![]() |
Duitse Bierfeesten
He,
Heeft er iemand ervaring met Duitse Bierfeesten. In van die teneten en mooi de hele dag bier zuipen. Weet iemand waar die zijn en hoe het daar is? Mij lijkt dat wel leuk om een keer met een groepie heen te gaan. |
In elk willekeurig Duits dorpje met een plein en van die schattige vakwerkhuisjes zijn er wel meerdere per jaar...
|
in oktober (ja logisch de naam zegt het al maar goed) iig in München de "Oktoberfesten"
|
Bij jij wel goed snik of sow???
|
Oktoberfesten inderdaad, overal in Duitsland tafels op het plein en zuipen maar.
|
Citaat:
|
ich wille wurst wurst wurst
|
:cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
whiej weejuh wat je moet doen? met de trein gaan,
met een schoneswochentendeticket... moejuh wel int weekend heen en trug ma is heel goedkoop :D (y) |
Ik heb er ervaring mee. DAT IS EGT SUPERLACHKICK. Wij waren op tour met de band en toen waren we op de grens van oostenrijk en duitsland. En toen zijn we naar dat feest gegaan... En dat is echt geweldig
|
Citaat:
|
afgelopen vrijdag tot aan dinsdag werd er in Neuss een soort carnaval gehouden genaamd ''Schutzenfest'' enige nadeel is dat het een traditioneel feest is en alleen maar voor de bewoners van Neuss....ook lekkere informatie dus :D
|
Citaat:
|
zaufen kan overal. lijkt mij een van de laatste dingen waar ik heen zou gaan, ik weet niet of je wel eens van die duitse zaufvereins hebt gezien? ik wel, vreselijk.
Spacey |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23. |