![]() |
laptop
Hee allemaal.
Het is wrs een dooddoener op dit forum, maar ik moet een nieuwe laptop. De mijne is afgelopen weekend gejat...Ik heb een budget van rond de 500/600 euro. Het liefste 15inc. Nu wil ik jullie niet al het werk laten doen dus bij deze wat zelfgezochte: * zie post hieronder * Hij is voor school, muziek en sporadisch een spel (als bijv. gta 4 zou draaien zou dat mooi zijn. Dus de videokaart moet best ok zijn) Alvast bedankt! |
Ik raad eerst altijd aan om een kijkje te nemen bij de pricewatch van tweakers.net.
Daar kan je al je eisen invoeren en zie je gelijk bij welke webshop of 'gewone' winkel de laptop het goedkoopst is :) |
Thanks! Will do!
|
GTAIV is echt een zwaar spel, wat behoorlijk hoge eisen stelt aan zowel je processor als je videokaart. Als je dat speelbaar wil hebben op een laptop gaat dat denk ik niet lukken voor 600 euro ;) "School" en "muziek" kan verder op elke laptop.
|
|
Allebei prima! De Sony heeft een net wat snellere processor en videokaart, maar denk dat het elkaar niet zoveel ontloopt.
|
Laptop 1 kan zo'n 30 euro goedkoper *klik*
Laptop 2 kan ruim 20 euro goedkoper *klik* Verder schelen de laptops qua specificaties bar weinig. De tweede heeft een USB-poort meer en de eerste een net betere videokaart. Dan zou ik persoonlijk gaan voor de laptop die ik qua uiterlijk mooier vind. Voordeel van de Sony verder is dat daar een 64-bit Windows bij geleverd wordt, terwijl dat bij de HP niet vermeld wordt (zal wel zo zijn, gezien de 4GB geheugen) |
Ik denk dat dit een betere optie voor je zal zijn. Zelfde grafische kaart als de Vaio maar dan met een sterkere CPU en nog goedkoper ook ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |