![]() |
seks??!!
heyy,
ik heb vaak seksuele gevoelens.. is dat raar ben pas 13 :o X:bloos: |
Citaat:
En wat versta je precies onder seksuele gevoelens eigenlijk? |
Hey Charissa! Moedig hoor, om hier een berichtje te plaatsen. Ik kan je ook geruststellen: het is normaal Charissa! Ik had dat vanaf mijn 11e ofzo...
xxx Kelly |
Kan het niveau hier nog dieper zakken? ;x
|
Op mijn 10e al:)
|
Citaat:
|
Nee hoor, dat is helemaal niet raar. De één heeft dat op z'n tiende en de ander op z'n zestiende (of eerder/later whatever). Waarom denk je dat dat raar is?
|
Citaat:
Dat ze zeggen althans, lijkt me zoiezo niet echt iets waarover je in de klas gaat praten xD. Maar ok ;] |
Dat had ik ook al bedacht, daarom vroeg ik het ook :)
|
Ach, ik was een stuk jonger dan 13. Daar is niks mis mee.
|
Maakt inderdaad niks uit.
|
dankje allemaal X
|
Hehe, dat het normaal is dat je op je 13de 'seksuele gevoelens' hebt betekent natuurlijk niet dat je zomaar moet beginnen met seks hebben zonder te weten of je er wel klaar voor bent.
|
Citaat:
Die gevoelens hoeven ook helemaal niet samen te gaan met acties. Zoals ik zelf al zei was ik met de gevoelens een stukje jonger dan 13, maar al 20 voordat ik er iets aan deed. |
Hmm, een gevoel is vaak een start van een handeling. Denk er wel om dat je eerst precies weet wat dat gevoel inhoudt, voordat je met de handeling begint. Zorg er dus voor dat je er klaar voor bent, en weet waar je aan begint (voor zover je dat KUNT weten;)).
'XXX' |
Helemaal niet gek, had ik ook !
|
Ik ben 13 en heb al seks gehad :$
Dus die gevoelens zijn niet erg( A) |
Citaat:
Citaat:
|
Ja oke, Maar de daad komt voor uit seksuele gevoelens :D
|
Ach als je 13 bent is het helemaal niet vreemd, zoals je al las zijn er ook mensen die op hun 11de al naar seks beginnen te hunkeren, alleen nog niet doen hoor, op je 13de een baby zit je ook niet te wachten...
|
Citaat:
je hebt condooms sukkel |
Citaat:
De in zoverre ''onschuldige gedachten' van een kind van 13 denken daar nog niet zo heel snel aan. |
Citaat:
|
Citaat:
maar 13? waarom niet? in duitsland is dat zelfs normaal, dus sta er niet van te kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm.. dit is nog altijd een nederlandse site tog? :P
|
:) Er staat toch echt .com
|
Mijn vriendin channa had al seks met 4 jaar.
|
ofjaa ze ging zich vingeren
|
Er zit toch wel wat verschil tussen vingeren en seks hebben;p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17. |