![]() |
vraag voor de dames !!
ff een vraag voor alle dames.
hoe denken jullie over anale sex. Ik vind het zelf maar niks ze zegge allemaal dat het voor de jonge wel supper lekker is maar ik weet niet.. Ik denk dat het een uitgang is en ook een uitgang moet blijven . WAT VINDE JULLIE :D |
Hoe ik daar over denk?, ik ben geen dame maar volgensmij vinden ze dat niet zo fijn xD
|
Oh?
|
lijkt me niet echt de meest geweldige manier om sex te hebben en het is nog vies ook :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zeg: LEKKER HOOR, wel met lekker veel glijmiddel, maar het is heel persoonlijk, een vriendin van me vindt het nixxxx! Ikke wel;-)
XXX Kelly |
Citaat:
maar kom op, het is een uitgang dus ja mensen kunnen het vies vinden. Ik ben trouwens ook geen dame |
Wat is iedereen lekker bekrompen. Anale seks is vies? Wat een onzin. Heel lekker af en toe.
En trouwens, niet alleen vrouwen vinden het fijn om anaal gestimuleerd te worden. |
Uhm veel zenuwuiteinden + beetje fout is wel lekker = in ieder geval interessant voor genoeg mensen? Er zijn er genoeg die het iig proberen. Dan heb je nog het probleem dat het echt heel voorzichtig moet en veel sneller pijn doet, maar okee, uiteindelijk blijven er nog genoeg meiden over die het wel leuk vinden, lijkt mij. En idd, ook bij mannen -> veel zenuwen, leuk spul?
|
Citaat:
Gefeliciteerd anders? |
nee, ze is jarig - GEFELICITEERD FREYJA! - daarom is het ook rood (:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |