Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   DNA Onbekend - het nieuwe dieptepunt (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1778875)

hhendrikxx 04-11-2009 00:08

DNA Onbekend - het nieuwe dieptepunt

Hoe ver gaan we nog zakken? Is dit het eindpunt? Kan het nog sneuer.... DNA Onbekend. Bij de NCRV! De NCRV!!! Heel erg....

Onbekende burgers gooien hun intiemste detail op de landelijke TV. Wie beschermt deze mensen tegen zichzelf? Ik hoop dat het opzeggingen regent bij de NCRV.

Wanneer stopt deze reality golf nou eindelijk eens? Tien jaar na Big Brother 1 zou ik zeggen: enough is enough!!

Mr.Banana 04-11-2009 14:28

Citaat:

hhendrikxx schreef: (Bericht 29838411)
Hoe ver gaan we nog zakken? Is dit het eindpunt? Kan het nog sneuer.... DNA Onbekend. Bij de NCRV! De NCRV!!! Heel erg....

Onbekende burgers gooien hun intiemste detail op de landelijke TV. Wie beschermt deze mensen tegen zichzelf? Ik hoop dat het opzeggingen regent bij de NCRV.

Wanneer stopt deze reality golf nou eindelijk eens? Tien jaar na Big Brother 1 zou ik zeggen: enough is enough!!

als die mensen dat zou zelf willen dan??? en jij kan toch naar een andere zender zappen ofzo

why so serious??

Vogelvrij 04-11-2009 18:29

Toen ik het voorfilmpje zag, dacht ik even dat ze naar de vader van Caroline Tensen gingen zoeken, maar zij bleek het te gaan presenteren. Het lijkt me inderdaad een zeer triest programma.

N00dles 04-11-2009 20:50

Mensen gaan op zoek naar hun biologische vader en willen weten wie hun familie (werkelijk) is. Big deal.

Balance 05-11-2009 18:16

Offtopic reacties verwijderd.

Wat vinden anderen van het programma? Is dit iets wat je niet op tv zou moeten uitzenden, te intiem zoals de TS zegt? Of kan het prima in de huidige maatschappij?

Miss Pannekoek 05-11-2009 18:42

Ik snap echt niet waarom dit soort dingen op televisie moet worden uitgezonden...
Who cares of Jantje niet de vader is van Pietje...
Ik ben het wel eens met de TS, het is een nieuw dieptepunt!
Dit doe je niet op de nationale televisie!

Paranoide 05-11-2009 19:19

Och. Ik heb het programma niet gezien, maar ik denk dat er vooral mensen aan meedoen die het idee hebben dat ze niet kunnen slagen in hun zoektocht zonder hulp. Zo'n programma heeft natuurlijk veel meer middelen om iemand op te sporen dan een individu. Wat kan het jullie schelen wat anderen voor persoonlijke details uit de doeken doen? En waarom vinden jullie het erg als er een paar mensen geluk of afsluiting of whatever vinden met de hulp van een realityprogramma?

Beetje /care allemaal.

WolterB 05-11-2009 20:11

Het programma is nu bezig geloof ik, ben snel doorgezapt, want ben het ermee eens dat dit echt een nieuw dipetepunt is. Dat mensen dit willen weten, prima, maar heel Nederland erbij betrekken en dat ook nog eens op de publieke oproep vind ik echt zonde van het geld.

N00dles 05-11-2009 20:11

Citaat:

Miss Pannekoek schreef: (Bericht 29845245)
Ik snap echt niet waarom dit soort dingen op televisie moet worden uitgezonden...
Who cares of Jantje niet de vader is van Pietje...
Ik ben het wel eens met de TS, het is een nieuw dieptepunt!
Dit doe je niet op de nationale televisie!

Nounou, het is gewoon een nieuwe Spoorloos. En het is NCRV, dus het zal wel integer gebracht worden i.t.t. tot sensatiezuchtige commerciële programma's.

Wat een gemiep om niks. En wat dan nog eigenlijk, dan kijk je gewoon niet. Alsof Caroline Tensen er wakker van ligt.

N00dles 05-11-2009 20:13

Overigens vind ik Carolines Engelse uitspraak wel een dieptepunt.

Sarah 06-11-2009 09:02

Het is gewoon Spoorloos plus genetica min verre reizen toch?

cenerentola 06-11-2009 14:16

Citaat:

N00dles schreef: (Bericht 29845745)
Overigens vind ik Carolines Engelse uitspraak wel een dieptepunt.

Het valt ook niet mee om te praten met een brandende poppenwagen tussen je benen

N00dles 07-11-2009 01:51

Citaat:

cenerentola schreef: (Bericht 29848184)
Het valt ook niet mee om te praten met een brandende poppenwagen tussen je benen

Eeeh...? :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.