![]() |
hotel met me vriendje
hoi ik ben een meisje van 16 jaar, bijna 17 en heb sinds kort een vriend van 19 jaar, bijna 20. wij hebben verkering maar omdat er nogal wat problemen zijn tussen onze ouders is dit geheim en weten alleen goede vrienden en wij zelf dit.
we voelen ons beide echt de ware voor elkaar en willen omdat we elkaar weinig zien samen een keer een hotel pakken maar lopen tegen problemen aan waar we jullie hulp voor willen vragen je moet vaak reserveren voor zo hotel en dan krijg je dus een brief thuis met de reservering enzo, maar dat mag niet,,!! onze ouders mogen niet zien dat er een brief van een hotel op de mat ligt en het liefst willen we dus gewoon zo anoniem mogelijk het hotel in zodat niemand erachter komt thuis, en dat wij wel lekker een nachtje het hotel in kunnen samen. weet iemand een tip? kunnen we gewoon een hotel inlopen en vragen of we daar vannacht kunnen overnachten en ook kontant betalen? want mijn ouders zien mijn afschrijvingen op mijn rekening daarom.. we willen dus een goed hotel waar we kontant betalen, anoniem verblijven kunnen of naja gewoon naam opgeven wel en is het nog een probleem dat ik 16 ben en hij 19? kind-volwassen enzo |
Hij kan toch gewoon even naar een hotel bellen en vragen of hij kan reserveren? Dan krijg je volgens mij geen schriftelijke bevestiging. En contant betalen kan altijd wel bij hotels. Daarnaast is 't in NL geen probleem dat jij 16 bent en hij 19 is. Gewoon tweepersoonskamer reserveren en klaar. (Ik heb vaak genoeg in hotels geslapen toen ik 15/16 was en hij 25/26, we gingen gewoon samen op vakantie, geen probleem.)
|
En als je via internet boekt, krijg je vaak de bevestiging per mail, niet per post
|
oke dankje gaan ze ook als je opbelt vragen om je adres enzo of gewoon je naam en dan bij aankomst je naam geven en klaar, betalen en dat is het? ze hoeven niets meer van je te wete dan je naam ?
|
ik denk : 1 naam, eventueel mssch woonplaats, en aantal personen, _O_en aantal dagen ; meer niet ;
over internet, net zo ; dan sturen ze een bevestiging terug, ook over internet ; kan je printen en meenemen ; _O_ |
De meeste oplichters en criminelen slapen in hotels. Dacht je dan dat er veel naar namen werd gevraagd en dat er niet kontant kon worden betaald?
|
Je kan natuurlijk ook gewoon vragen of ze in die periode denken dat ze plaats hebben en dan gewoon langsgaan en ter plekke betalen/regelen.
|
Aangezien je vriend 18+ is, zal het geen probleem zijn om een hotel te boeken. Volgens mij willen ze wel een kopie van je paspoort hebben (of is dat ook niet bij elk hotel?), maar is dat gewoon ter beveiliging. Het bedrag kun je bij het hotel zelf betalen (verschilt per hotel of dat vooraf is of na afloop) en dan krijg je daar ter plekke ook een factuur.
Als je de reservering per internet doet met je naam, emailadres en mobiele nummer, hoeven je ouders dus nooit iets te ontdekken. Maar je kunt ook gewoon bij een hotel ter plekke aankloppen om te vragen of ze nog plek hebben. Misschien ook handig: Bed & Breakfast. Een stuk minder administratieve rompslomp. Ik belde gewoon met mijn mobiel om te reserveren, liet mijn naam en mobiele nummer achter en betaalde op de aankomst of vertrekdag gewoon contact. Kreeg vaak niet eens een factuur of bonnetje. Bovendien kan het ook goedkoper uitvallen dan een hotel. En als je een beetje goed zoekt zitten er ook echt leuke dingen tussen, met gewoon kleine prive bungalowtjes en zo (y) |
Via internet, dan gaat alles via de email ;)
|
wrom zouden ze überhaupt een brief willen sturen, je hebt nu internet heur
|
Citaat:
|
Laat het je vriendje uitzoeken. Hij is toch degene die met jou het bed in wil duiken???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40. |