![]() |
Laptop Gecrashed Niks Doet Het Bijna Nog
Hallo,
Mijn laptop is gecrashed, naja hij doet het nu weer half. maar het enigste wat ik nog kan doen is msnen. ik kan niks verwijderen, openen, downloaden, firewall doet het niet meer en kan ook geen sites meer bekijken. :'( weet iemand wat ik hier aan kan doen? |
formateren en opnieuw windows installeren??
|
Hoe doe je dat formateren?
ik heb geen cdrom van windows, die zat eral bij op toen ik em had gekocht maar ik heb zoown vermoeden dat mijn virusscanner de boosdoener is maar krijg em er niet vanaf :( |
-> Software
Wat voor merk/type laptop is het? Er is altijd wel een herstelmogelijkheid waarmee je 'm weer kunt herstellen naar de fabrieksinstellingen. |
een acer laptop. okeej ja herstel punt terugzetten ofzo toch. maar dat wil ook niet want ik kan niks openen :(
vanochtend stond er trouwens ook nog iets van dat ie reparatie niet zelf kon worden gedaan ofzo blabla |
In de handleiding van je computer kijken hoe je dat moet doen (image terugzetten/windows opnieuw installeren/fabrieksinstellingen terugzetten) ofwel aan iemand van je vrienden vragen die handig is met computers of ermee bij een computerwinkel langsgaan.
|
Wellicht helpt het om direct als je laptop opstart om op de F toetsen te drukken. Bij één van mijn laptops heb ik geen CD-rom gekregen, waarmee ik Windows opnieuw kan installeren en dan moet het dus zo.
|
ik heb helaas geen boekje om te zien hoe dat moet :( ik ben ermee naar de winkel geweest, maar die zeiden dat ik hem naar de leverancier moet sturen, maar dat duurd weer een maand ofzo voordat die klaar is dan.
oke hoe doe je dat precies dan? en moet je dan op F10 of F2 Drukken? |
Volgens dit topic: meteen als je de laptop aanzet op Alt en F10 drukken.
|
yes gelukt danku, allen!
heb alleen mn belangrijke dingen niet opgeslagen op usb.. oeps, maja hij doet et tenminste weer ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16. |