodig hebben (wanneer beide het geval zijn, koop ik sowieso).
|
Citaat:
|
^ Snellere bak kopen, iets anders zit er niet op lijkt me. Bij mij valt het nog wel mee.
|
Battle Fantasia.
Een schamele negen euro bij de Mediamarkt :y Een paar weken terug zag ik hem daar nog liggen voor iets van 50 euro ofzo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |