![]() |
Wat moet k doen
Ik ben een jongen van 15..K ben nou al 2 jaar verliefd op een meisje..Sinds 4 maanden praat k met haar en heb k haar weten over te krijgen om haar msn en nummer te geven...Ze zit bij mij op school, alleen k heb haar nooit gesproken op school, wel op msn....Nou weet k echt niet hoe k het haar moet vertellen...Want op school durf k niet naar haar toe te gaan, vooral niet als haar vriendinnen erbij zijn...Nou was ze een beetje aan het flowen met een andere jongen, maar die zit haar nou niet meer zitten..dus maak k nog een kans ( hoop k)...Kan iemand me vertellen hoe k dit nou precies moet aanpakken...alvast bedankt;)
|
Zoek haar eens op, ga bij haar staan in de pauze. Haar vriendinnen zullen heus niet bijten.
Houd gewoon een luchtig gesprek, over het weer, over toetsen, over school. Ga gewoon vaak met haar om, en dan merk je vanzelf wel of er een klik is. Probeer maar eens. Het is niet bepaald handig dat je alleen via MSN praat, zo kent ze je helemaal niet! Neem actie! |
jonge pak een geile foto van haar en ragge maar
|
Citaat:
OT Over het weer praten lijkt me net het beste idee, Dat komt echt over zo van; Ik weet niet waarover ik moet lullen dus ik lul maar wat raak. Probeer gewoon via een omwegzin over msn is te vragen waarom jullie eigenlijk nooit op school praten. en anders kan je gewoon eens vragen of ze een keer wat wil doen ofzo ;) En als ze dan bijv, Waarom? Danja, dat moet je dan zelf maar bedenken :D |
Ga als eerste op haar af, heb een open houding, kijk haar diep in de ogen! Het gaat niet zozeer om wát je zegt maar hoe je iets zegt.
Het is iets lastiger als er vriendinnen bij zijn, maar dat valt allemaal wel mee. Het straalt enorm veel zelfvertrouwen uit als je op haar af durft te gaan. En meiden vinden het alleen maar schattig als je zenuwachtig bent of stottert. :) Vraag haar of ze heeft geleerd voor die toets of hoe haar weekend was. Oefening baart kunst! Vergeet dit niet! |
Bedankt iedereen;):)...k ga het proberen...yep you're right oefening baart kunst,,,k hoop dat het lukt
|
goedzo. Zie je haar morgen, loop dan gewoon op haar af! Je kunt het!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. |