![]() |
Is :facepalm: saai? #739
poll pending!
|
Ik was duidelijk eerder :o
|
Citaat:
|
Nummer!!
|
Ja wat nummer!!
|
he :facepalm: is er : spuitelf :
|
en de eerste poll bij een saaitopic! *O*
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 502 Gebruikersnaam Berichten Archont 76 JasperJD 68 ecnelis 64 Barabas 40 TopDrop 31 Rationeel 27 Katje 26 Batave 20 Missy 17 Martiño 16 Chick Rock 15 Tink* 11 Pippeloen 10 Quis 8 Jaeger 7 Neko* 6 Trimm Trabb 6 Sarah 6 Havock 6 Rode Panda 5 Stefenootje 5 *Miekje* 5 fizzle-fluffy 4 N00dles 4 Commendatore 4 Paranoide 3 Uice 3 Dark Phoenix 2 Allure 2 imène 2 White Trash 1 belspelbedrog 1 Mean 1 Toon topic & sluit venster |
Ja, Barabas, je poll zuigt wel. Haal die puntjes achter ja en nee eens weg!
|
het ijs is vet lekker!!!!!!!!!!!!
|
Ik mag geen polls wijzigen, dat is fraude!
|
vertyft. ik had een hele reply getypt, is dat topic opeens dicht.
|
toet toet
|
wat voor ijs hedde ge katje?
|
Citaat:
|
echt wtf :D |
yoghurtijs met een bosvruchtensmaakje.
|
Citaat:
|
Aaaah géén wonder dat iedereen in de klas zo druk bezig is en ik zo lekker zat te chillen van 'ladieladiedaaaa'. Ik heb de opdracht niet helemaal goed begrepen :") grappenmakers
|
@ Tink: Almost Famous, Mamma Mia, The Notebook, Cruel Intentions, 10 things I hate about you, Big fish, Pleasentville, Closer, Everything is illuminated, Eternal sunshine.., When Harry met Sally, Twilight, Edward Scissorhands, Stardust........
Maar deze heb je vast al gezien :) |
Waarmee?
|
everything is illuminated was zo'n tegenvaller :|
|
Citaat:
|
Ik heb even lekker gekankerd op die verschrikkelijke teamleider.
|
wat een bitch weer, je treft het niet met je collega's!
|
Citaat:
|
boek is duizend leuker
|
Ik heb dat boek gelezen geloof ik. Dus misschien moet ik de film dan eens zien. Ja of niet.
|
En ik vind de facepalm een mooie smiley die goed bij de lay-out van het forum past.
|
Citaat:
|
ha dat kan ik interpreteren als 'jezus, zelfs manon kan het lezen dus nu voel ik me ietwat dom' maar dat doe ik niet
|
Fais toi plus belle pour la fête au village (8)
|
Citaat:
|
ehm.. ja..
|
boodscapetaim
|
Citaat:
|
Citaat:
|
forum het traag is
|
Om de een of andere reden kan ik dat bashoewab topic niet meer openen: coderingsfout O.o.
|
mmm ik ben in een heel erg vervelende bui merk ik
|
Citaat:
Hij heeft echt zo'n air van "Ik heb een pseudomanagement functie dus ik ben beter dan jij bent." Hij zoekt gewoon foutjes en kickt -als het niet geilen is op- regeltjes en formaliteiten. Kost moeite om dan gewoon in te slikken wat je denkt en gewoon "Ja meneer, wat U wilt meneer, nee meneer dit is allemaal volgens het boekje." te doen in plaats van hem ter plekke uitkauwen en afbranden :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, hij doet het al.
|
Rationeel, volg jij die shitmydadsays nog op twitter?
|
twitter (N)
|
pff het is gewoon al halfdonker ;(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er gaat een collega weg (waar die teamleider ook de pik op heeft) en toen had die teamleider tegen andere collega's lopen verkondigen dat ze wel blij is dat ze weggaat omdat ze het nooit met haar heeft kunnen vinden. Nou ja zeg, over professionaliteit gesproken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00. |