![]() |
Assasin's Creed II
http://media.giantbomb.com/uploads/0...51077-ezio.png
Assassin’s Creed II (X360, PS3, PC) Assassin’s Creed II will be the long-awaited follow-up to the 2007 smash-hit free roaming action game, Assassin’s Creed! Arriving this holiday season, Assassin’s Creed 2 places players in the shoes of Ezio Auditore Di Firenzi, a nobleman-turned-assassin, seeking revenge for the murder of his family. The Truth Is Written In Blood Set in the vast, open-world of 1476 Italy, 285 years after the first Assassin’s Creed, Assassin’s Creed II will span all-new types of missions across Venice, Florence and Rome, where players will uncover the full repertoire of Ezio’s fledgling assassin skills. Skulking silently across rooftops and employing deadly fighting techniques, they will meet famous faces from Italy’s history - including Leonardo Da Vinci, who will provide players with new weapons and contraptions. But what will begin as a quest for vengeance will take Ezio to the heart of a conspiracy greater than he could ever have imagined... Ik heb mij zelden zo opgewonden over een computerspel. Het kan nu bijna alleen nog maar tegenvallen.-O- Nog meer fanboys? |
Het lijkt me wel gaaf, maar ik hoop toch wel dat het aanzienlijk beter is dan AC1 was. :o
|
In iedergeval hoop ik minder eentonig maar daar ziet het er wel naar uit(Y)
|
Ik heb hem ge-preordered :bloos:
|
Er zijn meer opties toegevoegd, maar de dreiging van opnieuw een sleur blijft. Toch ben ik net zo benieuwd als jullie, want ik vond allebei de verhaallijnen (heden en 'geheugen') steeds ruimschoots boeiend genoeg om het uit te spelen. :)
|
Wel een beetje jammer dat de versie voor de pc een stuk later uitkomt (N)
|
AC1 heb ik voor 5piek op steam gekocht tijdje terug; is wel leuk maar gvd die cutscenes "thank you for helping me I will tell all my sons how great you are bla bla bla bla blagh bla bla die bla blargh"
|
Die komt er denk ik wel voor de PS3 bij mij.
|
Citaat:
|
Qua verhaal was een erg tof, dat einde was ook echt trippend :cool:.
Alleen de missies waren iets te repetitief en de combat was veel en veel te makkelijk. |
^ Daarom wacht ik bewust op de pc-versie: dan heb ik in ieder geval nog graphics die waarschijnlijk de moeite waard zijn, als er weer zo'n 'sleur' in zit. ^^ (Maar goed, ik heb sowieso een teringhekel aan consoles en hun besturing. :p)
|
Graphics zien er al lang goed genoeg uit, tijd om terug naar story/gameplay ontwikkeling te gaan ipv eye candy.
|
KOOP.
|
Ik vond AC1 heel gaaf dus deze ga ik zeker kopen. :o
|
Voor degene die het nog niet kennen, een short film over Assassins Creed 2 :o
Deel 1, de rest staat ook op jewtube :o |
Citaat:
Het spel heeft door de graphics het verhaal en de setting grote potentie, nu moeten ze het nog waar maken. |
Met die filmpjes lijkt het erop dat je iig meer verschillen tussen de missiedoelen kunt verwachten. :) Niet alleen zelf moorden, maar ook moorden voorkomen e.d., lijkt me.
|
wat ik uit de reviews heb begrepen heeft Ubisoft erg hun best gedaan om de missies zo gevarieerd mogelijk te maken (y).
http://www.metacritic.com/games/plat...ssassinscreed2 |
Hebbes! :cool:
Ik ga NU beginnen (y) |
|
^ Daar heb je m'n verwachting voor de pc-versie wel erg hoog mee opgeschroefd. ;) Trouwens, Pikmin? :D
|
Hij is erg gaaf (y) Ik merk tot op nu nog niets van het kwaaltje waar 1 last van had, dat repetitieve. Speelt lekker door, leuk verhaal, meer/nieuwe manieren om je moorden uit te voeren, prima! :cool:
|
Als de douane een beetje lief is geweest zou ik hem vandaag moeten krijgen. :o*O*
|
Citaat:
|
Ik wacht geduldig op de PC-versie.
|
Waarom zit er eigenlijk zoveel tijd tussen de verschillende versies?
|
Omdat PC-gamers masochisten zijn en graag genaaid worden.
|
Zijn er al andere die hem hebben en wat vinden jullie? :o
|
Door de positieve verhalen toch maar gehaald. Al vond ik net zoals velen deel 1 veel te eentonig.
Wat ik tot nu toe van 2 heb gezien is nog niet heel anders, maargoed, ik heb ook alleen nog maar een paar torens beklommen en een race gedaan. |
^ Meestal helpt het inderdaad wel als je vooral/alleen het verhaal volgt wanneer je niet van repetitieve play houdt. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
^ Daarnaast geloof ik dat consolegames vaker rendabel zijn, dus stoppen ze daar meer moeite en geld in. Omdat ze dat wel nog aan hun pc-fans verplicht zijn, komt er dan later ook een pc-versie achteraan.
|
Aaah oke. Ik snap. Wel jammer ;x
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij PC versies zit de extra tijd vaak in het ondersteunen van alle soorten hardware. Citaat:
|
Citaat:
|
^ En nu? ;)
|
Klaar :o
Hmm, het wachten is nu op Assassin's Creed 3.. :o |
^ Bij nummertje 1 had je het verzamelen van vlaggetjes waar je geen reet aan bleek te hebben behalve wat extra health; is dat hier veranderd? Unlockables ende zo?
|
Extra health krijg je dmv bepaalde codex pagina's die je sowieso voor de verhaallijn moet verzamelen. Verder kun je wel echt een shitload aan armor kopen (leer > ijzer > nog beter > altairs armor (!) ) en veel betere zwaarden en dolken (y) (meer damage, betere blok kans, enz)
imo een leuke toevoeging (y) |
Daarnaast is de verhaallijn een stuk minder repetitief, als je wil kun je nog wel moordcontracten doen en races maar die zijn niet nodig om het spel uit te spelen, enkel voor de achievements.
|
Hij is 2 dagen geleden geshipped, het zal mij benieuwen :cool:.
Heb je de LB nog ergens voor nodig? Die is nogal stuk bij mij namelijk :o. |
Citaat:
|
Citaat:
*ramt strijdknots (seriously, what up met gare nederlandse games?) in guard's hoofd* En de speer, de speer is awesome om die lomp bepantserde lui mee te counteren. Ik wou alleen dat ze de game of helemaal engels of helemaal italiaans hadden gedaan ipv dit ietwat allo-allo achtige gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Piraterij "tegengaan"?
|
Citaat:
Goeie storyline, leuke sidequests, beter leveldesign :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |