![]() |
...
...
|
Als men wist hoe je makkelijk van liefdesverdriet afkwam, was de wereld een stuk anders geweest.
Misschien elkaar een tijd niet zien? |
elkaar voorlopig even niet zien...
|
Die dingen die jij noemt krijg je straks ook weer met een ander meisje ;) Voor nu: even niet zien.
|
...
|
Dat is lastig. Maar ik denk dat het bij jou zo extreem is in dit geval omdat zij het eerste vriendinnetje is waar je ook echt serieuzer mee bent geweest, waar je verder mee bent gegaan. En je moet ook niet denken dat je effe in een week van je gevoelens af bent hoor. Het neemt tijd in beslag. Sterkte en succes
|
Het duurt eventjes, maar liefdesverdriet gaat voorbij. Voorlopig kun je maar beter het contact vermijden. Je hoeft haar niet te negeren en je moet ook niet bot tegen haar doen, maar ik zou het contact tot het minimum beperken.
|
Hoe lang is het geleden dat jullie uit elkaar gingen? Waarschijnlijk is de pijn nu minder dan een paar dagen geleden. De eerste week is gewoon het ergst.
Time will heal all wounds |
Als er geen kans meer is dat het goed komt, want daar lees ik niets over...
Probeer veel met anderen om te gaan en leuke dingen te gaan doen met vrienden. Klinkt misschien raar maar dan is de kans t grootst dat je iemand anders tegenkomt, zodat je dit snel kan vergeten. |
Kan het nog goed komen? Ik wil je geen valse hoop geven, maar is zij er heel zeker van dat ze niet meer met je verder wil? Heb je dit haar al eens verteld, dat je heel graag een toekomst met haar zou willen opbouwen?
Mijn vriend en ik zijn bijna 4,5 jaar samen, het is weleens uit geweest, maximaal een week zelfs. Uiteindelijk zijn we toch weer bij elkaar gekomen. Hoe? Door onze fouten te erkennen, dingen te verbeteren en elkaar te vertellen dat het gevoel menens is. Je komt er pas achter wat je hebt als je het kwijt bent geweest... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |