![]() |
wat vind je mooi
ff nieuwschierig..
hoe vind je dat je bedpartner er van onder het best uitziet - helemaal kaal - zo veel mogelijk haar - met een leuk kleurtje - gewoon netjes kort - maakt niet uit - iets anders leuks :D |
niks bijzonders, het moet vooral adequaat zijn en goed functioneren. Bij kaal ga ik waarschijnlijk heel hard lachen en sla ik direct droog. Doe maar gewoon zoals moeder natuur het bedoeld heeft met bij extreme gevallen een beetje bijtrimmen (y)
|
Ligt eraan. soms kaal soms normaal. uberhaupt heeft ze toch niet van dat haar dat onder de bikini uitsteekt dus het valt allemaal weer mee. tijdens het likken is kaal echter wel zo fijn
|
Gaan we weer... Ik wil graag haar, want kaal is verontrustend, maar als het zo lang wordt dat het in je keel kriebelt, moet ie het maar wat inkorten :D
|
^dat inderdaad. Ik vind kaal er echt niet uitzien. vooral niet als er wel borst/buikhaar is, dan is dat echt een rare overgang. Puur natuur vind ik niet heel storend, maar ik vind kort het meest sexy. Dat ik er nog wel een beetje door kan kroelen (:o).
|
helemaal mee eens Ave
|
Met een leuk kleurtje. Groen of paars ofzo lijkt me wel wat
|
T liefst helemaal kaal, maar een klein beetje vind ik niet heel erg.
|
Kleurtjes, vlechtjes, strikjes, het kan mij niet dol genoeg!
|
Dreads. (Y)
|
Nou niet kaal iig dat vind ik echt helemaal niks.
Het moet ook geen oerwoud zijn, dus gewoon een beetje bijknippen vind ik prima. :) |
Schoon en niet kaal
|
Ik vind niks mis met kaal, maar het hoeft niet per se. Zolang het maar niet evenveel is als bij mij op m'n hoofd.
|
Ik laat het mijne regelmatig watergolven en blauwspoelen maar mijn meneer mag gewoon puur natuur, eventueel wat bijgeknipt omdat dat praktischer is.
|
Hygiënisch
|
Liever kaal...
|
OERWOUD :D geintje gwn wel haar maar niet te veel dus een beetje tussen haar en kaal in :P
|
Citaat:
Je hebt of haar, of je hebt geen haar. In dat geval is het dus kaal. Je kunt niet tussen haar en kaal inzitten. |
ja maar je hebt wel veel haar en bijgetrimt haar
|
Joh. ;)
|
ik denk ik zeg het even, ik had de indruk dat het het niet begreep ;)
|
Citaat:
|
zeewier
|
kaal, ben altijd bang dat ik ze er uit trek anders, plus vind het hygiënischer....
|
gwn niet te veel niet te weinig ;)
|
euhm stichting red de schaamluis ja mensen tis uiteindelijk een bedreigde diersoort geworden
maar ff serieus lekker geschoren ^^ |
rasta a la kempi
|
Citaat:
|
ik kan neit tegen vrouwen met haar , een race streepje misschien maar verder ook gewoon niks xD
en tis btw ook ngo hygiënischer voor de vrouw zelf als ze kaal is daar beneden ;P |
gewoon kort.
|
tliefs kaal..
|
Citaat:
fukking onzin |
Hoi mensen! Ik ben nieuw en verveel me:)
Optopic: Kaal is lekker! |
Citaat:
http://www.joyvanides.com/Portfolio%...ld%20woman.jpg of moeten de wenkbrauwen er ook nog af? |
Citaat:
Btw... Kaal maakt het echt niet hygienischer hoor. Weet niet waar je die onzin vandaan hebt. Ik weet niet of ik hier al eerder heb gereageerd maar ik vind verzorgd mooi. En niet kaal. |
Citaat:
En ja half kaal, of kort, ach, nutteloos. t Beft kut want t haar zit nogsteeds in je neus. Of gewoon vol of kaal, niet iets ertussen. |
Citaat:
Persoonlijk haal ik daarom altijd alles rond mijn vagina/clit/schaamlippen weg, en laat ik het haar (netjes bijgehouden natuurlijk) zitten op mijn schaambeen zegmaar. Ik kan het niet goed uitleggen. Van voren moet je wel haar kunnen zien, van onderen zegmaar niet.. Ik vind het zo creepy als het helemaal kaal is daar. Dan voel ik me net zo'n 8jarig kind.. Snap ook niet dat mannen dat mooi vinden, maar dat is weer een hele andere discussie. :P |
Citaat:
Ik snap je, en dat is ook nice en als dat haar kort en zacht is dan (y), maar hard en lang is niet prettig. Ook al ist een streepje. Sorry maar een kut van een 8jarige ziet er heus anders uit dan die van een 18jarige (biologie boeken!!). xD |
Citaat:
|
oh wij hadden volgens mij wel naakte voorbeelden van een kind (idd jaar of 8) en volwassene
Alleen stonden die gewoon rechtop en niet met de benen wijd |
Citaat:
Edit: Pfft. :D Ik hap teveel.. |
lang haar is zachter dan kort haar, dan wordt het al gauw zo borstelig :P
Ik weiger alles af te scheren (y) |
Citaat:
|
heb jij toch geen last van?
|
Wie weet, in de toekomst kan alles gebeuren.
|
dat lijkt me niet waarschijnlijk. Buiten het feit dat ik gelukkig getrouwd ben knap jij af op schaamhaar, ik ben nogal gehecht aan mijn haar. Denk niet dat wij elkaar tussen de lakens tegen zullen komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij mannen ook baby, jongen, volwassen man overigens. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |