![]() |
Ushi & Dushi
Na het programma Ushi & van Dijk jaren geleden, is er nu het programma Ushi & Dushi, waarin Wendy van Dijk weer sterren in de maling neemt met haar nieuwe personage Lucretia, maar ook nog met de oude vertrouwde Ushi. Elke zaterdagavond om 20.00u op RTL4. Website.
http://www.rtl.nl/programma/ushiendu...hi_234x306.jpg http://www.rtl.nl/programma/ushiendu...hi_234x306.jpg Wie kijkt het ook? :) |
Ver-schrik-ke-lijk.
Heb er flarden van gezien en hoewel Ushi & van Dijk vroeger wel grappig en vernieuwend was, is dit op het kwetsende af op sommige momenten. Erg jammer. |
Ik vond Ushi vaak wel leuk, maar Dushi vind ik echt vreselijk :o Ik kijk 't ook niet omdat ik echt enorme last van plaatsvervangende schaamte krijg.
|
Ushi vind ik ontzettend grappig, Lucretia vind ik niet zo leuk. Heb laatst wel wat afleveringen gezien:)
|
Ik snap niet dat men niet kan zien dat Lucretia nep is. Zelfs wij kunnen op tv zien dat iets mis is, dat er iets niet helemaal klopt. Hoe kunnen ze dat in het echt dan over het hoofd zien?
|
Mensen van een andere etnische afkomst dan ik zijn grappig, omdat ze raar praten en rare gebruiken hebben. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lucretia is btw niet grappig, Ushi daarentegen vind ik nog steeds wel grappig stiekem!
|
Citaat:
OT: Ik kijk het trouwens niet, maar toen ze op de Televizierring-uitreiking als Lucretia op het podium kwam, was ze helemaal niet grappig. Ushi is/was wel leuk, maar daar is de nieuwigheid wel vanaf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lucretia vind ik niet grappig.
En ik vind het jammer dat ze van Ushi zo'n nymfomane hebben gemaakt. Als ze dat niet hadden gedaan, was Ushi misschien nog wel leuk geweest. |
Dat was ze toch al? Ik kan me iets herinneren uit het eerste seizoen dat ze over seks begon en dat ze zei dat ze dat graag deed.
|
Ja? Ik kan me dat niet zo herinneren...
Maar het is natuurlijk al wel even geleden, dat het voor het eerst werd uitgezonden, dus het zou best kunnen hoor. |
Citaat:
|
Geweldig programma!(L)
|
Gisteren Adele in het programma... wel apart dat ze na twee jaar nog niet helemaal het omgaan-met-rare-interviews onder de knie heeft :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt duidelijk verschil zien in het gedrag (hoe ze met het interview omgaan) tussen haar en andere beroemde personen. En dan kun je wel zeggen: ze is 21 en zit pas twee jaar in het vak, maar zo zijn er meer. Wat ik dan wel weer leuk vind is dat ze zo lekker zichzelf blijft en lekker gek doet (y) |
Ik vond juist dat ze er heel goed mee om ging :o
|
Wendy van Dijk is racistisch.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn helaas genoeg klootmongolen die zoiets ook echt serieus menen (n)
|
Citaat:
ik denk dat niemand zou weten hoe ze met een ushi interview om moeten gaan, want zo normaal is dat niet:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Want stel je toch eens voor dat we alles heel serieus nemen...
Ik weet het niet hoor, ik begrijp nooit zo goed waarom mensen zich aangesproken voelen als het gaat om bv. Wendy van Dijk die zich in een raar outfit steekt, door de grime heen gaat en 'grappig' gaat doen. Dat zegt toch meer over Wendy van Dijk dan over wie dan ook? Ik snap het probleem niet... en al helemaal niet waarom dat beledigend zou zijn voor wie dan ook. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56. |