Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Voor de jongens, Make-up (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1778776)

MissKim 03-11-2009 15:02

Voor de jongens, Make-up

Wat vinden jullie kunnen kwa make-up en wat gaat te ver?
Zien jullie er wel iets van?
Ook even je leeftijd graag!
x

Barabas 03-11-2009 16:22

Lelijk en onnodig.

MissKim 03-11-2009 16:30

Hoe weet jij wat erondr schuilgaat?

Sherlock 03-11-2009 16:30

Citaat:

Barabas schreef: (Bericht 29836477)
Lelijk en onnodig.

daar ben ik het niet mee eens! een beetje staat de meeste meisjes die ik ken veel beter dan zonder maar dan moet het wel bij een beetje blijven;)

BendeBen 04-11-2009 09:06

ligt aan de context he. als je gaat klussen is makeup debiel. maar als je naar een gala oid gaat is het prima om het even dik aan te zetten.

Reverend 04-11-2009 10:54

Zolang ze ook maar kan shinen zonder verf op dr gezicht.

BB17 04-11-2009 17:24

Nou een klein beetje make-up is wel mooi maar het moet niet opvallen.
Alleen bij speciale gelegenheden kan dat wel anders is het niet echt mooi voor een jonge meid.

metalheadje 15-11-2009 18:30

ben 15 maar om eerlijk te zeggen beetje kan wel denk ik maar ik heb meiden toch liever zonder omdat ik iemand liever echt wil hebben en niet bewerkt

Magnetrondoos 15-11-2009 19:00

Veel make-up val ik helemaal niet op. Een beetje (onopvallende make up) mag wel, maar ik val ook net zo goed op geen make-up, maar dan wel met een lekker gezonde en zachte huid

DmCraanen 15-11-2009 19:44

Mijn vriendin draag normaal geen make-up en ze is prachtig.. tijdens formele gelegenheden wat mascara en lippenstift, maar verder geen overdadige zooi.

Vind meer dan mascara overdag toch onzin.

pietpaulesma 18-11-2009 08:13

gast make up is onzin gast

Sade 18-11-2009 12:02

Lekker boeiend topic, dit. Net alsof mannen überhaupt door hebben of vrouwen veel of weinig make-up gebruiken :rolleyes:

Barabas 18-11-2009 12:44

http://buycheapmakeupandtips.com/no-...ilary-duff.jpg
http://www.beautyvakbeurs.nl/beheer/...ake-up2007.jpg

Ja, dat heb ik door

Reverend 18-11-2009 16:54

Citaat:

Sade schreef: (Bericht 29883269)
Lekker boeiend topic, dit. Net alsof mannen überhaupt door hebben of vrouwen veel of weinig make-up gebruiken :rolleyes:

Oh jawel, maar het is niet zo belangrijk als veel vrouwen (blijkbaar) denken.

Er is nog nooit een chick níet geprikt omdat ze te weinig oogschaduw droeg.

*oma* 18-11-2009 17:56

Citaat:

Barabas schreef: (Bericht 29883406)

Dan moet je eigenlijk deze erbij zetten:
http://www.bartcop.com/duff-01.jpg

En klik

Sade 19-11-2009 18:27

Citaat:

*oma* schreef: (Bericht 29884348)
En klik

My point exactly, er zitten een hoop vrouwen bij die mannen als (uitzonderlijk) mooi beschouwen, totdat ze hen een keer zonder make-up en met een badhair/off-day zien.

Heerlijke site trouwens :D Vind alleen dat sommigen er zonder make-up ook echt nog heel prima eruit zien (y)

iemand-8000 22-11-2009 21:52

Met make-up is meestal wel mooier als ze maar niet alles uit hun doos te gelijk gaan gebruiken. Gewoon een klein beetje.

BendeBen 22-11-2009 22:44

Citaat:

iemand-8000 schreef: (Bericht 29895477)
Met make-up is meestal wel mooier als ze maar niet alles uit hun doos te gelijk gaan gebruiken.

hm. mijn initiele interpretatie van deze zin leidde naar opmerkelijke visualisaties...

sabrosa 22-11-2009 23:36

Vind het zonde als iemand zn hele natuurlijke face covered onder de make-up. Maar ik kan best begrijpen dat als je naar een feestje gaat of wat dan ook, je wat meer make-up op doet als gewoonlijk. Sowieso gebruik ikzelf alleen make-up om dingen te accentueren, zoals mijn grote ogen en volle lippen, verder gebruik ik zeeeeeeeeelden foundation, shit is vies.

MiBe 22-11-2009 23:54

Citaat:

Sade schreef: (Bericht 29883269)

Pas maar op, wij zien een stuk meer dan jullie denken :rolleyes:

-Bij voorkeur geen make-up, beetje mascara kan nog maar verder moet ik er niets van hebben.
-Ja, de meisjes hier in Zweden lijken net clowns met die hoeveelheden make-up die ze regelmatig dragen, zonde want Zweedse meisjes zijn zonder make-up zeker niet lelijk.
-18 jaar

denkertje 12jr 23-11-2009 21:52

ik kan niet tegen wallen of grauwe gezichten maar ik ken van die mensen die veel te veel opdoen zodat dat hele gezicht blanko is en de ogen helemaal zwart. dat vindt ik te nep je moet er een beetje tussenin zitten vindt ik.

12 jr

Reverend 23-11-2009 23:03

Citaat:

*oma* schreef: (Bericht 29884348)
Dan moet je eigenlijk deze erbij zetten:
[afbeelding]

En klik

Wat natuurlijk niet echt een eerlijke vergelijking is. Ondanks dat ik altijd flexe stylo represent zie ik er na een avondje wu-tang met de homies ook niet gezond uit.

DeZiekeGnoe 30-11-2009 22:52

Citaat:

DmCraanen schreef: (Bericht 29874729)
Mijn vriendin draag normaal geen make-up en ze is prachtig.. tijdens formele gelegenheden wat mascara en lippenstift, maar verder geen overdadige zooi.

Vind meer dan mascara overdag toch onzin.

Precies dat.

*oma* 01-12-2009 12:57

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 29899402)
Wat natuurlijk niet echt een eerlijke vergelijking is. Ondanks dat ik altijd flexe stylo represent zie ik er na een avondje wu-tang met de homies ook niet gezond uit.

:D. Voor haar niet nee:).

Trimm Trabb 02-12-2009 23:22

Citaat:

MiBe schreef: (Bericht 29895749)
Pas maar op, wij zien een stuk meer dan jullie denken :rolleyes:

Nou, ik heb 't wel eens meegemaakt (meer dan eens), dat ik er bijliep als een uitgelopen panda (vanwege regen ofzo) en dat mijn mannelijke vrienden het niet merkten. Ik werd dan kwaad en vroeg waarom ze niet effe wat hadden gezegd en dan kreeg ik als antwoord 'Oh, ik dacht dat 't zo hoorde'. *zucht*

MiBe 02-12-2009 23:27

Maar dat gaat over de manier waarop het aangebracht is en niet over de hoeveelheid. Mja als een vriendin van mij er als die zogenaamde 'uitgelopen panda' bijloopt krijgt ze toch echt wel een opmerking naar haar hoofd hoor :P

Volk 03-12-2009 11:08

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 29929541)
Nou, ik heb 't wel eens meegemaakt (meer dan eens), dat ik er bijliep als een uitgelopen panda (vanwege regen ofzo) en dat mijn mannelijke vrienden het niet merkten. Ik werd dan kwaad en vroeg waarom ze niet effe wat hadden gezegd en dan kreeg ik als antwoord 'Oh, ik dacht dat 't zo hoorde'. *zucht*

Tja, als mannen tegen iedereen wiens make-up ze raar vinden zitten gaan zeggen dat het raar zit zullen ze veel boze reacties krijgen. Alle vrouwen vinden namelijk dat ze er beter uitzien met de make-up zoals aangebracht. Anders zouden ze het niet doen.

Ik heb ook een keer een meisje per ongeluk boos gemaakt omdat ik dacht dat haar make-up was uitgelopen. Het bleek dat ze het zelf zo had aangebracht. Dus ik laat voortaan ook iedereen rondlopen zonder iets te zeggen.

NaamInGebruik 04-12-2009 15:37

Zodra make up opvalt is het lelijk. Als je het niet ziet is het waarschijnlijk wel van toegevoegde waarde.
Geloof dat alle dames wel make up gebruiken en dat is prima, maar het word lelijk als het zo over-done is, hele oogleden blauw or oogleden korrelig zwart, of dat camouflage weer van de huid af brokkelt; gebruik het dan gewoon niet.

arPos 05-12-2009 19:40

Citaat:

foundation gaat me te ver, de rest kan mooi zijn.
Citaat:

Lijkt me wel
Citaat:

22

JesseJames 05-12-2009 21:49

Liever geen make-up, ik waardeer mensen om hun natuurlijke schoonheid. Qua make-up mag een blosje. Maar mascara vind ik zo eng!

JesseJames 05-12-2009 21:50

Ik ben 16

Batave 05-12-2009 22:05

Ik vind dat make-up soms wel gebruikt mag worden om dingen te accentueren d.m.v. lippenstift of mascara, maar te veel is echt (N) en buiten speciale gelegenheden is naturel prima.

Rode Panda 06-12-2009 18:41

Een beetje zwart rond de ogen is nooit mis.

GEEN BLAUW!

Sneeuwwitje 23-12-2009 19:42

Nee, geen blauw. Zelf draag ik alleen mascara, heel lichtjes vind ik vaak het mooist. Zonder lijken mijn ogen zo klein, dan heb ik liever wat make-up op.

MissKim 23-12-2009 21:22

Zelf draag ik best wel veel make-up, maar niet zo dat het opvalt, concealer om puistjes en wallen te verbergen, poeder voor de concealer en iets egalere huid, rouge voor lekker roze wangetjes, en ogen verschilt soms met oogschaduw en geen oogpotloog, dan alleen oogpotlood en mascara, wel iedere dag mascara
iets te? want het valt niet op?
xx

MiBe 23-12-2009 23:33

Citaat:

MissKim schreef: (Bericht 30006588)
Zelf draag ik best wel veel make-up, maar niet zo dat het opvalt

Dat is nu net het probleem, je denkt dat het niet opvalt.

Volk 24-12-2009 00:31

Citaat:

MissKim schreef: (Bericht 30006588)
Zelf draag ik best wel veel make-up, maar niet zo dat het opvalt, concealer om puistjes en wallen te verbergen, poeder voor de concealer en iets egalere huid, rouge voor lekker roze wangetjes, en ogen verschilt soms met oogschaduw en geen oogpotloog, dan alleen oogpotlood en mascara, wel iedere dag mascara
iets te? want het valt niet op?
xx

Als je iets over puistjes heen smeert zie je dat altijd heel goed hoor. Vooral als je daarna ook nog gaat poederen. Nep roze wangetjes valt ook heel erg op. Ik zeg niet dat je er lelijk uitziet ofzo. Alleen dat het waarschijnlijk wel meteen opvalt.

Henck 24-12-2009 16:00

Hoe meer, hoe beter. JWZ :facepalm:

Daantjer 24-12-2009 23:02

ik heb niks tegen een beetje make-up, lippenstift is bij mij echt not-done, en zoals ik hiervoor heb gezegd, een beetje is goed, maar je moet ook wel van jezelf mooi zijn

ben 15 jr

Rode Panda 25-12-2009 00:47

Citaat:

daantjer schreef: (Bericht 30009392)
ik heb niks tegen een beetje make-up, lippenstift is bij mij echt not-done, en zoals ik hiervoor heb gezegd, een beetje is goed, maar je moet ook wel van jezelf mooi zijn

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>ben 15 jr <<<<<<<<<<<<<<<<<<

YES!

MissKim 25-12-2009 09:20

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 30007384)
Als je iets over puistjes heen smeert zie je dat altijd heel goed hoor. Vooral als je daarna ook nog gaat poederen. Nep roze wangetjes valt ook heel erg op. Ik zeg niet dat je er lelijk uitziet ofzo. Alleen dat het waarschijnlijk wel meteen opvalt.

Bij mij ziet iemand anders er nooit wat van, als ik ernaar vraag zeggen ze altijd heel verbaast 'heb je wat op dan??'
En je hoeft er niet altjd wat van te zien, als je het goed doet en goede producten gebruikt hoef je er niks van te zien,
http://www.youtube.com/profile?user=...10/YuqorCnpyrY
Komop zie je het bij haar nou duidelijk zitten?:n
En over die roze wangetjes, ik gebruik echt geen knalroze blush en ook echt geen dikke vette streep, maar beetje licht roze dat het er net wat beter uitziet
x

Volk 25-12-2009 21:21

Citaat:

MissKim schreef: (Bericht 30009911)
Bij mij ziet iemand anders er nooit wat van, als ik ernaar vraag zeggen ze altijd heel verbaast 'heb je wat op dan??'
En je hoeft er niet altjd wat van te zien, als je het goed doet en goede producten gebruikt hoef je er niks van te zien,
En over die roze wangetjes, ik gebruik echt geen knalroze blush en ook echt geen dikke vette streep, maar beetje licht roze dat het er net wat beter uitziet
x

Ik denk dat je niet zo'n goed voorbeeld hebt gebruikt. Ik vind het meteen opvallen dat ze flink wat make-up gebruikt en niet alleen op haar ogen maar over haar hele gezicht.

MiBe 26-12-2009 01:00

Citaat:

MissKim schreef: (Bericht 30009911)
x

Hahahaha, wat een slecht voorbeeld inderdaad zeg. Wellicht dat je het niet ziet met een resolutie van 640x480 maar hier met 1600x900 ziet ze er in mijn ogen zowat als een clown uit.

Er wel eens over nagedacht dat mensen zeggen dat ze het niet zien om niet lullig over te willen komen? ;)
Net als dat reacties over nieuwe kapsels tegenover de persoon zelf vrijwel altijd positief zijn, terwijl er achter de rug van die persoon om regelmatig heel andere verhalen rondgaan.

*oma* 26-12-2009 11:59

Citaat:

MiBe schreef: (Bericht 30011479)
Er wel eens over nagedacht dat mensen zeggen dat ze het niet zien om niet lullig over te willen komen? ;)
Net als dat reacties over nieuwe kapsels tegenover de persoon zelf vrijwel altijd positief zijn, terwijl er achter de rug van die persoon om regelmatig heel andere verhalen rondgaan.

oh:'(

koekjes 26-12-2009 12:18

ik doe zelf geen makeup op alleen merk je wel dat iedereen die dat wel veelvuldig doet (vooral foundation) vervolgens een vreselijke huid heeft als die persoon 1x geen makeup op heeft en dat vind ik jammer, dat je je huid zo vergalt

en hiermee bedoel ik dus dagelijks een laag plamuur om al die puisten weg te werken die van de plamuur komen

boet 27-12-2009 08:19

Een beetje vind ik nog wel kunnen, maar bijv. van die compleet zwarte ogen is al niet mooi meer!

voussavez? 27-12-2009 21:10

Tering, bij sommige meisjes/vrouwen is het echt hard nodig. Volgensmij geldt dit eigenlijk voor de meerderheid van de vrouwen. Er is maar een klein deel vrouwen die echt van nature mooi zijn.

Rikk 30-12-2009 02:30

Ik jat altijd wel wat van me zus, dagcreme of wat van dat bruine spul om een paar puistje te verbergen maar het is bij mij niet zichtbaar en dat moet ook niet :$ meer make-up mag ooko niet vind ik xd

*oma* 30-12-2009 10:25

Citaat:

voussavez? schreef: (Bericht 30016745)
Tering, bij sommige meisjes/vrouwen is het echt hard nodig. Volgensmij geldt dit eigenlijk voor de meerderheid van de vrouwen. Er is maar een klein deel vrouwen die echt van nature mooi zijn.

De meerderheid? Omg(n)

voussavez? 30-12-2009 14:44

Sorry, maar als je aan al die meisjes en vrouwen gewend bent dat ze elke dag met make-up rond lopen en als je ze opeens zonder make-up ziet, is dat toch een heeeeel groot verschil.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.