![]() |
Wat saai zeg #735
[insert openingspost]
|
*o*
oh en @ vorige topic: :D Die grappen enzo snap ik dan weer wel. Ook gezegdes en spreekwoorden zijn geen probleem. ;) |
mijn titel is leuker, slotje.
|
ohooohooo!!! pippeloen!! je had helemaal niet gepost de laatste berichten maar zat gewoon te wachten tot ie vol was zodat je snel een nieuwe kon openen!
|
En dan nog was ik eerder! *o*
|
nee hoor het was toevallig. ik lees wel steeds mee he.
|
kutbarabas :mad:
|
*O*
Ik moet al bijna gaan, maar ik moet mijn pizza nog opeten en spullen inpakken.:o |
Pip! *O*
|
asperger is wel een hele leuke naam voor een stoornis of hoe je dat ook noemt. Ik moet tenminste meteen denken aan die weeïg zoet smakende lange stengels :D
|
Citaat:
|
Haha, Bara
|
hihi, stefanie
|
Ik vond het lief dat je die smilie deed, en ik vond het ook grappig dat Pip je kutbarabas noemde :D
|
stefanie, ga je even sigaretten voor me halen en kom je die hierheen brengen? plies? iemand anders mag ook hoor. Maakt me niet uit welke het zijn, als het maar menthol is. Tot zo.
|
het is hier WARM niet te harden.
|
Staubbirne *O*
|
wat is dat katja? ik krijg maar 1 hit op google en dat is van een een of ander duits luchtreinigingsbedrijf oid.
|
steenkolenduits voor stoofperen ;)
|
Citaat:
|
oh stoofperen, vet lekker. al eeuwen niet gegeten!!!!!!
|
Citaat:
|
ooh, heb je die gekookt?
ik bedoel, gestooft, zelf? |
Citaat:
Ik ben ook een beetje ziek. Maar waarom kan je zelf niet dan? Heb je geen benen meer? :p |
Citaat:
|
hmmm stoofperen, nom
|
Citaat:
|
zozo vers uit eigen tuin ook nog! jij boft maar.
|
Haha. :D
Als je een keer doodziek bent ofzo dan doe ik het uiteraard wel, zo lief ben ik dan ook wel weer. ;) |
Enn wie gaat er nog van zorgverzekeraar of pakket veranderen deze jaarwisseling?
|
Nou weet je geen gezelliger onderwerp?
|
Citaat:
|
Nee. En ik wilde die personen oproepen groetjes aan mij te doen op het aanvraagformulier :bloos:
|
Is Kazet er niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Mijnes ook niet echt hoor :'(
|
Nee jawel, heus wel, maar soms niet.
|
Mannen zijn profiteurs :tuinbroek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik proestte bijna mijn Spa uit:D:D
|
Als ik ECHT te lui ben om iets te halen dan denk ik: nou, dat scheelt toch weer een aantal calorieën in beweging, en dan heb ik daarna wat ik wil, en hoef ik fijn de deur niet meer uit.
|
dus GO PIP ga ervoor
|
Citaat:
|
Als ik echt te lui ben om iets te halen haal ik het niet. Want daar ben ik dan echt te lui voor.
|
ja ik moet sowieso maar dan alleen omdat ik dan morgenochtend niks te roken heb en dan m'n pauze moet verpieteren aan het halen van peuken.
|
alles schoon alles keurig meneer kaktus is tevree HE DAT KAN HARDER alles fris alles fleurig meneer kaktus zegt OKEE!!! *O*
|
even cynisch eten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |