![]() |
Wat vinden jullie van Merkkleding?
Draag jij merkkleding:Abercrombie,Hilfiger,Armani,Dolce&Gabbana
Of draag je het niet en vind je het gewoon dure rotspul? Laat je mening horen!! |
Duur rotspul. Het liefst loop ik in kleren van een paar euro, die heel goed zitten.
|
Merkkleding kan me niet zoveel schelen. Ik koop wat ik leuk vind en het moet passen + niet overdreven duur zijn. Ik heb maat 48 en vind meestal mijn maat niet bij merkkleding, dus ik ben afhankelijk van M&S, H&M BB en dat soort dingen. Wel zijn er merkzaken met grote maten, maar ik geef geen 100 euro aan een broek. Die verslijten toch veel te snel bij mij. T-shirts koop ik meestal niet boven de 15 euro, tenzij het band-tshirts zijn. Ik ga ook heel gemakkelijk naar de Zeeman omdat ze daar simpele T-shirts in grote maten hebben.
Met schoenen daarentegen ben ik wel erg merkgericht. Let wel, ik koop ook wel eens een leuke, goedkope pump bij de Bristol, maar over het algemeen staan in mijn schoenenrek alleen maar merken. |
Care. Zolang het maar dope is. Ik koop niet vaak kleding dus als het cool is mag het van mij best wat duurder zijn.
|
Zolang het me sexy staat vind ik het best.
|
Citaat:
|
het maakt mij niks uit.(y)
het moet lekker zitten en mooi zijn(y) |
Ik vindt merkkleding niet zo belangrijk.
Ik heb er wel een paar maar ik vindt het niet zo belangrijk, normale kleding zitten beter. Mensen vinden als je geen merkkleding hebt dat je niet populair bent of wat dan ook, maar ik vindt dat mensen je moeten accepteren zoals je bent.:y:):D |
Maakt mij ook niet zoveel uit
Als het maar mooi staat, niet te duur is en lekker zit!:) Ik draag wel veel skinny jeans. |
Ik ben het totaal met Fleempje eens! Ze heeft echt gelijk!
Kiki grapjes :) |
Merkkleding hoeft niet persé vind ik, als je er maar leuk uit ziet is het toch goed?
groetjess; :) |
merk kleding is bestwel duur, maar dat heb ik er wel voor over :)
Ik ben het ook helemaal met fleempje eens :) en met kiki grapjes :) xlotte :) |
ik vind het wel mooi maar veel is ook lelijk
maar hoeft niet altijd soms is goedkoop ook mooi |
Ik ben het ook met fleempjes Kiki en Lotte eens merkkleding is wel duur maar toch ook wel leuk!
Groetjes |
x fleempje is the best!
|
Citaat:
truttttttttttttttttttttttttttttt |
nounounou..gaan we schelde?:)
ik zal er ook maar iets mee zetten dan:) Ik draag zo heel soms merk kleding..( denk ik) ik koop het alleen als ik geld over heb:P |
Wat vinden jullie van merkkleren?
|
tjaaa.. daar praten we al de hele tijd over...
heeft er iemand nog een feit over kleding? |
hoi josé kikertje :)
|
Heel mooi kikigrapjes maar andere kleren kunnen ook heel mooi zijn
|
Citaat:
jammie |
lololol
|
oo oo, dan weet ik wie er dom is :D
|
Citaat:
|
als je dan denkt dat ik dom ben, heb je het mis hoor.. :S
|
Citaat:
|
wie zegt dat nou weer? :O
|
ok leuk
|
Citaat:
|
Merkkleding hoeft natuurlijk niet, je doet alleen kleding aan als je er fijn bij voelt!
|
ja lotte
|
Hoeso dom :s
|
ik ben goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eed
|
...:S
|
Citaat:
Und je hoeft niet persé dom te zijnXD nerdjes zijn tog nie dom maar dragen geen mekkleding. fleempjee;) |
wie heeft er een feit over kleding ik moet er nog 1tje
|
Ik vind merk kleding maar niks!
als ze goed zitten vind ik het best |
Citaat:
|
merkkleding is duur
xxx ike |
Hoi Jessieke32! hihi :P
|
normaal doen ik ben goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed
|