![]() |
iPhone skin
Als je met je iphone browser inlogt op het forum krijg je automatisch de vreselijke en gebruikersonvriendelijke iphone skin. In de skin kan niet gequote worden, er kan niet naar de laatste post gesprongen worden en je bent een half uur aan het scrollen om aan het einde van een pagina te komen omdat je niet kunt zoomen. Om het af te maken zorgt de knop "normaal uiterlijk" niet dat je het normale uiterlijk krijgt, maar dat je terugspringt naar de vorige pagina in dezelfde skin.
Kan het ding alsjeblieft worden uitgeschakeld? Het werkt gewoon niet. Ik geef zelf sowieso de voorkeur aan het "normale" forum, en dan kan je tenminste nog kiezen tussen de normale en de mobiele skin (die ironisch genoeg als "lichte skin" meer functies heeft dan de iPhone skin). |
het scrolllen is inderdaad heel erg kut en het iriteert ook zwaar dat je niet kan quoten dus ik vind het wel tijd voor iets anders;)
|
Ik geloof dat er wel verbeterde versies rondzwerven. Ik zal me er eens in verdiepen.
|
Citaat:
Maar de skin zuigt inderdaad, je kan alleen lezen en quick-reply doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan de huidige iPhone skin nu al worden uitgeschakeld?
|
Ik heb ingesteld dat iPhone gebruikers nu de gewone mobiele skin te zien krijgen. Die is in ieder geval functioneel.
|
(y) Ik had liever de normale skin, maar dit is al een hele verbetering!
|
Deze skin zuigt echt.
Het is een hele lange lijst met topics en namen, heb liever de oude die niet met wijzigen werkte! |
Deze lijkt iets beter te werken. Zal hem later vandaag verder tweaken.
|
Deze is echt chill met avatars etc erbij! Netjes gedaan:D
|
Ik mis nog steeds een zoomfunctie, door lange topicpagina's scrollen blijft lastig.
|
Citaat:
|
Hey kunnen de sigs niet kleiner? Nu is het een beetje verwarrend soms :p
|
Citaat:
|
Met de iPhone skin kan ik alleen in mijn pm-inbox kijken, en niet in mijn andere pm-mapjes. Kan dit gefixt worden?
|
Wat wann zegt. Daarnaast zou het fijn zijn als die scriptwaarschuwingen eens weg zouden gaan :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo, toch maar even omhoogschoppen.
Nog steeds wat deadlock zegt, een selectiemogelijkheid voor de mobiele skin zou fijn zijn. En nog twee verzoekjes: - Kan er bij de iPhone skin worden ingesteld dat hij standaard je sig weergeeft als je een reply maakt? Nu kun je het alleen maar selecteren bij quoten en wijzigen van je post. - Ik kan niet in de verschillende mapjes van mijn pm-box, alleen in de inbox. Zou handig zijn als dit wel kan. |
reactie zou leuk zijn :) :bloos:
|
1 Bijlage(n)
Er is nieuws!
Ik heb een optie aan het profiel toegevoegd waarmee je op je mobiel toch de standaard skin kunt gebruiken |
Dankjewel! Dit forumt een stuk prettiger.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |