![]() |
Weerwolfspel #64
Omdat ik het er wel weer tijd voor vond:)
Ik heb geen inspiratie voor een openingspost dus ik hou het kort: Nieuwelingen welkom! Veteranen natuurlijk ook;) En ja we hebben nog spelleiders nodig dus graag dat iemand zich daarvoor opgeeft:o Spelregels:
Spoiler
Pm lijst: Voor het versturen van pm's: Absinthe ; Abzg ; Allure ; Alyssia ; Archont ; arPos ; Barabas ; Biertank 52 ; fizzle-fluffy ; flyaway ; Ghidorah ; JasperJD ; kleinepierik ; light fighter ; Lisa ; MartinV ; Matige Muis ; testout.com ; VeGs ; Wammus ; ~~Fantôme~~ ; ggcy8 (zou iemand dit kunnen doen want ik heb echt geen idee hoe:bloos::o) |
Nou ik doe mee
|
Ik doe mee.
|
Is dit niet te vroeg Jasper?
Ik doe wel mee trouwens. |
Het vorige spel was 31 oktober afgelopen en er moeten twee weken tussen zitten, dus nee, dit is niet te vroeg.
|
http://forum.scholieren.com/showthre...olfspel&page=8
laatste uitslag is 31-10 dus al meer dan 2 weken geleden;) |
Citaat:
Wie verstuurt de pm lijst nog?:bloos: |
Ik wil ook wel weer meedoen :)
|
Ik doe ook mee. Als niemand wil, wil ik ook wel spelleideren.
|
Ik doe ook mee.
|
Ik doe mee.
|
Spelleiders:
1. Tink* Doen mee: 1. JasperJD 2. Lucky Luciano 3. Allure 4. Archont 5. grl 6. Absinthe 7. Wammus |
Ik wil niet spelleideren want ik heb genoeg te schrijven voor de NanoWrimo maar ik wil wel meedoen!
|
Ik wil wel weer eens spelleideren, als Marit dat ook leuk vindt.
|
btw jasper die pm is gewoon kopieren en zeggen: Het weerwolfspel begint weer, inschrijving geopened. *link*
Daarnaast kan je maximaal 10 man doen. Nou succes (Y) |
Ik wil wel mee doen, maar ik ben komend weekend weg.
Vrijdagochtend kan ik nog wel wat doorgeven, maar zaterdag en zondag gaat niet werken. Is dat bezwaarlijk? |
We kunnen het topic ook laten beginnen op maandag. Aangezien we dan misschien een groter deelnemersveld krijgen.
|
Citaat:
|
Ik doe mee
|
Tijd geleden, maar ik wil wel meedoen :)
|
Citaat:
Ah, fijn. *o* |
Spelleiders:
1. Tink* 2. Martino Doen mee: 1. JasperJD 2. Lucky Luciano 3. Allure 4. Archont 5. grl 6. Absinthe 7. Wammus 8. VeGs 9. Abzg 10. Batave Is er ondertussen al een berichtje naar iedereen op de pmlijst gegaan? |
ja iedereen van de vorige PM lijst
|
Ik doe mee.
En als je zo lief wilt zijn Jasper, wil je me dan ook even in je eerste post hierboven in de PM lijst zetten? Dankje. |
Ik heb je erbij gezet. (y)
|
Citaat:
|
Laten we rustig aan doen en een lekker groot deelnemersveld maken (Y)
|
Citaat:
|
Vooruit, ik doe ook weer mee.
|
Ik wil ook wel weer meedoen.
Maar ik weet niet of het handig is. Want vanaf 14 december zal ik zeker andere dingen aan mijn hoofd hebben. En misschien vanaf begin december al. Hoe lang kan het eigenlijk duren het spel? :o |
Ik wil wel voor testout invallen als het zover is :)
|
wat leuk, de deelnemerslijst!
Zijn de regels net zoals bij het vorige spel of gaan jullie weer allemaal nieuwe dingen bedenken? |
Spelleiders:
1. Tink* 2. Martino Deelnemers: 1. JasperJD 2. Lucky Luciano 3. Allure 4. Archont 5. grl 6. Absinthe 7. Wammus 8. VeGs 9. Abzg 10. Batave 11. fizzle-fluffy 12. flyaway 13. ggcy8 14. testout.com/barabas We laten de deelnemerslijst nog een dag ofzo open, dus meedoen kan nog! Citaat:
Citaat:
Ohja, en geen falschspielerei voor paps en mams. :nono: ;) Citaat:
|
Citaat:
|
Dat vinden we te lang duren. We kijken nog even aan hoeveel mensen zich aanmelden, maar zoals gezegd willen we over een paar dagen beginnen.
|
Maar doen we een cupido of dat de eerste dode de geliefden kiest?
|
Wat gebeurt er eigenlijk als een weerwolf stiekem in een hangronde als dorpeling stemt en dat dus ook doorgeeft aan de spelleider? Want volgensmij wordt daar niet echt op gelet. Als ze daar achter komen, wordt die persoon dan uit het spel geschopt?
|
Ik vind maandag ook te lang duren en bovendien is spelen met minder dan 22 spelers evengoed leuk.
|
Graag veel funties!:)
|
Nou dat lijkt mij de verantwoordelijkheid van de spelleider om erop te letten. Als je dat niet merkt dan ben je gewoon dom als spelleider, dan vind ik eerder dat je niet meer mag leiden. Ik kan me voorstellen dat je als wolf zoiets probeert en nou ja dat is natuurlijk niet echt heel netjes, maar ik vind de fout dan eerder bij de spelleider liggen, die moet erop letten.
En ik ben overigens voor eerste dode die de geliefden kiest, want dan krijg je dat gezeik niet met aan wiens kant de cupido staat. |
Ik ben voor alleen de traditionele functies met als enige aanpassing de evilziener ipv de heks.:)
|
Citaat:
Vrijdagavond negen uur sluit de inschrijving. Jullie kunnen dan in de loop van de avond het openingsverhaal en de functies verwachten. Verder wil ik jullie vragen om niet het hele topic vol te spammen met vragen. Zodra het spel start zullen we laten weten welke functies er gebruikt zijn enzovoorts. |
Citaat:
Ik vind het kort dat dat mensen zich moeten aanmelden. Veel reguliere spelers zijn er nog niet. (biertank, daboman, severus etc..) Deze mensen kunnen ook ene leven hebben en toevallig niet binnen 2/3 dagen op DK hebben gekeken. Beter te wachten tot na het weekend? Lijkt mij als meer spelers dit willen dat dit het geval zou zijn. En spelleider is er ook voor om het spel goed te laten verlopen, niet alleen om zo snel mogelijk zjin verhaaltje te posten. |
Citaat:
Citaat:
We moeten de aankomende weerwolfbaby geen slecht voorbeeld geven ;) |
:eek: Het weerwolfspel mag niet weg vanwege te weinig deelnemers! :eek: Nou, weet je wat? for old times sake enzo :p schrijf me in
|
Citaat:
|
Ik vind dat er wel gewoon een cupido moet zijn, en dat hij aan de kant van de geliefden moet staan.
:bloos: |
Citaat:
|
Zijn jullie je er van bewust dat als de eerste dode bijvoorbeeld een wolf en de evilziener kennis kunnen hebben over functies van andere spelers? Zoja, dan vinden wij het als spelleiders geen probleem om geen cupido mee te laten spelen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |