![]() |
Vraagje
SM is dat een goed of slecht iets?
|
Dat ligt eraan hoe je het invult. :evil:
|
haha wat je zelf leuk vind natuurlijk
ik moet er niet aan denken... heel hard weg rennenXD |
In de zin van onderdadigheid, ik bedoel ik heb gehoord dat je na afloop best last kan. Hebben van emotionele uitingen is dat zo?
|
Citaat:
|
nou sex is een emotionele uiting...
maar verder geen ervaring met sm... gelukkig |
Citaat:
|
Kijk dit is niet iets wat de laatste dagen zich ontwikkelt heeft en ik weet vrij wel zeker dat op een leeftijd van 7-9 jaar last van had, het is echt eng heb geen idee wat ik er mee moet.
|
hoe bedoel je dat??
waar had je dan last van |
Citaat:
|
met fantaseren is niks mis. dat doen we allemaal ;)
en de een word van een bepaalde fantasie opgewonden en een ander helemaal niet. als je dan een relatie hebt kan het heel erg leuk zijn om die fantasien te delen met je partner. een beetje langzaam laten merken wat je leuk vind en als ze daarmee instemd kan je misschien de volgende keer verder gaan ermee. |
Citaat:
|
1. last van hebben vind ik onzin.
2. Anders heb je lekker deze gedachten nu en zie je wel verder hoe het is als je een vriendin hebt? zou natuurlijk niet direct vragen bij de eerste keer of je dr aan het bed mag binden. Je kan ook gewoon opbouwen met dr en zien tot wanneer jullie het leuk vinden. Ik en mn vriendin vonden het bij handboeien wel weer genoeg. en nou niet zo wanhopig doen want dat is onzin:P stomme puber :D dus niet vergeten rustig op te bouwen en als zij niet verder wil gaan dan een bepaald punt gewoon niet over de rest beginnen zou ik zeggen. Het lijkt me nogal eng voor dr als je de rest gaat vertellen als ze aan het begin al een idee heeft van nee dit vindt ik niks,. |
Citaat:
|
als je nog maagd bent zal ik eerst maar eens ff beleven hoe het is om gewoon te vrijen en dan kan je het later altijd nog langzaam opbouwen ;).
|
Wat ik zei dus : P wel bronnen neerzetten he :O
|
Ik ben ook niet zo van ik moet zo snel mogelijk vrijen. helemaal niet ik zeg altijd wat is seks zonder echte liefde?
|
nou daar ben ik het dus helemaal mee eens;)
ik heb nu ander half jaar een vriend en we hebben pas sinds een half jaar echt sex. daarvoor hebben we de tijd genomen om het langzaam optebouwen. |
mja dat waren mn vriendin en ik ook van plan.... netjes wachten tot een half jaar ofzo maar na 2 maand hadden we wel genoeg van het wachten
|
haha ja dat kan natuurlijk;)
bij ons speelde geloof ook nog mee... daar heeft mijn vriend vooral lang over nagedacht. totdat hij tot de conclusie kwam dat als je echt verliefd bent en al zo lang bij elkaar bent het waarscheinlijk wel goed is;) |
ooo zo. Mja wij zijn allebei helemaal niet gelovig en het was een mooi moment dus wij hadden zon idee van ach laat dat goede voornemen maar zitten dan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sm, hoewel een breed begrip, is eigenlijk gewoon rollenspel. je hebt er een gevoel voor humor inclusief zelfspot voor nodig anders wordt het niets.
|
Gewoon naar een SM-forum of SM-feest voor jongeren gaan.
|
Citaat:
|
Waarom niet? Heerst een heel ongedwongen sfeer en er komen mensen die in jouw positie staan of hebben gestaan, die je dus ook kunnen helpen en/of met je kunnen praten etc.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15. |