![]() |
Limburgse kersensaai #740
zo dan
|
ja dat was geef nooit op rationeel!
|
De mini-playbacksaai met Henny Saaiman :(
|
1. Sorry! Deze topic is gesloten!
http://www.deslyxie.nl/forum/images/smilies/icon8.gif Ik wilde ook meedoen aan de miniplaybackshow, met een nummer van de Spice Girls. En dan wilde ik 't liefst Mel B zijn, maar dat mocht nooit want ik was geen negert. Racisme!!!1!11 Ik moest altijd Geri of Posh Spice zijn want daar leek ik meer op. Dus dan wilde ik al niet meer meedoen. Stomme kinderen. |
jaaaaaaaaa geeef nooooooit ooop tadadadada*o*
|
Ik voelde me het meest verwant aan Geri.
|
Oh, blijkbaar mag ik niet meer meedoen. Dikke pech voor dat team.
|
Ik wilde afwisselend Posh, Sporty (want die had een neusbel) en Ginger zijn :o
|
En met mijn beste vriendinnetje dat verhuisd was schreef ik altijd brieven en we spraken elkaar aan met Scary Spice/Mel B en Ginger/Geri :bloos:
|
Citaat:
|
Omdat ik op de vraag of ik wilde meedoen waarschijnlijk een nogal onduidelijk antwoord gaf en nu alles vol is.
|
Stomme cultuur-antropologen, :mad:.
|
Citaat:
soms had ik wel posh-buien omdat ze zo fijn arrogant was maar meestal was ik geri omdat ik die het meest eruit vond springen. en nu luister ik backstreetsback :o :o |
am i everything you need you better rock your body now *O*
|
Ik was uit rebelsheid anti-BSB.
|
Dat gedweep met Nick altijd ;x
|
*neemt voorzichtig kijkje in topic*
*hmm* *rent weg voor '90 kinders* |
Ik was altijd baby spice :bloos:
En na uitgebreid onderhandelen is besloten dat patient morgenochtend weg gaat en dan bij vrienden gaat logeren, pff. Ik vind patiënten het liefst als ze veel vragen stellen maar dan wel mijn antwoorden accepteren. |
Citaat:
|
Ik was Mel C, of nou ja... ik mocht nooit een Spice Girl zijn want ik hoorde niet bij het populaire groepje en dat waren de Spice Girls natuurlijk. ;)
Ieh idd, Nick van BSB of Scott van Five. ;x |
Citaat:
|
Five. Dat schreef je als 5ive. Fiveive.
|
nog 45 minuuuuuuuuuten en dan mag ik eindelijk in de regen mn bus wachten richting home (y)
|
Ik heb nu slam dunk da funk opstaan :bloos:
en ik was ook anti bsb vroegah, ik was hanson en spice girls. |
Ik was ook tegen BSB. Maar je ontkwam er niet aan dus nu heb ik er wel jeugdsentiment bij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
en tijdens de middagpauze mochten we een radio gebruiken om ons dansje te leren voor het schoolfeest*O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trimm trab heb je ook moeten oefenen op trees (taalkunde en/of taalwetenschap)
|
Boomstructuren bij syntaxis bedoel je?
|
Citaat:
|
kut mijn ma heeft mijn absentie lijst van school gevonden(N)
|
Citaat:
http://991.com/newGallery/Spice-Girl...epsi-97496.jpg maar de liedjes die er op stonden waren maar stom ;x |
Bij nader inzien valt het wel mee met het pepsihoesje.
|
Ik was trouwens in die tijd ook bezig met het ontdekken van het internet, dus ik en een vriendinnetje gingen toen op zoek naar leuke sites. Of sites in het algemeen. Toen belde zij me zo:
> "He, ik hoorde net een reclame voor de Spice Girls-site! Het is www.spice-girls.com, schrijf even op." Ik heb het briefje met 'www.spais-gurls.com' erop nog steeds ergens liggen. |
Toen we vrijdag in de auto zaten naar Landal Green Parks gingen we keihard meezingen met de Spice Girls onderweg, dat was leuk. :bloos:
|
oooooooh lieve oma, waar ik van hou, tis hier zo eeeeeeeenzaam zonder jou ♪ *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit een single gekocht.
|
Hebben jullie ook Spice World in de bios gezien? *O*
|
Citaat:
soooo tell me want you want what u really really want*O* |
Citaat:
|
nu heb ik wel zin in vlaai. Ik had al zin in rijstevlaai door dat liedje, maar nu twijfel ik of ik niet liever kersenvlaai heb. Of abrikozenkruimel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |