![]() |
Wie kent er goed betaalde bijbaantjes?
Hoi allemaal,
zoals elke student wil ook ik mijn tijd efficienter indelen en 'werken' is natuurlijk zonde van de tijd. Weten jullie goed betaalde bijbaantjes? Het mag best een 'dirty' job zijn. Post graag allerlei soorten suggesties en/of ervaringen ik ben erg benieuwd en op zoek!! Groeten Arie |
Werk dat niet leuk is en wel goed betaald hou je niet lang vol.
TNT post Schoonmaak Mij lastig vallen bij de uitgang van het station of ik lid wil worden van... Gemeentewerk, harken ed Call centers 65+ verzorging, al heb je voor veel een certifcaat oid nodig Let er wel op; sommig werk betaald wel veel, maar kan je maar 5 uur per week doen, waar ander werk minder betaald, maar je wel 20 uur per week kan doen. |
TNT kun je zoveel werken als je wil als je geluk hebt. De rest weet ik niet. maar wat naamingebruik al zei zijn goed betaalde baantjesss
|
TNT Post betaald erg goed.
Ik werk er nu al 1 jaar, en het is lekker verdienen. Citaat:
|
nou ga jezelf prostitueren?
|
Citaat:
bij TNT krijg je als 18-jarige 6 euro per uur, mits je zaterdagmedewerker bent.. Bij een promotiebedrijf krijg je dat RUIM netto per uur :P |
Probeer iets te zoeken wat in het verlengde ligt van je studie. Ook al is het werk dat net onder het niveau ligt dat bij je studie hoort, het staat altijd goed op je CV, je hebt al ervaring in die sector en je kan er nuttige contacten aan over houden die na het behalen van je diploma of bij stages oid van pas kunnen komen.
Citaat:
|
Citaat:
Nu 21 en verdien netto 8.51 per uur. Dat is exclusief: eindejaarsuitkering, winstuitkering, vakantiegeld, kleding, vergoeding voor schoenen, fietsvergoeding en eten in de decemberdagen. Verder is het ook zo dat je soms eerder klaar bent dan voor een wijk op staat en krijg je dus doorbetaald als je al klaar bent. En doorbetaling bij vakantie. Tegenwoordig krijg je een contract als zaterdag postbezorger en dat is iets anders dan postbode en ben je minder inzetbaar dus verdien je minder. |
Ik ben zaterdagbezorger, en ik verdien €9,25 bruto. Maar met mijn netto salaris zit niet heel veel verschil tussen. :p En ik krijg over 2 weken een salarisverhoging, omdat ik dan jarig ben. :)
|
Met callcenterwerk verdiende ik 9,50 euro bruto.
Tegenover dat hoge salaris staat wel dat je er snel uitgeknikkerd kunt worden, maar je dagen en je uren kun je elke week vaak heel flexibel doorgeven voor als je een tentamen hebt bijvoorbeeld. |
Citaat:
|
Kan deze topic niet beter op W&W? :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |