![]() |
klein raptekstje ;-)
Vergeef me vader voor all me daden
Ik wil alles terug goed maken, voor all die slechte dagen Elke keer sluit ik me zelf op in me kamer Mijn hart zat vol met gaten all me ramen waren gesloten Zodat ik niemand meer kon horen, ik wilde mezelf vermoorden, All die scheld woorden verklote mijn leven, ik mochte niks meer lenen, je wilde geen liefde meer geven het kon me niks meer schelen, ik zat daar maar dan te wenen en all mijn pijn uit schreeuwen, niemand die om mij geeft ik voelde me zo alleen en te leeg van binnen zonder een teken van leven jij zei, ik verdien geen eer en dat deed me zo zeer elke keer was er ruzie’s verliest je eigen famillie niet door all die dome discussies jij verdient dit niet want zo slecht ben je niet kiest je eigen gids, daar krijg je de beste tips niks houd je tegen maar jij moet het zelf ma weten je kan nog altijd keuzes maken in je leven er zijn nog altijd mensen die wel om je geven en die je terug kan genezen jou verleden zal je niet zo snel worde vergeten je kan altijd nog terug keren en vragen voor jou fouten te laten vergeven Het spijt me zo, voor iedereen die ik pijn deed Vergeef me voor all mijn fouten zodat ik terug opnieuw een leven Kan bouwen Het spijt me zo, voor mijn ouders die mij vroeger vertrouwde Vergeef me voor all mijn fouten zodat je mij terug opnieuw kan vertrouwen dank u voor te lezen en jou mening nog prettige dag verder ;-) Groetjes Kenny.G |
Ondanks dat het vol spel- en grammaticafouten zit (wat is een nieks?), vind ik dat het op de meeste plaatsen lekker doorloopt. Wil je dat wij het als een gedicht bekijken?
|
wack...
|
Het begint goed, maar daarna komen er steeds meer spel- en grammaticafouten in, net of je minder bent gaan opletten. Je gaat steeds slordiger schrijven.
|
Ik vind dat je heel sterk begint. Maar op sommige plekken vind ik het wat slordig. Als ik jou was zou ik het nog eens goed door lezen, (hard op voor lezen) en wat woorden schrappen, en zo naar je zin maken. Dat het n'og lekkerder loopt.
Ook zou ik even kijken naar bepaalde woorden die je gebruikt. "keekte" "zegde" en "keuzens". Keek is gewoon keek, zegde is zei, en keuzens is keuzes. Het valt me ook op dat je achter bepaalde woorden 2 ll doet, en achter bepaalde woorden geen n. Zoals mochte en verklote. Lees het nog eens door, en ik denk dat het dan een heel mooi gedicht kan worden :) |
Terug goed maken? Terug genezen? Terug opnieuw?
En verder: Je schrijft alsof je al aan het rappen bent, je laat dus heel vaak de laatste letter (of meerdere letters) weg. Dat is misschien leuk als je rapt, maar om te lezen is het ontzettend irritant. Probeer die laatste letters erbij te zetten, zo veel moeite is het niet en het maakt je 'tekstje' er wel beter op. ;) |
Er zit totaal geen metrum in en het zit zo vol taalfouten dat niemand dit ooit serieus zou kunnen nemen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |