![]() |
Saaioss, voor schitterend haar #748
Daar zijn we weer, het vorige topic was http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1780798. Dit topic wordt nóg leuker!
OT: D2: LoD ben ik uberhaupt niet aan begonnen, wel lang D2 Classic gespeeld maar LoD vond ik een beetje een neppe expansion omdat hardcore zo makkelijk werd qua leveluppen. Misschien ga ik wel eens even de singleplayer doen, hmm... |
deze was eerst.
|
:)
|
Naja je was eerder :O Btw Private servers hebben 99% van de tijd sneller levelen of direct 80 dus je kan het raiden enzo proberen maar het levelen moet toch in wow zelf;)
|
Mijn getal was ook fout dus...:P
|
misschien een domme vraag, maar ik heb al eeuwen geen reclames gezien, maar wat is de echte naam voor saaioss? :o
|
Ik kijk constant reclames, en ik ken het ook niet :confused:
|
Ik denk dat het een verzinsel is.
|
oh.
|
Citaat:
kijk goed... 2 ogen, een neus en een glimlach.... http://foto-uploaden.nl/img/1/5ei63gy.jpg |
hou ons niet langer in spanning noedels.
|
ik zie het hoor imene.
|
Ik ook, vet duidelijk.
|
Omg die nieuwe aflevering van Southpark:D(N)
|
wij probeerden die aflevering ook te kijken maar het filmpje bleef de hele tijd hangen. Morgen nog eens proberen.
|
Syoss, zag er laatst een reclame van.
|
nooit van gehoord.
|
shizzle to teh wizzle
|
Ik ook niet tot voor kort. Maar behalve glanzend haar leent het zich ook nog eens goed voor topictitels!
|
|
Citaat:
|
wat een mongool.
|
Ballen heeft ie wel(y)
|
LOL wat een retard.
Niks ballen. Hij mist gewoon z'n verstand :P |
Citaat:
|
|
Voor de liefhebbers van bizarre manga.
|
ook heeel bruut |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik maar eens ga pitten heb een lange dag gehad en ben kapot truste!
|
Raahhh ik heb pas twee hoofdstukken van dat verhaal gelezen en ik zit echt helemaal wiebelend zo van 'omg omg omg wat gaat er gebeurennnnnnnnnnnnnnnn http://www.deslyxie.nl/forum/images/smilies/para.gif'
|
Pff, ik kan echt nergens mijn D2 install disc vinden :| Nou, vergeet LoD dan maar, ik ga WoW downloaden :D
|
Citaat:
|
'soms sta ik bij de bushalte te wachten en dan ga ik gewoon dansen met m'n handen op m'n oren, het boeit me helemaal niks wat anderen van me vinden, ik wil gewoon mezelf zijn' :rolleyes:
alto in puberruil :p |
Oh, datte. Naja, wel beter dan die huppelkut die te geremd is omdat ze zich teveel aantrekt wat anderen van haar vinden.
Ik vond de reactie van die moeder wel mooi toen ze hoorde dat die alto joints rookt :D |
Citaat:
Citaat:
|
Ik zit bij een vet eng moment en ik durf eigenlijk niet verder te lezen, maar ik ben te gefascineerd om te stoppen. Dus nu lees ik telkens een heel kort stukje en dan ga ik gauw iets vrolijks kijken om niet bang te raken. :D(n)
|
Hahahahaha okay nu is het niet eng meer maar belachelijk :D
|
Het verhaal erna is weer heel eng :(
|
para dat bang wordt... neeeeuh ik ben middenin een nachtmerrie
|
midden in...middenin..midden in...midden ach slaapze nachtploeg
|
:D Als iets op een clichématige manier eng is ben ik er al gauw bang voor, hoor. Daarom kijk ik ook geen horrorfilms, al zou ik op zich wel willen. Aan de andere kant ben ik weer totaal niet bang voor bizarre en vervreemdende dingen, die door sommige mensen juist als veel enger worden ervaren. Ik vind die meestal niet eng maar gewoon interessant.
En deze manga is dus echt verschrikkelijk freaky en daarom echt supergaaf, maar hij bevat jammer genoeg ook een paar standaard enge momentjes. |
Die met die spiraaltjes? Ik lees net 6 pagina's en ik vind er niet veel aan ;o
|
Citaat:
Kom maar terug als je het eerste hoofdstuk uitgelezen hebt. ;) |
Sowieso wordt het verhaal met ieder hoofdstuk raarder en raarder.
|
Nah, ben niet zo'n mangalezer ;P Zo eens ff slapen terwijl WoW installeert (in de hoop dat ik op een private server kan aanklooien :p).
|
Jammer hoor, ik weet vrij zeker dat je 't na het eerste hoofdstuk wel zou kunnen waarderen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16. |