![]() |
doen of laten ?
hooi allemaal
ik ben een meisje van 14 jaar en ik heb de laatste tijd een vriend waar k echt heel close mee ben hij is 15 maar hij heeft dus gevraagd of ik hem wou pijpen en ik wil eigelijk wel heel graag maar ik ben bang dat ik achter af spijt krijg dat of dat ik het verkeerd doe :bloos: heeft iemand tips ? alvast bedankt |
Als je bang bent dat je achteraf spijt krijgt moet je het nog niet doen. Hebben jullie elkaar al naakt gezien en zulk soort dingen? Probeer eerst eens te wennen aan naakt zijn bij elkaar en elkaar vertrouwen. Dan kun je vanzelf stapjes verder gaan, zoals 'handwerk' (hem aftrekken, hij jou vingeren) en dan uiteindelijk naar orale bevrediging gaan. Ga niet te snel, want dan kun je er inderdaad wel achteraf spijt van hem. Doe het wanneer jij je er goed bij voelt. :)
|
ik hem hem al wel naakt gezien en hij mij ook
dankje wel voor het advies lijk me inderdaad wel beter om dat eerst te doen :) |
///
|
douw gewoon die lul in je bek wat kan er nou mis gaan je doet hem ook een plezier en wie weet waar hij allemaal met zijn tong naar toe wil gaan bij jou... ik weet zeker dat je het ook wel pretteg zou vinde als hij je klittje likt :D
|
ik heb inderdaad nog nooit afgetrokke en heb ook gee idee hoe maar we gaan binne kort samen slapen :D
en hij heeft het al vaker gedaan dus daarom dacht ik dat ik het niet goed zou doen :S |
///
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm, je moet et zelf weten. Ik zou er geloof ik niet zo snel naar vragen, als je aan moet dringen om seks te hebben klopt het van één van beide kanten toch niet? Daarom is mijn advies aan jou ook: Niet doen. Als je er klaar voor bent komt het toch wel. Zorg er gewoon voor dat je niet de zoveelste bent dij hij op zijn lijstje aanvinkt;).
|
Van pijpen kan je wel een SOA krijgen maar dat weet je waarschijnlijk wel. (Gebruik dus condooms :D)
|
En nooit iets doet wat je niet wil, of waar je over twijfelt. Better safe than sorry zegt mijn vader altijd!
|
Voor dingen die met seks te maken hebben geldt altijd: bij twijfel niet doen!!
|
maar hij wil niet pijpen met condoom zegt dij omdat dat veel minder lekker is en die met een smaakje zijn duurder :confused:
|
Uhm.. dan moet je cker weten dat ie geen SOA heeft
|
///
|
Doen natuurlijk. Gun hem ook eens een pleziertje
|
Citaat:
je hoeft echt geen onbeschermde seks te hebben als jij dat niet wil. |
Met condoom head krijgen is dan ook vrij nutteloos.
|
^ Dat geloof ik meteen, maar dat is natuurlijk geen reden voor haar om het risico te gaan lopen om een SOA te krijgen, ofzo.
Ontopic: Waarom vraag je hem niet of hij zich wil laten testen. Als alles veilig is kun je dan gewoon zonder condoom pijpen/neuken. Ik heb een godsgruwelijke hekel aan condooms. Daarom doe ik het bovenstaande ook altijd, lol. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Agreed:facepalm: |
Citaat:
Waar ik op doelde was dat wij aan de hand van deze informatie niet kunnen oordelen of ze er klaar voor is. Misschien bestaat haar twijfel wel uit spanning en 'o jee nu komt het ineens dichtbij' terwijl ze wel echt wil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dankjullie voor alle tips :) |
Ik snap dat je het eng vind,
anders praat je er gewoon met je vriend over dat je bang bent dat je achteraf denk dat je spijt krijgt en kijk dan wat hij gaat zeggen. en je hoeft niet bang te zijn dat je het fout doet. het gaat gewoon allmaal vanzelf ;) |
Citaat:
|
En met dingen die niet mogen van de wet of van je ouders ook :o
|
maar ik ben er nu achter gekomen dat hij is besneden maat dat uit bij pijpen of seks ??
|
Ben ik nu de enige die het raar vindt dat iemand van 14 het over een jongen pijpen heeft?
Ik zal wel ouderwets zijn ofzo. |
hallooooo we leven in de 21e eeuw mensen kijken nergens meer van op :P
|
Wat me voornamelijk verbaast aan dit topic is dat de TS niet zegt dat ze een vriendje, als in relatie heeft, maar meer ik heb een vriend waar ik heel close mee ben...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vanwege oudere vriendjes maar die jongen van 15 houd zich er ook dan vroeg mee bezig? |
ik zeg: DOEN
je weet niet wat je mist meid |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, probeer haan, misschien past dat beter. |
1. ik ben echt geen hoer
2. we hebben inderdaad geen verkering maar ik ken hem al zo lang en we zijn echt heel close daarom zou ik dat willen. 3.hoezo zouden meisjes van 14 zich daar niet mee bizig moeten houden je lichaam is al een tijd aan het verranderen en ik wil ook wel kijken wat je er nog emermee kan:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |