![]() |
Date advies gevraagd
Volgende week heb ik een soort van date met een jongen. Ik ken hem helemaal nog niet goed maar ik vind hem wel erg leuk. Probleem is dat ik de vorige keer dat ik hem sprak echt geen zinnig woord kon uitbrengen omdat ik een beetje overdonderd was door zijn leukheid :bloos: :p
Tis niet zozeer dat ik nu denk dat die jongen mij niet leuk/aardig/whatever vindt (anders had ie vast niet meegewild) maar ik wil ook niet dat de avond verpest wordt door mijn verlegenheid.. Dus: wie heeft er tips/advies voor mij :bloos: |
Wees jezelf!:)
is alles wat je kan doen!;) |
Ja, dat is wel zo.. Maar normaal ben ik heel flirterig en alles, bij deze jongen sla ik echter gewoon helemaal dicht!
Ik heb geen idee hoe ik daar overheen moet stappen .. |
Weet niet hoe oud je ben, maar ik heb er zelf ook wel eens last van. Ik kan flirten als een malle, behalve als het een jongen is die ik echt heel erg leuk vind.
Voor mij helpt het altijd wel om een glaasje wijn ofzo te drinken voor de date (oke slechtste advies ever, maar goed, het is de waarheid). Verder vind ik het handig om ergens heen te gaan waar andere mensen ons niet horen of in ieder geval geen aandacht hebben voor ons, zodat ik lekker mezelf kan zijn en me niet zorgen hoef te maken of anderen kijken :P |
Ik ben 20. Glaasje wijn is overigens helemaal geen slecht idee, haha, die hou ik er zeker in.
|
Bedenk van te voren allerlei gespreksonderwerpen waar je het met hem over kan hebben. Bedenk vragen die je hem kan stellen. Als je dit goed onthoudt, heb je dus altijd iets om op terug te vallen. Misschien geeft dat je juist ook weer zekerheid (al dan niet onbewust) om gewoon automatisch het gesprek op gang te houden :)
|
Okee ondanks de alcohol was ik toch nog te verlegen :( Overigens waren we op een feestje waar ook een gemeenschappelijke vriendin van ons was en die liet ons niet met rust dus ik kon niet eens even rustig met hem praten :|
Pfff het was zo'n schatje maar denk niet dat het nu nog iets wordt. |
probeer anders noch eens iets met hem alleen te doen,
en onderwerpen op voorhand bedenken is een goed idee, doe ik ook dikwijls wees gwn spontaan |
Ja, ik ga kijken of ik nog een keer samen met hem iets kan doen, zou ik wel willen maar durft het eigenlijk niet te vragen :bloos: Stiekem hoop ik gewoon dat hij mij vraagt, maar daar kan ik beter niet op gaan wachten denk ik.
|
Je kunt ook eerlijk zijn en zeggen dat je stil bent, omdat je verlegen bent.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naja goed, om het bovenstaande even te onderbouwen. Ik heb vriendinnen die zelf niet zoveel praten, maar wel enthousiast en wellicht een tikkeltje naief naar een man luisteren en er op reageren.
Dat werkt echt reuze goed. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32. |