![]() |
Tussentijdse toets
Aanstaande maandag heb ik mijn tussentijdse toets, ben eerlijk gezegd best al zenuwachtig ervoor..
Was gewoon even benieuwd of er mensen zijn die tijdje terug hun tussentijdse toets gehad hebben, zodat die even kunnen vertellen over hoe het gegaan is en wat je allemaal moest doen.. Zodat ik mij er alvast op kan voorbereiden, al zou het niet in heel Nederland overal precies hetzelfde gaan..maar ben toch wel benieuwd. Dus deel je ervaringen :) |
Ik heb destijds wel een TTT gehad en eigenlijk is het gewoon een normale rijles, maar dan met een extra dude in je auto. Het valt allemaal wel mee, zo lang je maar in je achterhoofd houdt dat het gewoon een extra dure rijles is dan :p
|
Hoorde van mn instructeur dat er ook dingen gevraagd gaan worden over de auto zelf (onder de motorkap bijvoorbeeld en het dashbord)..
Hoop echt dat ik die bijzondere manoeuvres goed doe zodat ik vrijstellingen krijg. Maar bedankt voor de tip om gewoon te denken dat het een normale les is :) |
Citaat:
Vergeet niet dat er niks aan de hand is als je die vragen niet kan beantwoorden. Dan heb je alleen maar een extra herinnering om je nog eens goed op de theorie te storten. |
Zo, ik heb de tussentijdse toets achter de rug hoor, ging goed :)
Heb iig vrijstellingen voor bijzondere manoeuvres :D |
Citaat:
Voor bijzondere verrichtingen kan je sowieso niet zakken op je examen, mits veilig uitgevoerd... En alle tijd die je aan bijzondere manoeuvres besteed, hoef je niet te rijden ;) |
Weet ik..
Maar dat rijden gaat juist goed nu..ik heb meer moeite met die manoeuvres ;) vandaar ik wel opgelucht ben dat ik dus niet hoef ;) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33. |