Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Afknapper (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1780306)

Girliej91 14-11-2009 19:27

Afknapper

Ik heb nu 2 dates gehad mt een jongen en heb em op n avond ontmoet dus heb em 3 keer gezien. Vorige week vroeg ik of hij za avond wou afspreken maar hij ging al misschien naar een vriend uit eindelijk heeftie niks gedaan dus ik dagt okee.

Gister vroeg ik of hij gister aaf kon afspreken maar hij moest vroeg werken vandaag en stelde voor om misschien vandaag dus af te spreken ik zo ja is goed hebbe t er dan nog wel ff over. Dus ik spreek hem net wou het net vragen of t het door ging zegtie gewoon ik ga straks een vriend en wat ga jij doen? ooooh wat een afknapper Mijn ex deed dit altijd dus wou vragen zijn jullie het eens ermee dat ik hierdoor hem niet meer wil of wat vinden jullie anders?

xx thnx voor t lezen..

Lafjuh 15-11-2009 05:36

Ik vind dit stuk tekst van jou compleet onleesbaar en daardoor onbegrijpelijk, dus ik vind dat je geen reacties verdiend tot je dit verbeterd hebt.

0oFZo0 15-11-2009 07:23

Citaat:

Girliej91 schreef: (Bericht 29872711)
zijn jullie het eens ermee dat ik hierdoor hem niet meer wil of wat vinden jullie anders?

Wij kunnen moeilijk zeggen of jij wel of niet iets voor hem moet voelen lijkt me:o

metalheadje 15-11-2009 08:33

nou ik zou zeggen lekker gezeellige vriend heb jij (0_0)

x-spekkie-x 15-11-2009 08:36

Volgens mij heeft hij geen interesse meer als jij probeert af te spreken, hij niets te doen heeft en dan ineens naar een vriend gaat. Kon hij in die tijd net zo goed wat met jou doen. Aangezien hij dat niet doet zal hij wel geen interesse meer hebben.

LoorAn 15-11-2009 12:07

Alsjeblieft, verbeter je taalgebruik!
Maak normale en leesbare zinnen, zo krijg je veel meer reacties.
Totdat je dat hebt gedaan geef ik je hulp, als ik er dan wat meer van snap.

DmCraanen 15-11-2009 18:26

mebb u needz reaxxion /w unrdble txt 2!!one!111!!1eleven! mebbe ur bf dunno w0t u trying 2 say so teh dudez dno w0t 2 do when /w u. nao if u go do chixxun dance n flap /w wingzz0rz u can tell bttr wai u lessthanthree ur bf n he know bttr w0t 2do in teh situationz.

or he dun lessthanthree u bck n tis why he try n stay awai frm u. u only had teh 2 datzzzz so mebbe he just no liekz u. I knowz that'd not beh teh shiz but e. tis teh lifez.

nao imma play DoD.

/chixxun dance.

SiemdeCyper 15-11-2009 22:26

Nee, daar ben ik het niet mee eens.

Nonaj 16-11-2009 11:45

Ik vind dat je je beslissing niet af moet laten hangen van wat mensen op een forum ervan vinden. Als jij hem hierdoor niet meer wilt zien dan moet je dat lekker doen.

Het komt over alsof hij geen interesse meer heeft, maar als je het zeker wilt weten dan moet je het hem gewoon vragen.

@ LoorAn: Die laatste zin van jou is ook een beetje krom, nu komt het over alsof ze haar taalgebruik juist NIET moet verbeteren wil ze hulp van jou krijgen :D

On efil 16-11-2009 15:28

Citaat:

Ik heb nu 2 dates gehad mt een jongen en heb em op n avond ontmoet dus heb em 3 keer gezien. Vorige week vroeg ik of hij za avond wou afspreken maar hij ging al misschien naar een vriend uit eindelijk heeftie niks gedaan dus ik dagt okee.

Gister vroeg ik of hij gister aaf kon afspreken maar hij moest vroeg werken vandaag en stelde voor om misschien vandaag dus af te spreken ik zo ja is goed hebbe t er dan nog wel ff over. Dus ik spreek hem net wou het net vragen of t het door ging zegtie gewoon ik ga straks een vriend en wat ga jij doen? ooooh wat een afknapper Mijn ex deed dit altijd dus wou vragen zijn jullie het eens ermee dat ik hierdoor hem niet meer wil of wat vinden jullie anders?

xx thnx voor t lezen..

Ik kan het wel redelijk lezen, anyways ik zie mezelf hier wel een beetje in terug bij mijn ex vriendin, Ik zou er niet meer doorgaan, veranderen gaat hij toch niet.
(ja ik weet dat ik mezelf de grond in boor met dit argument xD)

+ je kent hem nog niet zo lang, misschien moet je hem eerst beter leren kennen en laten weten dat je hem leuk vind?

Daboman 16-11-2009 15:44

Misschien speelt hij hard to get:evil:

Maar sowieso. Jij maakt je druk omdat hij een keer niet kan komen daten? Hij heeft waarschijnlijk gewoon zitten wachten op een reactie van jouw kant omdat jij zei "we hebben het er nog wel even over". En aangezien die niet op tijd of niet duidelijk genoeg kwam heeft hij iets anders afgesproken. As simple as that. Dus als ik jou was zou ik iets aan m'n communicatie doen.

En buiten dat, je voelt wat je voelt. Ik zou zeggen volg je hart ipv een paar onbekende forumers.

Nonaj 16-11-2009 20:24

Zo, omdat ik me verveelde hier de vertaling in het ABN:

Citaat:

Ik heb nu 2 dates gehad met een jongen en heb hem op een avond ontmoet dus heb hem 3 keer gezien. Vorige week vroeg ik of hij zaterdagavond wou afspreken maar hij ging misschien al naar een vriend.Uiteindelijk heeft hij niks gedaan dus ik dacht:"okee".

Gisteren vroeg ik of hij gisteravond af kon spreken maar hij moest vroeg werken vandaag en stelde voor om misschien vandaag dus af te spreken. Ik zo: "Ja is goed, we hebben het er dan nog wel even over". Dus ik spreek hem net. Wou net vragen of het door ging, zegt ie gewoon: "Ik ga straks naar een vriend, wat ga jij doen?" Ik dacht:"Ooooh wat een afknapper". Mijn ex deed dit ook altijd (noot van de redactie: daarom is Girliej91 mannen die zich zo gedragen een beetje zat).

Dus ik wou vragen: Zijn jullie het ermee eens dat ik hierdoor hem niet meer wil? Zo nee, wat vinden jullie anders?

Bedankt voor het lezen.

Dutchess 16-11-2009 21:23

Hoe moet hij weten dat je wat af wil spreken voor je het aangegeven hebt? En waarom zou hij dan geen afspraken kunnen maken met vrienden?

Daboman 17-11-2009 15:34

Citaat:

Dutchess schreef: (Bericht 29878849)
Hoe moet hij weten dat je wat af wil spreken voor je het aangegeven hebt? En waarom zou hij dan geen afspraken kunnen maken met vrienden?

Ik wil er overigens nog aan toe voegen dat het feit dat je het ook al bij je ex had er misschien op wijst dat je bij je ex ook al af en toe onduidelijk was over afspraken.

Volk 17-11-2009 15:57

Ik zie niet echt in wat die jongen verkeerd heeft gedaan. Hij had toch nog niks met jou afgesproken? En zelfs al had hij in gedachten dat jij misschien nog iets met hem wou afspreken, dan moet je wel eerder op de dag iets laten weten (je schrijft om 20.27 dat je hem net sprak). Anders plant hij gewoon andere dingen in. Zou elk weldenkend mens doen.

Douwee 17-11-2009 17:50

Citaat:

Nonaj schreef: (Bericht 29878383)
Zo, omdat ik me verveelde hier de vertaling in het ABN:

Beetje overdreven vind je zelf ook niet?

Nonaj 18-11-2009 18:45

Citaat:

Douwee schreef: (Bericht 29881252)
Beetje overdreven vind je zelf ook niet?

Aan de reacties te zien niet :)

cenerentola 24-11-2009 23:23

Eigen schuld, dikke bult, moet je maar niet antwoorden met "dan hebben we het er nog wel over". Als je zo onverschillig reageert, moet je ook niet verbaasd zijn als hij andere afspraken maakt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31.