![]() |
Vertel in dit topic over dingen waar jij om moest lachen.
|
|
Citaat:
|
Paranoide en ik waren een soort verstoppertje aan het spelen in de Albert Heijn, en toen kwam er een manager mij vertellen dat dat niet mocht. "Het blijft een winkel, voor normaal boodschappen doen." Hij runt een strak schip.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De whopper van de burger king van zeven lagen ter ere van windows 7.
|
|
Die laatste wil ik wel neuken.
|
Citaat:
|
Om Ajax.
|
|
Citaat:
welke vestiging was dat?:P |
Cartman die Pokerface zingt <3
|
Citaat:
|
|
Vriend van me maakt zich druk dat er bij de Hema ook Arabische chocoladeletters worden verkocht.
|
Citaat:
En heeft de PVV er al kamervragen over gesteld?! |
Ik wil die ook :y
|
http://www.mediamatic.net/page/25841/en
lel, dat is al jaren dus |
Citaat:
+ |
|
Omg sommige zijn echt meester:D |
|
Het is echt een held:D(Y)
|
Citaat:
|
Mijn vader gaf me laatst voor zestig gulden aan cd- en platenbonnen. Ja serieus. zestig GULDEN. :D (n)
|
Citaat:
|
Ik moet nu serieus al 3 nachten die mental picture van die spinnen uit mijn hoofd krijgen... Hilarisch ware het niet dat je er zelf mee zat met die arachnafobie.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en om in youtube stylo te blijven zal ik nu wat quotes hier neerzetten: "This could be worn male or female. Which one are you blabla?....HAHAHAHAHA. And for a second there, I confused ya." "incidentally, if you are a blind man on a gallopping horse, watch yourself, there are healt and safety regulations". <3333333 |
Meeuwen die vlak voor mijn raam strijden om een krentenbol :D Eentje vliegt ermee weg, een ander pikt al vliegend op de krentenbol, de één laat de krentenbol weer vallen, de rest stort zich er bovenop :D Wat een schouwspel!
Laatst hetzelfde gezien met een stel kraaien (?) en een klokhuis, wat een agressiviteit :D |
|
Mijn moeder vertelde dat ze vroeger stage heeft gelopen in de Schilderswijk in Den Haag, daar hield ze iemand aan met een brommer omdat hij te hard reed. "Ja dus je krijgt nu een proces-verbaal." "O. Ken ik niet gewoon een bekeuring krijgah?"
En om het stukje in Man Bijt Hond wat daar de aanleiding voor was. En om die gast met dat geldmuseum. :D |
Ik zat met een vriendin tijdens de ICT-les kabouter Wesley te kijken. Maar het geluid stond een beetje hard. Kijkt de leraar naar ons: HEE!
wij natuurlijk van oeioei en snel op pauze zetten. Leraar: Was dat Wesley? :D:D :D |
Citaat:
Citaat:
|
Gisteren tijdens shownieuws. Patty Brard. 'Zijn vermogen is met 21% gezakt. Ach, dan blijft er toch nog snel, ik ben niet zo goed in hoofdrekenen hoor, uh, uh, 69% over van zijn vermogen.'En toen trok ze echt zo'n gezicht van: 'zie je ik weet het wel.'
En opeens zegt de andere presentator (Victor): 'Dan blijft er nog 79% over, Patty' |
|
|
Citaat:
|
Haha die Hitlers <3
Ik moest denken aan dat mangahitlerplaatje en toen moest ik lachen. Hitler-chaaaan *O* |
Mag het ook een glimlach zijn?
s' Avonds ging iemand me smsen dat er monsters onder mijn bed zaten. En ik geloofde het. Dus.. Ik dwong mezelf om onder mijn bed te kijken, en gelukkig zaten ze er niet! =a |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |