![]() |
BELANGRIJK: slaapkamer
Hooai!
In april is mijn kamer opnieuw gedaan...Helemaal roze:D Maar nu had ik een vraagje, hoe kan ik mijn kamer veranderen, zonder behangen schilderen enz. leuke ideeën... Moet nl. ook nog een leuk cadeau voor mn birthday weten!! Enne, jij ook tips nodig vraag het... Kusz!*O* |
Andere bedlakens, kussentjes, paar leuke kaarsen, verander je assecoires een keertje
Voor leuke kleine dingen kijk een op www.mijnwebwinkel.nl/winkel/joos We moeten hem nog aanvullen maar er staan nu ook al een aantal dingen op! xx p.s. zelfgemaakt |
Daar staat niet echt dingen op voor een puber, vind ik.
|
Hmm.. Andere gordijnen, andere dekbedovertrek en wat anders aan de muur hangen doet soms een hoop wonderen.
|
ik heb niet eens een echte puberkamer terwijl ik ben 14
ik heb een kingsize bed van auping een mooie marmere vloer een groot balkon met dubbele deur bage gordijnen een inloop kast een eigen badkamer een kroonluchter ingebouwde kersenhouten boekenkast X2 een mooi bage bekleden bank mer kersenhouten pooten een grote kerstnhouten salon tafel een marmere schouw met een nep openhaard in gebouwde spotjes met dimmer kersethouten nacht kastjes mooi bankje achter mijn bed een mooie staande kersenhouten antieke klok een saittabel kersen hout achter mijn bank een eettafel van kersnhout met bage stof bekleden stoelen en poten van kersen hout een kersenhouten bureau een speciale bureau stoel wat wand lampjes een paar tapijten bage metalen roluiken voor de ramen buiten een mooi hoog plavond met kroonlijsten enz... een tv een kersenhouten tv mebel wat schilderijen en andere kunst een aantal schemer lampen 2 mooi met stof bekleden stoelen met leuning nog een kompleet zithoekje met kersenhout en bruin leer een heel aantal kandelaars ]wat nep planten nep bloemen en een compleet gebeubuleerd balkon met uitzigt op de tuin nou wie vind dit nu nog een tiener of puber kamer deze kamer houd ik lekker voor altijd mooier kan niet vind ik |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |