![]() |
Vrouwen en Metalmuziek
Hoi jongens ik ben Sander
Ik had even een vraagje, zijn er eigenlijk vrouwen die van metal houden en zo dan waar? Want zelf bij mij op het dorp vind ik er geneen |
Ze zijn er absoluut. Helaas zijn ze vaak qua uiterlijk niet van heel hoge kwaliteit.
|
Citaat:
|
De metalchicks die ik heb gezien varieren van omgwtfbbq heet tot omgkillitwithfire.
En lol@'bij mij in het dorp' |
Citaat:
En inderdaad, metalchicks zijn lelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het is wel waar dat de meeste meisjes die van metal houden lelijk zijn, maar dat komt vooral omdat sowieso de meeste mensen lelijk zijn. Bovendien moet je meisjes die van metal houden niet verwarren met meisjes die zich uitdossen als de zangeres van Within Temptation of de zanger van Cradle of Filth. Het valt lang niet altijd samen. Mijn vriendin bijvoorbeeld is een schitterend meisje, dat ook van metal houdt. |
pics!
|
|
|
Tellen avril lavignes ook als metalchicks?
|
Citaat:
en je ga een keer naar amsterdam.. daar heb je er echt heel veel. en metalchicks zijn gewool hip!_O_ |
Citaat:
http://i37.tinypic.com/21etf8z.jpg |
Kom allen voor metalchiks en natuulrijk metal naar Eindehoven Metal Meeting!
http://www.cegdesign.de/myspace/emm/emm_468x60.gif |
Ik luister naar Metallica.
Maakt dat mij een metalchick? :D |
|
Gaat iemand nog foto's posten van lekkere metalchicks of wat?
|
Citaat:
http://img117.imageshack.us/img117/4636/alfieoc7.jpg :facepalm: |
ik luister sinds kort een beetje naar dream theater, maar dat soort muziek kan ik meestal niet langer dan een uurtje verdragen, hoe leuk de rifjes en opbouw van de nummers dan ook wel niet zijn.
|
goed topic(y)
|
Ik houd wel van Metal-Muziek, maar ik zie er echt niet zo uit. Eerder als een bescheiden meisje.
Dus wie weet zijn er wel vrouwen die van metal houden in jouw dorp. |
Hoe zien bescheiden meisjes eruit?
|
bescheiden.
|
bescheten.
|
Ben vorig jaar naar Graspop geweest, toch lang naar een mooie metalchick moeten zoeken hoor.
Ik moet er wel bij zeggen dat er ook enorm veel marginale gasten rondliepen, maar dat even terzijde xp |
Je moet gewoon aan alle (mooie) meisjes vragen van wat voor muziek ze houden :D
|
Ik luister bijna niks anders dan metal , hier in ut dorp zijn er ook niet veel.
moet je toch in de stad wezen denk ik XD daar zijn er meer ;) |
Hier nog een metal-chick.
En hier in het dorp (net als crashandburn als zei) er zijn hier zo weinig, :) |
Citaat:
|
Vind het vaak zonde hoe een aantal metal-'chicks' hun uiterlijk weten te vergallen terwijl ze er als niet-metalchick misschien best leuk uit hadden kunnen zien.
Mja, volgens mij bestaat de grootste groep nog altijd uit lelijke mensen die daarom maar metalgraftak worden (Y) |
AWI <3 over here!
|
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie metalchick... maar als je er dan EINDELIJK 1 hebt gevonde, is ze bezet..:P Ze zijn nu eenmaal redelijk zeldzaam en de meeste zijn al ingepikt door iemand anders
|
Ik dacht dat het voornamelijk vrouwen waren die naar metal luisterden, met dat lange haar enzo. Meestal lusten de honden er geen brood van, inderdaad.
|
Citaat:
Ben zelf een 'metal-chick' maar anderen vinden mijn punk of rock.... ligt er net aan wat ik aan heb :P Ben niet lelijk, alleen.... uniek, heb 7 jaar een hanekam gehad en dat soort dingen. Make-up is nooit echt mijn ding geweest :P Muziek gaat van black-metal tot punk en underground industrial tot pop :P Maar idd bezet door gast met prachtig lang haar ^^ |
Citaat:
|
Vrouwen en Metalmuziek
wie er ooit het boek Waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen heeft gelezen, weet dat er veel verschillen zijn tussen mannen en vrouwen. Maar wat is nu volgens jullie het grootste verschil tussen deze twee geslachten?
|
Ik heb dat boek niet gelezen dus ik weet niets van verschillen tussen de twee geslachten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Newsflash: Mannen ook.
|
Na lang zoeken toch nog lekkere metalbitches gevonden:
|
AAAAhhh!!!!!
|
Citaat:
|
MiBe: tjah, als ik gezegd had stoer had je hetzelfde gedaan :P ik was 13, verveeld en saai. Hanekam loste het saai op, een nerd zijn het vervelen en de tijd heeft de rest gedaan. Ik kan tenminste zeggen dat mensen mij zagen en mij herinneren, dat is meer dan dat ik over veel mensen kan zeggen. :)
Citaat:
Er zijn genoeg mannen die het maar al te geil vinden (nooit gesnapt waarom maar oke....). en Reverend, EWWWWW! Alhoewel die meid in het korte zwarte broekje met de zwarte bh er wel oke uit ziet ^^ |
Kat von D.
'nuff said. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |