![]() |
Sopranos
Zo wat een vette serie zeg, niet normaal.. ik kan het blijven kijken achter elkaar alleen die stukjes met zijn pshycholoog zijn soms een beetje saai.. Maar wat vinden jullie van deze serie? Hoor het graag!;)
|
Beste serie ooit.
|
Citaat:
|
Behalve Little House on the Prairie zie ik anders niets in de buurt komen!
|
Mja, The Sopranos hoort m.i zeker bij de beste twintig of zelfs tien, maar om nou te zeggen dat niets in de buurt komt....
Ik vind dat bijvoorbeeld Six Feet Under, Arrested Development, Firefly, The X-Files, Deadwood en The Wire etc. zich echt wel kunnen meten met de serie. |
Ik had laatst nog dat oude Sopranos-topic geupped omdat ik toen de hele serie aan één stuk door had gezien.
Er zitten een hoop aantal steengoede subplots en afleveringen tussen, maar ook wat mindere (zoals bij elke langlopende serie). De stukken met de psych komen soms ook wat minder sterk uit de verf dan ik had gehoopt. Toch beschouw ik dit wel als één van de leukste series die ik heb gezien, met name door enkele toffe personages (Joe Pantoliano en Steve Buscemi hebben prachtrollen en gooien echt wat vuurwerk op wanneer het in dreigt te kakken), het goeie acteerwerk en tieten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43. |