![]() |
Wat en hoeveel drink jij per dag?
Om maar te beginnen!
Ik drink per dag meestal 2 bekers (van 200ml) halfvolle melk per dag, en gemiddeld zon 0.5 liter cola light. en gemiddeled 0.5 liter vruchtensap/smoothies en jullie :)? |
*zucht*
|
Gemiddeld ongeveer dit:
3/4 x koffie 3/4 x cola 1/2 x melk 1/2 x golden power |
4 koffie
1,5 glas sojamelk 1,5 blikje energydrink 0,5 liter water 0,5 glas sinas light Zoiets gemiddeld denk ik. |
Ik denk gemiddeld ongeveer:
1 liter thee (= ongeveer 4 mokken), 0,5 liter water, 1 á 2 glazen melk. 's Zomers drink ik minder thee en melk, maar meer water en sap/frisdrank. |
1 glas vruchtensap
0,5 liter water en de rest coca cola light (ongeveer 0,75 liter) |
alleen maar cola light 1,5-2 liter per dag.
|
Drie dagen in de week drink ik 0,5L Coca-Cola light en 0,2L vruchtenthee met twee zoetjes. Op de andere vier dagen in de week drink ik niets :bloos:, maar eet ik wel meer dan voldoende fruit :).
Soms drink ik 'n kopje (cafeïnevrije) koffie met twee zoetjes of 'n glaasje Roosvicee dieetsiroop aangemaakt met water.. |
Gemiddeld zoiets:
-1 liter melk -1 liter sinaasappelsap -1 liter frisdrank (cola/icetea/redbull etc) -0,5 liter thee |
Ongeveer:
1,5 liter water 0,5 liter thee 1 glas vruchtensap af en toe koffie, maar niet elke dag. |
Citaat:
Ik drink over het algemeen sowieso wel 1.5 per dag, bestaande uit water/sinaasappelsap/thee/melk/frisdrank light. |
Ik heb trouwens ook wel eens dagen waarop ik me 's avonds ineens bedenk dat ik nog niets gedronken heb, ik moet soms vrij bewust drinken, anders vergeet ik het gewoon.
|
Ik denk ongeveer 1,5 tot 2 liter per dag. Ik drink vooral thee, water, koffie, melk en vruchtensap. Gemiddeld drink ik ook nog een glas frisdrank en een glas wijn.
|
Citaat:
|
's ochtends bij m'n ontbijt een kop thee
om tien uur een kop koffie en een glas water 's middags bij de lunch een kop thee en een pakje sap (dubbelfriss/wicky, zoiets) om drie uur een kop thee als ik thuis kom om kwart voor zes een glas dubbelfriss bij het eten een of twee glazen water 's avonds nog een mok koffie of een pot thee (drie/vier kopjes) In totaal: 3-7 koppen thee 1-2 koppen koffie 3 glazen water 2 glazen sap Ik werk op een ziekenhuislab en tussendoor tijdens het werk mogen wij niet eten of drinken waardoor je tijdens je pauzes echt tijd moet nemen om wat te drinken want anders droog je gewoon uit. |
Ik drink best wel veel eigenlijk, ik denk zeker wel bijna 2 tot 3 liter.
|
Citaat:
Ja, dat heb ik ook soms. In de les drink ik ongemerkt een paar flesjes water leeg, maar als ik thuis zit, moet ik er soms echt aan denken. Ik drink door de week alleen thee en water. s'Ochtends soms thee met melk en suiker, verder gewoon met niets. Als ik werk ( in het weekend dus) drink ik vaak een of twee flesjes fris ( geen light!), groene ijsthee of sap, en wijn. |
Gemiddeld:
2 koppen koffie 2 koppen thee stuk of 6 glazen ranja of ijswater |
Ik denk dat ik wel op de grens van net genoeg drinken zit en heb niet echt een idee van hoeveel precies want het wisselt erg. Wat ik drink is (oplos)koffie, thee, (soja)melk, sap, pakje drinken en water.
|
Ik drink verbazingwekkend weinig;
0,5 liter random frisdrank/water twee koffie twee thee |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54. |