![]() |
Ira Levin: gruwelijk goed
3 boeken van gelezen: de jongens uit brazilie, een kus voor je sterft en rosemary's baby. De jongens uit brazilie vond ik de beste, die is ook verfilmd dacht ik.
Jullie boeken van Levin gelezen? nog aanraders? |
ik heb "the stepford wifes" gelezen. Vond ik wel goed!
Ik geloof dat "the boys from brazil" wel beter is. M'n moeder heeft alles gelezen, en zegt dat alles goed is. Oh ja, ik heb ook "rosemary's baby gelezen", die was echt super. |
Ik heb Rosemary's baby gelezen, voor Engels op school.. vonnut wel een leuk boek :)
|
ik vond rosemary's baby zelf niet zo leuk, weet niet precies waarom eigelijk
|
Khep Rosemary's Baby, Rosemary's Son, The Stepford Wives (supergoed!) en De dag der dagen (weet niet hoe hij heet in het Engels) gelezen, allemaal super!! Die laatste moet je echt lezen, is echt heeeeel koel.
|
ik heb a kiss before dying en rosemary's baby gelezen. in het engels en ook een beetje verplichtig voor school. ik had een hekel aan engels en het lezen in het engels schoot nooit op (terwijl ik wel van lezen houd), maar deze boeken vond zelfs ik wel leuk :)
|
Die ken ik totaal niet, de titels lijken een beetje op de 20.30-films van RTL4.
Wat voor soort boeken zijn het? Van die drama's? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Titels als "any mothers son" "protecting my child" "when innocence is lost" :D Maareh "rosemary's baby" is niet echt een drama.. tis een beetje een vergezocht horror boek.. ik las m twee jaar geleden voor school (in het engels inderdaad, maar dit soort boeken moet je sowieso gewoon in het engels lezen, vind ik).. ik vond m redelijk.. Cat |
Citaat:
|
Citaat:
|
zal dr is eentje in t engels proberen dan :)
|
Citaat:
Die titels vertellen al waar het hele verhaal over gaat, ik vind die films zo beroerd.. Rosemary's baby ga ik dan zeker lezen, als het een horror is :) gavig.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |