![]() |
Schaamhaar
Hallo ik ben nu al een paar jaar in de pubertijd en je krijgt haar kont en schaamhaar moet je dat nou weg scheren ik schaam me echt dood al ziet niemand het! :bloos:
|
1. Puberteit*
2. Nee niks aan doen dat heeft iedereen tenzij er een bos op je achterste groeit oid. Voorkant kan je als je ouder bent (of nu al) eventueel bijhouden als het veel is, maar afscheren zou ik zeker niet doen. |
Citaat:
|
Dat het schaamhaar heet, betekent nog niet dat je je ervoor moet schamen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Harsen is beter in dit soort gevallen.
|
Waarom mag je geen scheermes van je ouders kopen?:confused:
Het is toch logisch dat wanneer je in de puberteit zit, dat je je dan wil scheren.. |
Citaat:
?:( |
En dit moet je met je ouders doen / aan je ouders laten zien omdat...?
|
Nou als ze "erachter" komen dan vragen ze natuurlijk waarom koop jij een scheermes? Ik denk dat ik het pas koop als ik baardgroei krijg!:) Maar dat gaat nog wel effe duren!
|
Ik weet niet of het een goed idee is om hetzelfde scheermes te gebruiken voor je piemel als voor je kin...
|
Citaat:
|
HAHAAHHAAHAHAHAHA okee dat vond ik heel grappig XD
|
haha ik ook :D(Y)
|
Citaat:
|
Nooit, maar dan ook nooit je konthaar gaan scheren!! Als je van die vieze dikke lange haren erop wil hebben moet je het vooral doen.
Waarom mogen mensen geen haar meer hebben tegenwoordig. |
Je ouders denken heus niet dat je je kamer lekker gaat verven met een scheermesje hoor. Zij zijn ook niet achterlijk.
|
Citaat:
Nee maar gast, knip het af met een schaar ofzo? Je kont scheren is echt geen doen. Naja het beste kan je gewoon niks doen, en effe aan je hol krabben als je jeuk hebt:D |
Citaat:
|
Je moet gewoon doen wat voor jou het beste is..
Heb je geen nachtkastje?? Kan je daar het scheermesje in bewaren... |
ik knip mn schaamhaar af en toe eens kort kvind et ook raar als mijn ouders vragen zouden stellen
maar echt af scheren doe ik nooit, kheb et ooit eens gedaan en ik krabte me zot en tis nogal raar als je dan juist bij de tandarts of dergelijke bent XP wat ik wel raar vind is dat het traag terug groeit is da normaal of is dat niet echt een probleem??? |
Citaat:
|
als je er voor schaam dan wil ik je wel knippen of scheren ;) vind bijgewerk toch mooier(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Werk t zelf gwn bij tot kort, je kont kan je soms kaal scheren, k vin t ook kut dat daar veel haar zit;)
Niet erg prettig |
je konthaar hoef je niet echt te scheren :]
ik zou het wel bijknippen, voor het geval je ooit per ongeluk in je nakie komt te staan ofzo, en iemand ziet het. dan is het gewoon heel smerig xD maar eigenlijk hoeft er niemand bij jou aarsje te zitten ! dus het scheren hoeft ook niet ! en je lul hoef je ook niet perse te scheren, als een meisje eraan wilt sabbelen, pakt ze maar de eikel en beetje lul :] hoeft dat hele ding niet in der smoel te proppen ( meisjes vinden stoppels bij jonges schaamhaar dan wel heel fijn. het is verzorgder, en kaal ziet eruit als een babylul ) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik houd het bij met tondeuze en trimmer :evil: |
Citaat:
Scheerschuim. |
Ben ik nou de enige die vindt dat mannen zich daar niet 'horen' te scheren?
|
Citaat:
|
Citaat:
ga het mm-en of maak er een leuk vormpje van dat vinden ze wel nice_O_ |
Citaat:
Vormpjes zijn overigens helemaal belachelijk bij mannen.. |
Citaat:
Daarom zij ik ook "lijkt mij" en met vormpjes bedoel ik gewoon strakke randen zeg maar:o :D(y) |
scheer het in de vorm van een hartje (Y)
|
Afgaande op je posts is de kans dat iemand dat ziet niet heel erg groot.
|
Je moeder scheert zichzelf toch ook?
Praat er is over met je moeder.. Als het binnenkort weer zomer wordt, kan het zijn dat je schaamhaar opeens onder je zwembroek komt.. ook niet echt fijn toch? |
Citaat:
waarom? |
Nouja, ten eerste: Niets moet, natuurlijk. Dat voorop gezet, moet iedereen gewoon doen en laten wat-ie wil.
Maar ik denk dat ik gewoon het beeld in m'n hoofd heb waar vrouwen lief en zacht horen te zijn, en mannen ruig en harig, ofzo. Overigens doe ik ook niet alles scheren als vrouw, ik laat op m'n venusheuvel ook haar (wel bijgehouden) zitten, want anders voel ik me zo kaal. Maar bij mannen staat het helemaal vreemd als ze geen haar hebben.. Ik weet niet waarom, onnatuurlijk ofzo. Edit: Bij mij gaat het eigenlijk over haar in het algemeen, niet alleen schaamhaar. Ik vind het ook niet mooi als mannen helemaal kaal zijn in het gezicht, of als ze hun borsthaar wegscheren, of okselhaar. Mannen horen harig, sue me. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
apart om te lezen dat scheren in deze tijden van breezer/13 jarige meisjes die in orgies ontmaagd worden opeens een not-done onderwerp is met ouders? 0_o :cool:
|
Citaat:
het doet al pijn als ik perongeluk aan een van de haartjes trek!! laat staan een eruit trekken omfg:eek::p |
Citaat:
't is van RATS en dan is 't even AAAAUW en dan ben je gladder dan een stel babybilletjes. .. Fout voorbeeld. |
:D
|
Harsen valt trouwens best wel mee hoor. Natuurlijk is het niet fijn (understatement), maar het is lang niet zo erg als de meeste mensen volgens mij denken :o
|
Je kan makkelijk een scheermesje kopen... als je ouders ernaar vragen zeg je dat het voor je benen of oksels is :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |