![]() |
Geef je dag een saaifer #745
Opletten augen aufmachen en stuff! dit is het saaitopic vermaak uw medeforumer.
|
*O*
|
Ghallo ich verveel mij en het is bijna pauze!!
|
*o*
|
Het is vandaag vrijdag de 13e! Rampspoed!
|
fack dat is waar ook
verwacht een hoop geluk :| |
ik heb zojuist een zwarte kat over mijn linker schouder gegooid terwijl ik onder een ladder doorliep, dus mijn dag kan niet meer stuk.
|
schijtweer :(
|
inderdaad.
|
een dude gister bij take me out leek echt op koertjan de bruin
|
Citaat:
|
elmer is nu weg en hij komt pas morgenmiddag terug, en dan werk ik dus ik zie hem pas morgen weer om 22.15 uur :(
|
niemand om m'n voeten aan op te warmen vannacht ;x
|
ik wil ook halsoverkop naar zonnig frankrijk emigreren zoals de mensen in Ik vertrek ;(
jammer dat een groot deel binnen een paar maanden terug is, gedesillusioneerd, gescheiden en de kinderen verpest ;( Een man was failliet en moest zijn paspoort inleveren, en toen kreeg hij het met een smoesje tijdelijk terug. Toen noemde hij de rechterlijke macht sukkels, stopte zijn vrouw en drie kinderen in een busje en vluchtte naar Spanje, alwaar hij een makelaarskantoor kocht (zonder enige ervaring). Twee jaar later waren ze rijk en gelukkig en hadden ze nooit meer iets gehoord van de belastingdienst :eek: |
Ik werd wakker met een wijsje in mn hoofd. Het was de kabouterdans, en het gaat maar niet weg :bob:
|
Nu heb ik het deuntje ook in mijn kop. -o-
|
Gedeelde smart is halve smart ;)
|
Ik ben minder brak dan ik had verwacht, maar alsnog wel brak.
|
Was het een leuke legerparty?
|
Iemand zin om 120 so's na te kijken :o?
|
Wat schuift het?
|
Citaat:
Het was heel stom, want ik zou naar boot(dispuut)avond en dat was dus bij X thuis. Ik zou later komen dus sta ik daar en bel ik duisent keer aan wordt er niet opengedaan. Ik had zo'n vermoeden dat de bel het niet deed. En ik heb tijdelijk geen telefoon dus ik kon ook niet bellen. Dus toen ben ik eerst maar naar het språkcafe gegaan waar ik de hele avond Zweeds heb gepraat (oeh wat ben ik toch goed) en daarna naar de legerparty. En daarna ben ik zo'n beetje uitgenodigd voor seks toen ik naar huis fietste wtf. :') Ik lag pas om drie uur in bed ofzo meh. |
Citaat:
|
:)
|
oeeiii dat onbeperkte vlees eten van gisteravond just bit me in my ass. letterlijk. ongeveer. :o
|
Citaat:
Ik vind dat altijd zo sneu voor de kinderen. Ze willen vaak niet mee, spreken de taal niet, en hun hele leven wordt compleet omgegooid alleen omdat pappa een midlifecrisis heeft. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alleen als ik ze op hun spelfouten mag afbranden!
|
Graag! Mijn handen jeuken ook, alleen dat kost mij teveel tijd en inkt.
|
Mijn natuurkundeleraar trok altijd punten af als je te veel spelfouten maakte in zijn toetsen.
|
En terecht, of nou ja dat vonden die leerlingen vast niet. Maar later mag ik het gelukkig wel terecht doen!
|
die vervelende teamleider kwam gister naar me toe lopen en toen ging ze me over m'n rug aaien en zei 'werkse' eeeeeehhhh ;x
|
Misschien heeft ze een crush op je. ;)
|
Heerlijk zo'n vrij dag:D en goedemorgen trouwens
|
oh het is al middag:D(N)
|
Citaat:
|
maar ik heb liever niet dat ze me aanraakt.
|
Als ze dat te veel doet moet je dat gewoon laten merken.
|
Citaat:
|
Zo. Het functioneel programmeren zit er weer op voor vandaag.
|
Mijn eerste Engelstalige vak heb ik met een 7,1 afgesloten.:cool:
|
(y)
|
Hoe is het met je drie-urige colleges Maarten?
|
Die waren van een deeltijdvak dat ik volgde. Maar dat is nu afgelopen :)
|
Is het goed gegaan?
|
Ik hoop het!
|
Wat een gezeur net met tentamen. Op het rooster stond aangegeven dat het om half 1 uur begon, staat erbij: 'Let op, aanvang 1 uur.' De helft kwam pas om 1 uur aanzetten, de bejaardeclub (het zal vooral bejaarden die rondlopen bij tentamens) deed moeilijk. Uiteindelijk mocht men erin. Een half uur gezeur. Lekker geregeld. :facepalm:
|
Ahja, personeel op HBO en WO instituten die een lager opleidingsniveau hebben en dat menen te moeten compenseren door nors vast te houden aan het kleine beetje autoriteit dat ze is toegekend... (n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |