Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Modern Warfare 2 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1780596)

Young Predator 16-11-2009 19:40

Modern Warfare 2

Dus.

Wie speelt het?
Hoe speel je het?

Ik heb hem tijdens release gekocht en heb tot nu toe alleen maar online gegamed. Ben stil aan me perks aan het unlocken en me main aussault guns aan het upgraden. Shotgun en sniper komen wel als laatste.

Ik heb nooit MW1 gespeeld, maar deze game is echt de moeite waard als je lang online plezier wilt.

BendeBen 16-11-2009 20:39

mjah ik had hem besteld op cdwow.nl. 35eu dus prima dacht ik maarja ong 2 weken levertijd vanaf de releasedate... heb m gedownload en zit nu die specops te doen. wel vet, maar ik erger me wel aan die juggernauts, die zijn gewoon kut.

geen lean is voor mij echt een hele dikke WTF en om eerlijk te zijn is het wat mij betreft een overkill aan verschilende wapens. te veel bs wapens die dr duidelijk voor de opvulling bij zitten, maakt het zo chaotisch allemaal.

KaptRood_oud 16-11-2009 23:01

Ik was fan van CoD: MW :y Gave storyline en uiteraard is de multiplayer goed vermaak! Gespeeld op m'n mac (y)
Sinds kort ben ik in het bezit van een xbox360 en ik heb zaterdag CoD: MW2 op de kop getikt, zondag had ik hem uitgespeeld :o Supergave story weer (y)(y) Nu een beetje met multiplayer aan de gang, wel even wennen hoor. Ben altijd gewend geweest om shooters met toetsenbord en muis te spelen :o

Reverend 17-11-2009 08:39

10 kbps down :mad:

Sherlock 17-11-2009 09:44

FF geen geld maar volgende maand zeker halen! toch jammer dat het met steam is aangezien ik grote fan ben van clanbase. En ze moeten wel ff de console op de pc versie unlocken dat scheelt ook veel! verder heb ik alleen nog goede verhalen gehoord(y)

Bruut 17-11-2009 09:57

Ik speel het ook :)

Rank 34 @ online nu! Gaat wel lekker, alleen jammer dat er geen dedicated servers zijn!

Alpha_Omega 17-11-2009 20:57

Ik koop hem wel eens tijdens de aanbieding ergens eind volgend jaar; ik ben niet zo van de Bruine-FPS maar het ziet er wel leuk uit.

Sherlock 17-11-2009 21:19

Citaat:

Alpha_Omega schreef: (Bericht 29881954)
Ik koop hem wel eens tijdens de aanbieding ergens eind volgend jaar; ik ben niet zo van de Bruine-FPS maar het ziet er wel leuk uit.

veel succes aangezien cod 4 ook 2 jaar lang 60 euro bleef;)

Thinus 18-11-2009 12:56

heb cod4 gespeeld dat vond ik wel een tof spel enzo maar wat ik hiervan heb gezien en gehoord ben ik niet heel erg warm geworden om het te spelen. het is inmiddels 2 jaar later de graphics zijn hetzelfde en er zijn geen dedicated servers??? waarom is iedereen zo positief over dit spel vertel het me. ik ben m nu aan het downloaden wil de single player wel een keer spelen (die is ook kort heb ik gehoord?) en als de mp ook mooi is koop ik hem wellicht. Wel als hij wat goedkoper is dan.

Thinus 18-11-2009 12:57

Citaat:

Kapt. Roodbaard schreef: (Bericht 29879388)
wel even wennen hoor. Ben altijd gewend geweest om shooters met toetsenbord en muis te spelen :o

:confused: hoe speel je het nu dan

Bhudda 18-11-2009 13:24

Citaat:

Thinus schreef: (Bericht 29883461)
heb cod4 gespeeld dat vond ik wel een tof spel enzo maar wat ik hiervan heb gezien en gehoord ben ik niet heel erg warm geworden om het te spelen. het is inmiddels 2 jaar later de graphics zijn hetzelfde en er zijn geen dedicated servers??? waarom is iedereen zo positief over dit spel vertel het me. ik ben m nu aan het downloaden wil de single player wel een keer spelen (die is ook kort heb ik gehoord?) en als de mp ook mooi is koop ik hem wellicht. Wel als hij wat goedkoper is dan.

MW1 vond ik mooier dan MW2. Geen ded servers, mp is laggy soms. Geen Lean, graphics vind ik ook niet zoveel beter. Singleplayer is aardig, maar ook niet spectaculair, zoals vele reviews aangeven. Beetje overhyped imo.

Bhudda 18-11-2009 13:25

Citaat:

Thinus schreef: (Bericht 29883469)
:confused: hoe speel je het nu dan

xd00s:facepalm:

HTID 18-11-2009 14:09

Citaat:

Bhudda schreef: (Bericht 29883526)
MW1 vond ik mooier dan MW2. Geen ded servers, mp is laggy soms. Geen Lean, graphics vind ik ook niet zoveel beter. Singleplayer is aardig, maar ook niet spectaculair, zoals vele reviews aangeven. Beetje overhyped imo.

Dit dus. Ik ben op zoek naar een nieuwe shooter om een beetje competitive te gaan spelen en ik wilde deze gaan kopen. Maar zoals het er nu ziet gaat er hiervoor geen competitive scene komen.

Sherlock 18-11-2009 14:55

Citaat:

Bhudda schreef: (Bericht 29883526)

Ik heb toch redelijk wat verschil gezien vergeleken bij MW 1:nono: verder is de public vooral geperfectioneerd (wat redelijk gelukt is qua wapens en perks) nu nog het Console erin gooien en dedicated servers dan is alles prima hoor(y)

Citaat:

HTID schreef: (Bericht 29883636)
Dit dus. Ik ben op zoek naar een nieuwe shooter om een beetje competitive te gaan spelen en ik wilde deze gaan kopen. Maar zoals het er nu ziet gaat er hiervoor geen competitive scene komen.

Het gaat er wel komen maar alleen ander dan je gewend bent aangezien je games wel private kan maken en alle instellingen veranderen(behalve wapens en UAV etc maar daar kun je regels over maken) dus als bijvoorbeeld Clanbase een lijstje met regels gaat maken kan het er opizich wel van komen!

Thinus 18-11-2009 15:58

Citaat:

Bhudda schreef: (Bericht 29883530)
xd00s:facepalm:

hehe niet gelezen :p

en toch jammer dat de mp zo achteruitgaat. in cod4 was het prima met promod.

MiBe 18-11-2009 23:47

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 29879671)
10 kbps down :mad:

Daar zijn nieuwsgroepen voor uitgevonden, of zoals ik het nu doe door een vriend naar mijn FTP laten uploaden.

Reverend 19-11-2009 00:31

Citaat:

MiBe schreef: (Bericht 29885601)
Daar zijn nieuwsgroepen voor uitgevonden, of zoals ik het nu doe door een vriend naar mijn FTP laten uploaden.

Absoluut. Dit heeft echter minder met de torrent te maken dan met mijn wack ass internet.

MiBe 19-11-2009 01:24

Dan blijven er 2 mogelijkheden over:
-Je familie/huisgenoten mishandelen je verbinding.
-Je woont in Kenia en deelt een 1,5mbit verbinding met de hele stad.

Young Predator 19-11-2009 08:05

Ik vind dat MW2 wel degelijk een competitieve online element kent. Je moet alleen geen random teams spelen.

Verder is het unlocken van je perks + attach voor je weapons echt de moeite waard. Ik begreep gewoon niet hoe iedereen 'dit' deed, of 'dat' voor elkaar kreeg, maar namate je meer die guns upgrade en je perks goed krijgt wordt het een ander verhaal.

Verder: Left for Dead 2 uit, dus voorlopig gg MW2

Reverend 19-11-2009 08:52

Citaat:

MiBe schreef: (Bericht 29885647)
Dan blijven er 2 mogelijkheden over:
-Je familie/huisgenoten mishandelen je verbinding.
-Je woont in Kenia en deelt een 1,5mbit verbinding met de hele stad.

Nee hoor, mijn internet is gewoon kk wack en gaat altijd lastig doen als hij torrents download.

Thinus 19-11-2009 11:19

console mode voor cod4 uitgevogeld

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=309019

Rationeel 19-11-2009 18:38

mooi spel weer, ik doe alleen single player en dit spel is duidelijk moeilijker dan zijn voorganger...

dat (bonus)museum level is echt kutt :D

mrboot 19-11-2009 22:34

ff gedownload, singleplayer ziet er wel vet uit :cool: Ben benieuwd naar de multiplayer, want die vind ik meestal nog wel een stuk vetter. Ik hoop dat ik een paar cracked servers kan vinden, kan ik het proberen, als ik hem echt vet vind koop ik hem wel :)

Maar in het begin in de sp krijg je steeds "Reload" in beeld te zien als je magazijn bijna leeg is...beetje irritant :o gaat dat later vanzelf weg, of kun je dat ergens uitzetten?

Sherlock 19-11-2009 22:35

Citaat:

mrboot schreef: (Bericht 29888308)
ff gedownload, singleplayer ziet er wel vet uit :cool: Ben benieuwd naar de multiplayer, want die vind ik meestal nog wel een stuk vetter. Ik hoop dat ik een paar cracked servers kan vinden, kan ik het proberen, als ik hem echt vet vind koop ik hem wel :)

Maar in het begin in de sp krijg je steeds "Reload" in beeld te zien als je magazijn bijna leeg is...beetje irritant :o gaat dat later vanzelf weg, of kun je dat ergens uitzetten?

Cracked gaat moeilijk worden vriend als er alleen steamhost is;)

Reverend 19-11-2009 23:11

Hamachi > steam

mrboot 20-11-2009 09:20

Citaat:

JasperJD schreef: (Bericht 29888311)
Cracked gaat moeilijk worden vriend als er alleen steamhost is;)

ach, moeilijk...steam is ook binnen een paar dagen uit de sp gesloopt, het zou me niets verbazen als er over een paar dagen ook gewoon cracked servers te vinden zijn ;p

wel een beetje gaar dat je niet meer met Q en E om een hoekje kunt leunen :/

HTID 20-11-2009 09:44

Citaat:

mrboot schreef: (Bericht 29889090)

qft. Wat is een fps zonder leanen :/

Er schijnt overigens nu al een crack te zijn dat je gewoon op multiplayerservers kan spelen met een gedownloade versie.

Reverend 20-11-2009 10:06

counterstrike had geen leanen en die > CoD dus ik vind het wel meevallen!

Rationeel 20-11-2009 10:07

ik heb het nut van leanen ook nooit gezien. wtf gewoon rennen als rambo en schieten als clint eastwood :cool:

Thinus 20-11-2009 10:07

Citaat:

mrboot schreef: (Bericht 29889090)
ach, moeilijk...steam is ook binnen een paar dagen uit de sp gesloopt, het zou me niets verbazen als er over een paar dagen ook gewoon cracked servers te vinden zijn ;p

is er al vriend van me speelt er al op volgens mij kun je er hier meer over vinden: http://fps.garena.com/forum/viewthre...extra=page%3D1

mrboot 20-11-2009 10:28

Nouja, in vorige call of duty's (twee weet ik zeker, de rest volgens mij ook wel) kon het wel gewoon, beetje vreemd dat ze het er nu uit gehaald hebben. En het is ook maar net wat je gewend bent, ik heb veel cod2 gespeeld en daar zat het wel in...
Citaat:

Thinus schreef: (Bericht 29889255)
is er al vriend van me speelt er al op volgens mij kun je er hier meer over vinden: http://fps.garena.com/forum/viewthre...extra=page%3D1

aight, thx voor de link, ik zal het eens proberen. Denk alleen dat je die hier eigenlijk niet had mogen zetten, want cracks enzo, denk dat ie verwijderd wordt ;)

wel vet dat je ook kippen dood kunt schieten en dat er dan allemaal veren de lucht in gaan:D die beesten worden ook helemaal hysterisch als er een dik vuurgevecht aan de gang is, haha

Young Predator 20-11-2009 10:35

Op de Xbox heb je zelfs een achievement: knal binnen (insert time) (insert number) kippen dood (y)

Heb nog steeds de single player niet gespeeld. Het is toch te vet om een killstreak vol te houden en met bommen en sentry guns te gaan klooien.

Thinus 20-11-2009 10:35

de crack zelf staat niet op die site als het goed is alleen instructie ;)

mrboot 20-11-2009 10:38

jawel, die staat er wel op (een directe link dan). maar boeie:o

BendeBen 20-11-2009 11:34

Citaat:

Rationeel schreef: (Bericht 29889254)
ik heb het nut van leanen ook nooit gezien. wtf gewoon rennen als rambo en schieten als clint eastwood :cool:

je hoeft natuurlijk niet te leanen als je dat niet wilt, maar waarom dan er uit halen?

"the game is not balanced for lean" aldus IW. thefuck?

zeg dan gewoon dat het een schaamteloze consoleport is en dat er niet genoeg knoppen waren op de nub controllers. (n)

HTID 20-11-2009 13:41

Citaat:

Rationeel schreef: (Bericht 29889254)

Je verkleint het oppervlakte waar de enemie je kan raken en het levert zo een voordeel op. Verder werkt rennen en schieten in cod slecht ivm andere shooters omdat het spel gemaakt is om de hele tijd die verdomde zoom te gebruiken.

Young Predator 20-11-2009 14:10

Citaat:

Je verkleint het oppervlakte waar de enemie je kan raken en het levert zo een voordeel op
Dat dus

mrboot 24-11-2009 14:46

die specials ops is vet :cool: vind dat er erg vette missies bij zitten, en op veteran nog best moeilijk ook. best verslavend :o

en is de missie waarin je die ene hoge militair met een mes in de woestijn moet vermoorden echt de laatste? ik krijg daarna de credits en kan niet meer verder, maar in het hoofdmenu staat dat ik hem nog maar 50% completed heb. vreemd?

MiBe 24-11-2009 15:43

Citaat:

HTID schreef: (Bericht 29889927)
Verder werkt rennen en schieten in cod slecht ivm andere shooters

Neem aan dat je i.t.t. of t.o.v. bedoelde i.p.v. i.v.m.
Snap je me nog? :bloos:

mrboot 24-11-2009 17:24

Citaat:

MiBe schreef: (Bericht 29901270)
Neem aan dat je i.t.t. of t.o.v. bedoelde i.p.v. i.v.m.
Snap je me nog? :bloos:

in vergelijking met

QuackDuckyQuack 24-11-2009 17:41

Persoonlijk laat ik liever mijn geld achter voor battlefield Bad Company 2 die blijkt elke hedendaagse shooter simpelweg gaat uit de weg ruimen.

http://www.youtube.com/watch?v=DMZ9-QP2M74

http://http://www.youtube.com/watch?v=f5lnzScc6ZE

MiBe 24-11-2009 17:42

Citaat:

mrboot schreef: (Bericht 29901705)
in vergelijking met

De afkorting i.v.m. staat toch echt voor in verband met ;)

QuackDuckyQuack 24-11-2009 18:11

Citaat:

MiBe schreef: (Bericht 29901773)
De afkorting i.v.m. staat toch echt voor in verband met ;)

Hier in belgië is het in verband met en jezus dat maaky toch niet uit, ik kan niet geloven dat je tijd verspilt met dingen als dat te tijpen en mijn tijd ook verspilt :s

MiBe 24-11-2009 18:35

Het is pas geniaal hoe jij erop reageert (Y)
Je hoeft het overigens niet te lezen hoor :)

Spoonie 24-11-2009 20:12

Citaat:

mrboot schreef: (Bericht 29901076)
en is de missie waarin je die ene hoge militair met een mes in de woestijn moet vermoorden echt de laatste?

SPOILER! :mad:

QuackDuckyQuack 25-11-2009 12:32

Citaat:

MiBe schreef: (Bericht 29902024)
Het is pas geniaal hoe jij erop reageert (Y)
Je hoeft het overigens niet te lezen hoor :)

Tuurlik hoef ik het niet te lezen, maar op voorhand kan ik niet weten hoe dom de reacties wel ziijn en oh god daar gaan we weer.

QuackDuckyQuack 25-11-2009 12:32

Ook:
Citaat:

QuackDuckyQuack schreef: (Bericht 29901769)
Persoonlijk laat ik liever mijn geld achter voor battlefield Bad Company 2 die blijkt elke hedendaagse shooter simpelweg gaat uit de weg ruimen.

http://www.youtube.com/watch?v=DMZ9-QP2M74

http://http://www.youtube.com/watch?v=f5lnzScc6ZE

Quoted for truth (y)

Thinus 25-11-2009 14:51

ziet er ook wel mooi uit ja, maar goed zo blijven er nieuwe spellen komen natuurlijk en
cod is wel een top multiplayer game, anders dan battlefield ook.

Young Predator 25-11-2009 15:06

Heb al verschillende moeilijke en lastige challanges gehaald. Wat waren tot nu toe de challanges waarin jullie de meeste tijd hebben gestoken?

Heb eindelijk me m16a4, speelt heerlijk. (y)

Q 25-11-2009 16:14

Ik krijg de indruk dat dit de beste COD tot nu toe is, maar zelf nog niet gespeeld (schande!). Wat vinden jullie, is dit de beste uit de reeks of geniet de voorkeur naar een van de vorige versies?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.