![]() |
Voor de jongens, Make-up
Wat vinden jullie kunnen kwa make-up en wat gaat te ver?
Zien jullie er wel iets van? Ook even je leeftijd graag! x |
Lelijk en onnodig.
|
Hoe weet jij wat erondr schuilgaat?
|
Citaat:
|
ligt aan de context he. als je gaat klussen is makeup debiel. maar als je naar een gala oid gaat is het prima om het even dik aan te zetten.
|
Zolang ze ook maar kan shinen zonder verf op dr gezicht.
|
Nou een klein beetje make-up is wel mooi maar het moet niet opvallen.
Alleen bij speciale gelegenheden kan dat wel anders is het niet echt mooi voor een jonge meid. |
ben 15 maar om eerlijk te zeggen beetje kan wel denk ik maar ik heb meiden toch liever zonder omdat ik iemand liever echt wil hebben en niet bewerkt
|
Veel make-up val ik helemaal niet op. Een beetje (onopvallende make up) mag wel, maar ik val ook net zo goed op geen make-up, maar dan wel met een lekker gezonde en zachte huid
|
Mijn vriendin draag normaal geen make-up en ze is prachtig.. tijdens formele gelegenheden wat mascara en lippenstift, maar verder geen overdadige zooi.
Vind meer dan mascara overdag toch onzin. |
gast make up is onzin gast
|
Lekker boeiend topic, dit. Net alsof mannen überhaupt door hebben of vrouwen veel of weinig make-up gebruiken :rolleyes:
|
|
Citaat:
Er is nog nooit een chick níet geprikt omdat ze te weinig oogschaduw droeg. |
Citaat:
http://www.bartcop.com/duff-01.jpg En klik |
Citaat:
Heerlijke site trouwens :D Vind alleen dat sommigen er zonder make-up ook echt nog heel prima eruit zien (y) |
Met make-up is meestal wel mooier als ze maar niet alles uit hun doos te gelijk gaan gebruiken. Gewoon een klein beetje.
|
Citaat:
|
Vind het zonde als iemand zn hele natuurlijke face covered onder de make-up. Maar ik kan best begrijpen dat als je naar een feestje gaat of wat dan ook, je wat meer make-up op doet als gewoonlijk. Sowieso gebruik ikzelf alleen make-up om dingen te accentueren, zoals mijn grote ogen en volle lippen, verder gebruik ik zeeeeeeeeelden foundation, shit is vies.
|
Citaat:
Wat vinden jullie kunnen kwa make-up en wat gaat te ver? -Bij voorkeur geen make-up, beetje mascara kan nog maar verder moet ik er niets van hebben. Zien jullie er wel iets van? -Ja, de meisjes hier in Zweden lijken net clowns met die hoeveelheden make-up die ze regelmatig dragen, zonde want Zweedse meisjes zijn zonder make-up zeker niet lelijk. Ook even je leeftijd graag! -18 jaar |
ik kan niet tegen wallen of grauwe gezichten maar ik ken van die mensen die veel te veel opdoen zodat dat hele gezicht blanko is en de ogen helemaal zwart. dat vindt ik te nep je moet er een beetje tussenin zitten vindt ik.
12 jr |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar dat gaat over de manier waarop het aangebracht is en niet over de hoeveelheid. Mja als een vriendin van mij er als die zogenaamde 'uitgelopen panda' bijloopt krijgt ze toch echt wel een opmerking naar haar hoofd hoor :P
|
Citaat:
Ik heb ook een keer een meisje per ongeluk boos gemaakt omdat ik dacht dat haar make-up was uitgelopen. Het bleek dat ze het zelf zo had aangebracht. Dus ik laat voortaan ook iedereen rondlopen zonder iets te zeggen. |
Zodra make up opvalt is het lelijk. Als je het niet ziet is het waarschijnlijk wel van toegevoegde waarde.
Geloof dat alle dames wel make up gebruiken en dat is prima, maar het word lelijk als het zo over-done is, hele oogleden blauw or oogleden korrelig zwart, of dat camouflage weer van de huid af brokkelt; gebruik het dan gewoon niet. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Liever geen make-up, ik waardeer mensen om hun natuurlijke schoonheid. Qua make-up mag een blosje. Maar mascara vind ik zo eng!
|
Ik ben 16
|
Ik vind dat make-up soms wel gebruikt mag worden om dingen te accentueren d.m.v. lippenstift of mascara, maar te veel is echt (N) en buiten speciale gelegenheden is naturel prima.
|
Een beetje zwart rond de ogen is nooit mis.
GEEN BLAUW! |
Nee, geen blauw. Zelf draag ik alleen mascara, heel lichtjes vind ik vaak het mooist. Zonder lijken mijn ogen zo klein, dan heb ik liever wat make-up op.
|
Zelf draag ik best wel veel make-up, maar niet zo dat het opvalt, concealer om puistjes en wallen te verbergen, poeder voor de concealer en iets egalere huid, rouge voor lekker roze wangetjes, en ogen verschilt soms met oogschaduw en geen oogpotloog, dan alleen oogpotlood en mascara, wel iedere dag mascara
iets te? want het valt niet op? xx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe meer, hoe beter. JWZ :facepalm:
|
ik heb niks tegen een beetje make-up, lippenstift is bij mij echt not-done, en zoals ik hiervoor heb gezegd, een beetje is goed, maar je moet ook wel van jezelf mooi zijn
ben 15 jr |
Citaat:
YES! |
Citaat:
En je hoeft er niet altjd wat van te zien, als je het goed doet en goede producten gebruikt hoef je er niks van te zien, http://www.youtube.com/profile?user=...10/YuqorCnpyrY Komop zie je het bij haar nou duidelijk zitten?:n En over die roze wangetjes, ik gebruik echt geen knalroze blush en ook echt geen dikke vette streep, maar beetje licht roze dat het er net wat beter uitziet x |
Citaat:
|
Citaat:
Er wel eens over nagedacht dat mensen zeggen dat ze het niet zien om niet lullig over te willen komen? ;) Net als dat reacties over nieuwe kapsels tegenover de persoon zelf vrijwel altijd positief zijn, terwijl er achter de rug van die persoon om regelmatig heel andere verhalen rondgaan. |
Citaat:
|
ik doe zelf geen makeup op alleen merk je wel dat iedereen die dat wel veelvuldig doet (vooral foundation) vervolgens een vreselijke huid heeft als die persoon 1x geen makeup op heeft en dat vind ik jammer, dat je je huid zo vergalt
en hiermee bedoel ik dus dagelijks een laag plamuur om al die puisten weg te werken die van de plamuur komen |
Een beetje vind ik nog wel kunnen, maar bijv. van die compleet zwarte ogen is al niet mooi meer!
|
Tering, bij sommige meisjes/vrouwen is het echt hard nodig. Volgensmij geldt dit eigenlijk voor de meerderheid van de vrouwen. Er is maar een klein deel vrouwen die echt van nature mooi zijn.
|
Ik jat altijd wel wat van me zus, dagcreme of wat van dat bruine spul om een paar puistje te verbergen maar het is bij mij niet zichtbaar en dat moet ook niet :$ meer make-up mag ooko niet vind ik xd
|
Citaat:
|
Sorry, maar als je aan al die meisjes en vrouwen gewend bent dat ze elke dag met make-up rond lopen en als je ze opeens zonder make-up ziet, is dat toch een heeeeel groot verschil.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |